päivän :(

Back to häröily O

Voi [o]vitunvitunvitunvitunvittu[/o]. Tarkoituksena oli painaa poista valitut -painiketta sähköpostissa. Painoin poista kaikki.
Jospa menisin vaikka hakkaamaan päälläni seinään sellasta vähän isompaa reikää.

Palomarin 6 metrinen ja venäläinen 5 metrinen onkin vaan kaukoputkia

[q]Anne:
Telkkari kosahti. Prkl. Ja seinäkellonkin patteri sanoi sopimuksensa irti.
Haluisko joku vielä hajota tässä huoneessa..?
[/q]

No, huomenna voidaan leikkiä yhdessä rokkistarboi. Juodaan sun viinakaappisi tyhjäksi ja heitetään telkkari ikkunasta ulos.

[muokattu 12.12.2003 00:57]

Telkkari kosahti. Prkl. Ja seinäkellonkin patteri sanoi sopimuksensa irti.
Haluisko joku vielä hajota tässä huoneessa..?

[q]

Hyzenthlay
:
Maito? *täh* Puuro tehdään veteen.
[/q]

Esim riisipuuro keitetään maitoon.. ja manteli sinne ehdottomasti kuuluu kans

päälle sokeria ja kanelia... hyvvee!!

Onnistuin eilen kärtsäämään leivänpaahtimen hellanlevyn päällä käyttökelvottomaksi. Ja nyt en saa paahtoleipää

Taas kerran oli pikavoitto auton tuulilasissa!

Pitäs vissiin opetella liikennemerkit..

aamun epäterveyttä enteilevä tunne kurkussa vihjaili tän hetkisestä 38 asteen kuumeesta

Vituttaa olla duunissa ja pakertaa simppana, vituttaa ku väsyttää, vituttaa kaikki maailman idiootit jotka tietty on just meidän asiakkaita. Vituttaa kun on kuuma istua patterin vieressä Vituttaa kun vituttaa. VITTU!
Ei hyvä päivä tänään siis...

enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*

kipeenä töihin...

*hmph*I-HA-NAA*hmph*

Sain tänään tietää että mulla ei ole enää vuodenvaihteen jälkeen duunipaikkaa*uuh**uuh*
Että hyvää joulua vaan mulle ja kaiken lisäksi joku hirveä tauti on ottanut vallan ja makaan tod.näk, koko viikonlopun kotona*nuha**sars**uuh**uuh**eiei*

sain minuutti sitten tietää et pitää mennä viideltä töihin ja olla koko ilta!
suunitelmat meni ihan vituiks*nyyh*

*dissaa*SHELL*dissaa*

Ihmiset jotka eivät pidä lupaustaan,joiden varaan on laskenut paljon ja joiden takia saattaa iso asia mennä perseelleen .. kiitosta vaan ”hyvät ystävät”

Vituttaa q oon ollut jo 4kk skolessa ja oon saanut kasaan 4 ovarii vaikka oon istunut ihan koko ajan siellä hornassa itkemässä verta vittumaisten ryhmätöiden parissa ja luennoilla... Sit onnistuin hukkaa 3nen(!) pankkikortin näiden 4n kkn aikana... Lisäx pankist tuli ilmotus et tili oli 60 e miinuksil ja duunist tulee vitun pieni palkka. Kaikkein parast oli et unohdin kokonaan viime ke olleen 1t tentit jo ja joudun taas uusintaan siitäki. Nälkäkin kalvaa eikä oo hilloo.

Lyhyesti sanottuna minulla on vitun iso kyrpä otassa

Huoh tein yhden ison työn ja en ole vieläkään saanut siitä maksua... On se niin vaikeeta maksaa tehdystä työstä...

[q]Avernian:
---
Hyzenthlay:
opiskelut menee päin persettä, eli ole rahaa ja kun yritin tehdä puuroa, niin maito kiehui yli ilman että huomasin mitään

---

Maito? *täh* Puuro tehdään veteen.
[/q]

Mä teinkin riisipuuroa, ja siihen kuuluu maitoa

[q]mikkihiiri:
Vituttaa q oon ollut jo 4kk skolessa ja oon saanut kasaan 4 ovarii vaikka oon istunut ihan koko ajan siellä hornassa itkemässä verta vittumaisten ryhmätöiden parissa ja luennoilla... Sit onnistuin hukkaa 3nen(!) pankkikortin näiden 4n kkn aikana... Lisäx pankist tuli ilmotus et tili oli 60 e miinuksil ja duunist tulee vitun pieni palkka. Kaikkein parast oli et unohdin kokonaan viime ke olleen 1t tentit jo ja joudun taas uusintaan siitäki. Nälkäkin kalvaa eikä oo hilloo.

Lyhyesti sanottuna minulla on vitun iso kyrpä otassa
[/q]

Joo, mustakin tuntuu, että olen istunut joka päivä koululla, ja opiskellut vielä kotonakin, ja ovareita tulee ruhtinaalliset 6kpl että tää tyttö on sitten maisteri joskus 40 vuoden päästä.

Ja mua vituttaa ne ihmiset, jotka kertoo, että ”pääsin kurssin läpi kun opettelin yhden laskun ulkoa ja sain 5ov”.

punakampelafileet kärähti

[q]Unity(f):
joo mä oonkin vähän erikoinen... *vink**nauru*
tosiasiassa sain eilen niin paljon kylmää Lahdessa niin tulin nyt tosi kipeeksi... kuumetta ja nokka vuotaa ja toi mun alaselkä.. en tajuu se on hiton kipee en pysty oikeen kävelemään kun sattuu ihan sikana.. en oikeen tiiä mikä tohon selkään tuli .. ikinä ei oo enne ollu selkä kipee.. Tää taitaa olla elämäni ensimmäinen kunnon selkäkipu kun tekis mieli itkee välillä kun se on niin arka..
[/q]

Voi sua. Parane pian*hali*

O