päivän :(

Back to häröily O

[q]Chatte:
---
Tikru:
minä*släp*

---

Mikäs Tikrua vaivaa?
[/q]

oon mitää aikaasaamaton ja tyhmä karvapallo*igor**hmph*

kuten myös... kävelin 10min pysäkiltä kotiovelle, niin jalat oli tunnottomat, päätä särki ja ilmekin oli suurinpiirtein jäätynyt naamaan kiinni. Ja koko matkan ei ajatellut muuta kun sitä, millon pääsee takas sisään...

Pesukone lauksesi eilen keittiön parketille

ai jumalauta ku on vieläki krapula, ai jaksa liikkuu mihinkään .*nukkuu*

Osaan satuttaa itseäni henkisesti kaikkein eniten

Mutta tästä ei päästä kuin kohti omaa uutta parempaa itseäni

Ylitin itseni. Olen jopa tyhmempi kuin uskoinkaan

Yhden tärkeimmän ystäväni tyttöystävä on niin mustasukkanen kullastaan ettei päästä sitä edes kahville mun kanssa. Nyt oon sit aiheuttanu jonkun megakatastrofin nähtävästi*nyyh*
mulla on paha olla.. ku ei .. ei saa nähdä ystävää, ei halata eikä puhua

yksin... jopa ryhmässä olen yksin.. *uuh**nyyh**eiei**poks*

Olen säännöllisesti raportoinnut pyöräni tapahtumia syksystä alkaen*justjoo* lyhyt kertaus tapahtuneista:
1. Venttiilit kadonneet
2. Sarvet jäi käteen
3. takapyörä vääntynyt
ja viimeisimpänä ja todennäköisesti viimeisenä asiana pyörästä: kertoilin päivällä kreikkalaisille vaihtareille vitsinä ettei suomessa vuokrata pyöriä, normaalisti otetaan vain lähin pyörä. Kuinkas sitten sattuikaan et illalla q sit kävin koulun pihalla huomasin et oma pyörä oli kadonnut.. No se pyörä olikin aina niin vapaa sielu..*hih*

Kaikki

edit: paitsi toi päivän :) ja klubitus

[muokattu 10.8.2003 22:16]

Siis voi *****, nyt multa menee hermo. Sain selville, kuka ****n lehmä oli sotkenut mun työpöydän ja -paperit mun ollessa koulussa. Nyt se sama ****n lehmä on sitä mieltä, että koska HÄN on täällä joka päivä, HÄNEN kuuluu saada mun työpöytä omakseen. HÄN haluaa varata sen itselleen ja viereisen KAVERILLEEN, jonka kanssa HÄN aloitti työt täällä toissapäivänä ja minä olen ollut talossa vasta 1,5 vuotta. Hyvä esimiehet! Palkatkaa lisää tollasia ****n lehmiä tänne!

Tätä kutsutaan työpaikan henkilökemiaongelmaksi.
Taidanpas pistää hakemuksia muualle.

Ja vielä siitä voisin avautua, että voisko toi ****n lehmä pitää turpansa kiinni? Se puhuu ääneen koko ajan ja kiroilee, kun ei osaa käyttää konetta.

Tänään ämmä on hyvin hyvin vihainen.

mun jääkaappi on hajonnu se on ihan lämmin..*dissaa*

[q]Epailija:
Pistä se muija mieluummin ruotuun. Sanot, että jos ei se pidä päätään kiinni ja ole kiltisti, niin sä kutsut paikalle kolme pirijyrää lusikan kanssa. Tai jotain. Pääasia että viesti menee perille.
[/q]

Kiitos. Nyt mua jopa hymyilyttää kaiken tämän vitutuksen keskellä
Pitää varmaan sanoa tolle muijalle, että jos ei ole hiljaa, niin rupee läski tummumaan

Edit: Nyt se soittaa asiakkaalle ja sanoi ”Saamiemme tietojen mukaan olette soittaneet...”

Onko pakko teititellä, jos ei osaa??

[muokattu 22.1.2004 11:28]

[q]äm:
Tätä kutsutaan työpaikan henkilökemiaongelmaksi.
Taidanpas pistää hakemuksia muualle.
[/q]

Pistä se muija mieluummin ruotuun. Sanot, että jos ei se pidä päätään kiinni ja ole kiltisti, niin sä kutsut paikalle kolme pirijyrää lusikan kanssa. Tai jotain. Pääasia että viesti menee perille.

[q]BTB:
Riippuu asiakkaasta. Itse joudun välillä kun tulee joku ylimielinen asiakas mutta siirrän ne sitten jonkun muun hoidettavaksi ja otan vastaan mukavammat tapaukset vaikka olisivatkin hankalampia*hymy*
[/q]

Muutkin, kuin ylimieliset asiakkaat arvostavat kyllä teitittelyä, mutta pointtini oli, että asiakaspalveluammatissa se pitää osata tehdä oikein
Ei siis vähän sinnepäin, kuten rakas työkaverini tossa vieressä.

Pahoinpitele, uhkaile, kiduta, manipuloi ja vittuile. Eiköhän se siitä. *kivatsulle**släp*

[q]BTB:
---
Lene:

---

Kannattaisi mennä lääkäriin, ellet ole jo käynyt. Voi olla vaikka vatsahaava tai jotain muuta. Miksi turhaan kärsiä, kun apu voi olla lähellä?

---

Vaikuttaa aivan selvästi vatsahaavalta. Kaverilla oli vastaavia oireita ja vatsahaava sillä on ja pari muuta asiaa
Lanzo on yksi lääke mitä voi syödä usein ja Bismuth mutta ensiksi lääkäriin joka kertoo mitä tehdä.
[/q]

vatsahaavan läpikäyneenä tiedän, että tää ei oo sitä. vatsahaavan kivut on nimittäin ylävatsassa, tää päinvastoin alavatsassa eli suolistossa. Taitaa olla kroppa vaan ärtynyt stressistä ja yrittää nyt vastustaa. mutta kiitos, tästä se varmaan hiljalleen *sydän*

Opettelen duunis tilittämään ja tänään meni niin päin persittä ettei voi olla tottakaan... Huoh... Ja kun ei oo rahaa pahemmin...

joutuu heräämään ennen klo 6.00 ja pääsee töistä vasta about klo17.00-18.00 maissa, eikä ole tietenkään kyse tuntipalkasta*eiei*.... tahtoo nukkumaan*nyyh*

O