päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 957
- 958
- 959
- 960
- 961
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]pr0ton:
lomat loppu 
[/q]
sama vika
*ärripurrimörrimurrimöks* ääh..
väsyttää, rankan vkonlopun jälkee...
K-kaupan siemenettömät rypäleet
Missaan bileet aivan 100-0 kiitos kaverin laiskuuden...
mummu joutu sairaalaan*poks**nyyh*
iski joku ihme masennus ihanan lauantain jälkeen
Avernian:[q]http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030327KO6[/q]
Nonni, nyt vituttaa
Joo noita avainten kopioita on hyvä hankkia ja jaella ympäriinsä
Itse unohdin kanssa ensimmäistä kertaa viime viikolla 
Et kuitenkaan joutunut maksamaan kotiin pääsemisestä, eli jotain hyvää tuossakin
*eiei**kivatsulle*
[q]Lost-Soul:
---
-x-:
---
pr0ton:
lomat loppu 
---
sama vika 
---
Kohta se vasta alkaa 
[/q]
Ei tollasia tänne, täällä saa vaan valittaa omista murheista eikä masentaa toisia vielä lisää
Joo kyllä sade piristää välillä
Jos täällä on nälkäisiä tyyppejä niin tulkaa mun luokse syömään
[q]Blues:
Mummoni kuoli 
Ei ole enään isovanhempia 
[/q]
Hali sulle
[q]Epailija:
Prkl. Tanssikengät olivat hukassa, joten missasin treenit. Etsintään liittyi raivoamista, kaappien tyhjentelyä ja painokelvotonta tekstiä ja sitten tunti etsintöjen aloittamisen jälkeen ne saatanan kengät löytyivät siitä samaisesta kaapista, johon olin jo tiirannut kolme kertaa ja jonka olin käytännössä tyhjentänyt kokonaan kertaalleen. Olivat penteleet jääneet puoliksi lumilaudan taakse. *dissaa**dissaa*
[/q]
Tekevälle sattuu *joo*. Mä olin unohtanut ratsastushanskat kotiin ... ja oli vielä sellainen kuuma heppa vuorossa, joten rakkoja olis tullut sormiin aikas varmasti. Onneksi sain lainattua jonkun toisen käsineet. Kenkien kanssa ei varmaan olisi käynyt yhtä hyvin lainatavara
kaikki kuolee
töissä ei pysty keskittymään mihinkään ... väsyttää ... toimisto on kuuma ... ei vieläkään kesäheilaa ... joskus tekisi mieli itkeä mutta ei onnistu ... illut jäi välistä ... sisko meni naimisiin (ei nyt pelkästään :( asia, mutta ahdistaa silti) ... valitan liikaa ... vaikenen ...
[q]Ankeus:
vituttaa ylikaiken se, että en saa paria vanhoihin tansseihin joten varmaankin jätän tanssimatta*hmph**dissaa*
[/q]
Mä en saanut paria, meidän lukiossa oli niin vähän poikia suhteessa tyttöihin 
Tanssittiin sitten jotkut tytöt keskenämme, menihän se niinkin 
Philip kyllä varmasti löydät tytön joka haluaa tanssia sun kanssa, jos ei muuten niin haet jonkun mun käymästä lukiosta
mun lähikaupassa ei ollu Mun nuudeleita
kauheeeee krapulaahh......................
- « Edellinen
- 1
- ...
- 957
- 958
- 959
- 960
- 961
- ...
- 1,566
- Seuraava »