päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 940
- 941
- 942
- 943
- 944
- ...
- 1,566
- Seuraava »
unohdin syödä eilen ja muistin sen vasta tänä aamuna ku maha rupes protestoimaan*eiei**igor* ja lounaaseen on vielä piitkä aika*uuh*
vieläki kipee ja huomen kax tentti joihin en oo lukenu ja sit ois viel yx ryhmätyöpalautus.. taitaa mennä aika
huomenna.. *hikoil**uuh*
EDIT: typo
[muokattu 9.12.2003 17:26]
Nukuin pommiin..*poks*
[q]misjah:
vieläki kipee ja huomen kax tentti joihin en oo lukenu ja sit ois viel yx ryhmätyöpalautus.. taitaa mennä aika
huomenna.. *hikoil**uuh*
EDIT: typo
[muokattu 9.12.2003 17:26]
[/q]
lukemaan siitä...
Niska jumissa*pahis*
[q]katai:
Jos käy niin hyvä tuuri ettei vieressäni istu ketään haisevaa niin siinä tai lähellä istuu joku purkan syöjä. Ja nämä purkan syöjät eivät tietenkään syö sitä purkkaansa tavallisesti leuat kiinni vaan suu auki maiskuttaen. Ensiksi sen leuan liikeen näkee koko ajan sivusilmällä vaikka koittaa olla katsomatta ja toiseksi se maiskutus ärsyttää. Syövätköhän nämä ihmiset ruokansakin suu auki? [/q]
Kuullostat ihan mun pikkusiskolta 
Sitä ärsyttää myös tuo purkan syönti väärällä tavalla.
Mulla kans..*in pain* ei oo kiva
väsyttää, vituttaa, panettaa ja masentaa.. ja kaikki vielä samaan aikaan
Koulunkäynti menee ihan vituiks, viikossa ainoastaan yksi päivä milloin ei ole 2-3 kurssia samaan aikaan päällekkäin, tekemättömiä raportteja, harkkatöitä ja tenttisuma ens viikolle luvassa.. 
Haluaisin vaan jäädä punkkaan makaamaan jonkun tytön kainaloon, mutta ei pysty *uuh**poks*
Järjetön väsymys. Ja housut hajos.*poks*
mä oon kipeenä 
ei oo kivaa ku ei pääse ulos riehumaan ja vipeltämään jne...*uuh*
hyvin, hyvin väsynyt ja kuumeinen olo =(
Kyllästyttää niin paljon et räjähdän kohta pienikis paloiksi jos mitään ei tapahdu!
Rasittavaa
siis nyt vain valitetaan!
[q]Phiber:
väsyttää, vituttaa, panettaa ja masentaa.. ja kaikki vielä samaan aikaan
[/q]
Hehhee joo.
[q]katai:
Mutta eihän sussa mitään vikaa ole. Ja miehet osaavat yleensä käyttää sopivasti hajusteitakin ja joistain miesten hajuista tulee vaan villiksi. Tupakanhajustasi taas en tiesä... mutta sen näkee sitten huomenna*iihhih*
[/q]
mä taisin hypätä väärään dösään.. *uuh**nauru*
opiskelut menee päin persettä, eli ole rahaa ja kun yritin tehdä puuroa, niin maito kiehui yli ilman että huomasin mitään
ihan sairas olo*uuh* halusin jäädä töihin tänään, mutta mut passitettiin kotiin*hmph*
[q]ParodY:
ihan sairas olo*uuh* halusin jäädä töihin tänään, mutta mut passitettiin kotiin*hmph*
[/q]
Parane pian ihku!
[q]Chatte:
Parane pian ihku! 
[/q]
yritän parhaani*joo*
kohta keuhkoni ovat pöydällä*uuh**poks*
[q]Hyzenthlay:
opiskelut menee päin persettä, eli ole rahaa ja kun yritin tehdä puuroa, niin maito kiehui yli ilman että huomasin mitään 
[/q]
Samaa vaivaa tuntus olevan liikkeellä.. 
pitäskö perustaa joku tukiryhmä tjsp
Oon taas varmaan väsynein :(
nukuin ihan älyttömän huonosti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 940
- 941
- 942
- 943