päivän :(

Back to häröily O

ei oo kivaa ku on tylzääää... vappuki o tylzä, ku joutuu olee duunissa.. ja ehkä kaiken lisäx illuiski o tylzää.. byääähh!
tahtoo aurinkoooo!!!!*uuh**eiei*

[q]äm:
Voi saattana mä tuun huonolle tuulelle tollasesta säästä, missä pitää taistella sateenvarjon kanssa tuulta vastaan
[/q]
jos jättäisi sen sateenvarjon pois? ... mä en enää edes harkitse ottavani mukaan, jos ei sada todella kaatamalla .. mut tietty jos ei tykkää kastumisesta ja pitää kulkea pitkät matkat ulkona niin sateenvarjo on ikävä välttämättömyys

En muistanut, että pyhäpäivänä kaupat ovat kiinni.. ja niin kuin mun piti käydä ostamassa esim kaapelia kaiuttimien ja thx vahvistimen väliin....jäi sitten moni muukin homma tekemättä...

V*ttu kaikki mitä tekee.

kohta tentti, johon en ole lukenut paljon ollenkaan*eiei*
ei vaan jaksanut keskittyä*hmph*.. ärsyttää.
ja sitten tämä kylmyys vielä...*igor*

Naamantai *igor**hmph*

Edit: Yritinnopeesti lämmittää jotainruokaa mikrossa, mut se ei suostu yhteistyöhön (eilen toimivielä loistavasti) Tähänmennessä kussu jo aikamonta juttua tuonlisäks..*grr*

[muokattu 28.6.2004 12:10]

Viimeinen loma pvä ja huomen duuniin.

Naamantai *igor**grr*

cranberry breezerin valmistus on lopetettu.. niisk.

Maanantai..ja kaikki kiinnostaatodellapaljon

+ että mun viisaudenhammas on puhjennu ja se on hiton kipee..
sattuu niin perkeleesti.. kai mun pitää hammaslääkäriinki tilata aika...
Onneksi mä en pelkää hamppulääkäreitä et sentään jotain positiivistä..

Huomenna kouluun

IIIISO riita pomon kanssa.. Työajasta. En voi tulla kymmentä minuuttia seitsemän jälkeen koska hän määrää niin, vaikka meillä on sopimus että se sopii. Yhtäkkiä se ei enää sovikaan. Mä joudun kävelemään puolet matkasta ja heräämään siis kello 5. Eli vitutus on jo nyt niin suuri että haluisin kuolla. Asiat on muutenkin täällä ihan rempalllaan eikä asiat parane yhtään tämän myötä.. Ja asiahan koskee kaikkia tän yksikön työntekijöitä, joita on täällä noin 100. Minuuttiakaan ei saa myöhästyä ja se on saletti. Mistäköhän sitä löytäis uutta duunia.. Ahdistaa niin että oksettaa..

raka tauti tropiikissa =(

Iha väsy*poks*

Liittymän laskutus siirtyy firmalle ja tällä hetkellä oon puhelinpimennossa
Vanhasta duunista en oo saanu vieläkään verokorttia enkä työtodistusta

Muuten kaikki rullaaki ihan kivasti

kova väsymys päällä...

viime yönä nukkunu 2 tuntii, nyt iha unilääkepöhnäs töissä ,mahatauti, oksettaa jne.
*grr**grr*

*grr**eiei*

[q]Brass:
takas inttiin ekoilt lomilta*nyyh*
[/q]
dämn..otan osaa. hang in there

O