päivän :(

Back to häröily O

muija kirjotti tänää koulus runon mikä kuulosti siltä ku se ois jättämässä mut =/ vähä ankeeta. kuuluu näin:

”Sinä saat minut itkemään, luoksesi jos vielä jään. Ovea jo aukaisen, sen maan tosi kaukaisen, tulet vielä etsimään, tuhat yötä itkemään, sua painajaiset vainoaa, kun etsin sitä ainoaa. Jossain tulee stoppi, vaan sen joudut vielä oppimaan. Nyt tahdon parempaa, enkä jaksa enää odottaa. Koe aikaa sulle annoin, vaan nyt katsotaan, mä niinkai tahdoin, minkäs mahdoin.”

Ja sit se sano ettei toi ollu mulle tarkotettu mut yleesähän runot kertoo siitä mitä ihminen ajattelee ja mä en tiiä mitä tosta pitäs ajatella. Joten aika mökötimöks fiilis on päällä ollu koko aamun =(

V*tun LAUREA*kivatsulle*

[q]Tulppaani:
---
Avernian:
---
Tulppaani:
”Paras kaveri” käväsi säätämässä ex-muijan kanssa
---

Mitä ? Ex on ex ja mennyttä elämää.

---

Miksi sitten vituttaa...?*uuh* No, olet kyllä oikeassa...*joo*
[/q]

Vaikuttaa siltä, ettei _parhaalla_kaverillas_ ole paljon kunnioitusta sua kohtaan, jos noin tekee. Yksikään omista kaverisuhteistani tai niiden välinen luottamus ei TODELLAKAAN ole yhden tai muutaman panon arvoinen. Imo.

Ex- muijan voi jättää tossa tilanteessa ihan omaan arvoonsa

Vahinkoja kuitenkin sattuu ja mielestäni on ihan anteeksi annettavaa, vaikka vituttaakin. Tosi vitun pelleä tommoinen kuitenkin on....

[muokattu 8.3.2004 14:35]

Piti ottaa kulmaläväri pois. Ja kohta lähtee myös hiukset pois.

[q]La Petite:
Jälleen yhden yksinäisen, huonosti nukutun yön jälkeen kouluun istumaan.

Tällä hetkellä olo on kaikki miehet...
[/q]

äläs nyt!! huomenna pääset polskimaan hinkit heiluen!

rahat loppu ja darra...

[q]Chainboy:
---
GoA:
Piti ottaa kulmaläväri pois. Ja kohta lähtee myös hiukset pois.

---

mitäh ??? miksi näin ???
[/q]

Kulma ei oo parantunut noin puolen vuoden aikana. Vuotaa edelleen verta niin pidän tuota merkkinä siitä ettei se ole parantumassa. Ja hiuksiin olen kyllästynyt. sitäpaitti ens viikolla joutuu mennä käymään tulevan työpaikan toimistolla jossa irokeesista ei välttis pidettäisi.

Jotenkin tää päivä on menny ihan ohi..

jäin sinkuksi pari päivää sit, elämä on niin vaikeeta ilman toista puolta, täytyy opiskella taas olemaan yksin... vittu!!!!!!!!!

[muokattu 5.3.2004 22:25]

Tietokoneet + voimakäyttö = jotain rikki. Vittu.

[q]Orange:
Ei oo kiva kun muijal on kuukautiset, mutta vielä vähemmän kivaa on jos niitä ei kuulu ollenkaan

nyt sen menkat on myöhässä jo 3-4 päivää. Kumma sinällään sillä hän syö pillereitä.
(eli vuoto tulee aina ajallaan.. )

tässä sitä vaan tulevaisuutta jännitän...
testin voi kuulemma tehdä loppuviikosta, niin että se olisi luotettava.
yritä siinä sitten samalla lukea yo-kirjoituksiin.

[/q]

Hyvää tulevaa isänpäivää!!!

[q]Chatte:
Ja taas on naamantai. Työmotivaatio hakusessa.
[/q]älämuutasano

[q]Epailija:
Hesarin mielipidepalstalla oli kirjoitus, joka palautti muistiin siirtogeenisten puiden ympäristövaikutuksia tutkivan kokeen tärvelemisen. Siis ei jumalauta mitä idiootteja tuolla liikkuu vapaalla jalalla.
[/q]

Vaikken tota alku tajunnutkaan niin lopusta olen samaa mieltä. *Nauru*

PASKA ILMA*hmph* ei siinä sinänsä et jaksaisin mitään muutenkaan tehdä mut ois se sentää siistii ottaa aurinkoa*justjoo*
Ja muuten voi yhtyä Enkelin tekstii...

[muokattu 28.6.2004 14:39]

Heräilin taasen vaihteeksi useaan otteeseen ja muutama tunti ennen herätyskelloa. Tätä onkin jatkunut jo jonkin aikaa, rasittavaa. Tartteis nukkua vähän enemmän.

[q]Dementation:
Miksi ihmisen pitää ihastua saatikaan rakastua, kun siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää...
[/q]
Niinpä.*dissaa*

Ehkä munkin pitäis hankkia se kissa.

Ahistaakin iha vitusti ja vaikee hengittää....*vittu**dissaa**vittu*

Missä asioissa olet hyvä?: __________________________

öö.. hmm...

*15 min*

*1h*

Missä asioissa olet hyvä?: En yhtikäs missään__________

Nyt vast muistin et huomiseks pitää palauttaa ruotsin kotiaine

SAATTANS FJÖNGARE

ei kait täs sit muu auta ku yön yli tehä sitä...

Uudes jaksos on ihan liikaa koulua. Enhän mä nyt tälläiseen ole tottunut.

O