päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 942
- 943
- 944
- 945
- 946
- ...
- 1,566
- Seuraava »
joulu pilalla
*nyyh**uuh*
[q]Kooaliini:
---
Unity(f):
enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*
---
Hyvin sä kuitenkin kirjotat kuolleeks. 
[/q]
joo mä oonkin vähän erikoinen... *vink**nauru*
tosiasiassa sain eilen niin paljon kylmää Lahdessa niin tulin nyt tosi kipeeksi... kuumetta ja nokka vuotaa ja toi mun alaselkä.. en tajuu se on hiton kipee en pysty oikeen kävelemään kun sattuu ihan sikana.. en oikeen tiiä mikä tohon selkään tuli .. ikinä ei oo enne ollu selkä kipee.. Tää taitaa olla elämäni ensimmäinen kunnon selkäkipu kun tekis mieli itkee välillä kun se on niin arka..
Kolmatta päivää vuoteen pohjalla.
Saatanan perkele että on kauhee olo.
Nuha taitaa olla tulossa.. Väsy.. Sain yhdeltä ihanalta tytöltä viestin, joka ei ollut yhtään kiva..
kiva vesikerros lumen alla ja tentti joka tais mennä päin perseitä..
En keksi yhtäkään asiaa, mikä olisi tänään hyvin
[q]Chatte:
Olen ihan huonolla tuulella, enkä tiedä edes miksi. Kaikki v#tuttaa eikä oikeestaan mikään - ainakaan niin erityisesti, että osaisin sen nimetä.
Syysmasennus? Ei, nythän on talvi, ainakin viime yönä sataneista kinoksista päätellen...
[/q]
ihan sama tilanne eikä mitään tietoakaan syystä
toivottavasti vaan menee pois jouluksi. ja kaiken lisäks kiukuttelen kavereille ilman syytä, kun oon itse niin huonolla tuulella.
Lähdin käymään kuntosalilla, mutta se olikin mennyt kiinni jo, josko oli edes ollut auki...*igor*
Vakuutusyhtiöt my ass*igor*
Ne ovat huijareita kaikki, varsinkin FENNIA.
Kyllä sinne pitäisi kokoajan syytää rahaa
mutta odotas, kun jotain tapahtuu. Esim kolari jossa on täysin syytön.
Sulla menee joku paikka rikki kehosta.
Sitten yrität saada jotain rahaa vakuutusyhtiöstä.
Niin EI tuu mitään, kun FENNIAN omalääkäri väittää, että vamma ei ole tullut kolarista vaan jostain muualta.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[q]Elwira:
Ero tuli
[/q]
WOOOOOT?!
Lääkäri sano että neidillä on todennäkösesti lievä astma ja tunki käteen reseptin lääkkeisiin jotka maksaa vaan 60 euroo *uuh**dissaa**igor**eiei**nyyh**hmph*
Kyseessä on välilevytyrä , joka leikataan kuukauden sisällä akuuttina tapausena.
Fennian lääkäri väittää että minulla on iskias.
Reklamaatio lähtee kyllä pian eteenpäin.*pahis*
[muokattu 15.12.2003 23:39]
[q]Displacer:
Vielä 3 tenttiä jäljellä ennen joululomaa 
[/q]
samoin 3 tenttiä.. vähän vaikeeta tää luku kun kaikki matskut internetissä niin tulee vähän poikkoiltua tännekin.. :(
[q]Kooaliini:
Ei oo nukkunut kunnolla, vetänyt sitten kofeiinia sopivan annoksen, maha kipeä, päätä särkee, tekee jotain todella typerää oppistehtävää, leipä tippui lattialle -> helvetinmoinen kyrpä otassa.
[/q]
Koita nyt levätä niin rauhoitut vähäsen
Ei oo nukkunut kunnolla, vetänyt sitten kofeiinia sopivan annoksen, maha kipeä, päätä särkee, tekee jotain todella typerää oppistehtävää, leipä tippui lattialle -> helvetinmoinen kyrpä otassa.
Päivä alkoi loistavasti kaatamalla eiliset kahvinjämät housuille, kun luulin että muki on tyhjä.. *poks**hmph**eiei*
[q]Blues:
Vain 2 asiaa mutta yksikin riittäisi päivän :( 
[/q]
Ei mene hyvin meillä pojilla tänä jouluna selvästikään.
Ensi jouluna maksetaan potut pottuina ja vietetään vappua joulun sijaan! Pitäköön kuusijuhlansa, perkele! *pahis**hih*
Njoh. Kyllä se siitä... ainakin helpottaa. Hieman.
[q]angel78:
Poskiontelontulehdus TAAAAAAS*nuha*
[/q]
Been there done that
[q]anqqa:
aamun epäterveyttä enteilevä tunne kurkussa vihjaili tän hetkisestä 38 asteen kuumeesta 
[/q]
tervetuloa joukkoon..
mä oon jo seittämättä päivää kipeenä ja minä hullu kävin kummiskin siinä välissä yhen kerran kaupungilla niin nyt oon muutaman päivän ollu todellakin sängynpohja kalustoo.. Tänään on eka kerta kun jaksan valvoo 2h kerrallan mut silti uni maistuu edelleen aika paljon..
ainakin on univelat nukuttu jos ei muuta..
*nukkuu**sars**nuha**uuh*
ei paketteja vieläkään
- « Edellinen
- 1
- ...
- 942
- 943
- 944
- 945
- 946
- ...
- 1,566