päivän :(

Back to häröily O

[q]Keeerin:
On vaan taas kaikki niin hankalaa!!
[/q]
höh..hang in there*iihhih*

pääsin 11 töistä ja aattelin ottaa pikku unet..no tosiaan pikku unet otin, heräsin tos 15min sit.jesh, hyvin saa varmaan unta ilalla..tai siis kohta.ja aamul taas töihin,perkllle !!! >

[q]tiipi:
lakkiais-asun löytämisen vaikeus
[/q]
NIIIMPÄ!!!

[q]innae:
Flunssa ei lähtenyt yön aikana vaikka levitin Vicksiä*hmph*
[/q]

No sehän olisikin ihan liian helppoa jos flunssa jollain sellaisella lähtisi...

Tännekö saa sitten valittaa?

Nyt on joku ihmeen allergia päällä kun kutisee, kutisee ja kutisee joka paikkaa.. etenkin viime yön jäljiltä kirvelee joka paikkaa, niin pirusti, kun tullut räävittyä jalat ja kädet verille, huoh.

Enempää ei sitten viitsi valittaakaan..

tänää sit iski kauhee pahaolo koskee jokapaikkaa tuntuu ettei pysty liikkuu

On vaan paska ja yksinäinen fiilis..*uuh*
ja lomarahojakaan ei ole tullut vaikka olisi pitänyt..PRKL!

Koulussa olen vääntänyt kouluhommia aamu kasista tähän asti..Ahdistaa!

Tänään aamulla se tuli ekan kerran koko tän rumban aikana..itku..*uuh* Mä en vaan jaksa enää tätä stressiä. Kahden seuraavan viikon aikana pitää pakata, käydä täyspäiväisesti töissä ja koulussa, muuttaa, etsiä töitä, suorittaa 6 tenttiä, saada rahat riittämään..*nyyh* Mä en jaksa..*eiei*

Tietokonevirukset*kivatsulle**grr*

Yks ihminen!!!

Kesäloma loppuu tänään!! Ja illaksi töihin! Karu paluu arkeen alkoi!! Ja muutenkin vähän tylsä fiilis..*hmph*

Koko vappu töissä..*dissaa* Yhtään en olisikaan halunnut Illuihin kaikkien ihanien kavereiden kanssa..*uuh*

Ylämäki, alamäki..*dissaa* Miks vitussa mulle kaikki on niin hankalaa..*dissaa*

[muokattu 13.8.2004 00:31]

Tällä viikolla liian monta päivän :( ! Yksi elämäni kurjimmista viikoista..*uuh*

[q]Sbanc:

No mutta ratkaisu löytyy Tampereelta ....
[/q]

Mjoo..mut mistä löytyy ratkaisu rahaongelmaan????

Koulu stressaa jo nyt, työt ei kiinnosta yhtään, muutenkin on kaikki hankalaa, viikonlopuksi en saa ketään tuuraajaa itselleni, joten en pääse mökille..*grr* Ja tuntuu et olen tulossa kipeeksi..Kaikki on vaan taas niin

Työt loppu.
Mulla on ikävä töihin

Voiskohan edes kerran mun kämppis siivota tän kämpän..Vittu..Mä saan aina olla siivoomassa ja neiti vaan on..*grr* Tiedän et ne on mun kissoja mistä lähtee karvaa, mut silti..ei kaikki sotku johdu niistä!!! VITTU!*kivatsulle* Ja miks vitussa naisilla tää elämä on näin kerran kuussa niin hiton hankalaa!!!

..Hän on matkalla hiljaisella..
..kanssa enkelten..

..Lepää rauhassa Mike..

Karin

O