päivän :(

Back to häröily O

[q]mofunk:
Himassa, yksin, vitun tylsää.
[/q]

niin meikäkin... ja heräsin niin myöhään etten oo vielä ehtiny nauttia tosta ihanasta auringosta. ja senkin varmaan laskee ihan just.*hmph* kovaa menee, joo.
*täys morkkis*

Himassa, yksin, vitun tylsää.

ei vittu wxw onki ehkä kei....kelatkaa vähä.........oon kuullu niin paljon tänää shittiii eilisest!”!!!!!!!! en tiiä onks se totta......ootteks te kuulluu???????????????????*nauru**nauru*

[q]Marianne:
kaikki muut kuulostaa saaneen palautuksia ja ite PÄÄSEE makselee parin sadan edestä mätkyjä prkl!*hmph*
[/q]
kukaan ei vaan haluu kertoo mätkyistä..
onhan niit ittellekkin tullu joku vuosi sitten mutta nykyään pidän sen verran korkeempaa veroprossaa ettei niin pääse enää käymään..

[q]Tikru:
joulu pilalla *nyyh**uuh*
[/q]

mitenkäs se nyt niin?

äsh. täytyis osata olla myös hiljaa joskus.
useammin.

on se masennus niiiiin ihana fiilis et huhhuh....

maha pipi, päätä särkee ja väsyttää*uuh*

[q]<><:
paska haisee... *yök**poks*
[/q]
Otan osaa, mutta miksi et poistu sieltä paskan hajusta?

Itse asiassa mä jouduin eilen matkustaa Joensuusta Lappeenrantaan hirveessä paskan hajussa... kaksi krapulaista jätkää rupsuttivat kilpaa etupenkillä. Ja kun vaihtoehdot olivat vähissä, niin piti vaan kestää. Ikkunat auki 230 kilsaa eikä yhtään palellu...

Ei ole soittimet/mikseri vieläkään palanneet pe-la vuokralta joka sovittiin.. Vuokraaja ei vastaa ja pelkään että se on telonu mun kullat humalpäissään. :/

flunssa ja darra ei vieläkään ohi.. *nuha**sars*

[q]Chatte:
---
<><:

---

[/q]

kyl mä sieltä lähdikin (sairaalasta (=työharjottelussa)), mutta faktaa se vaan on et haisee...*sars*

[q]<><:
---
Chatte:
---
<><:

---

---

kyl mä sieltä lähdikin (sairaalasta (=työharjottelussa)), mutta faktaa se vaan on et haisee...*sars*
[/q]
joissan sairaaloissa kyl haisee ihan v*tun pahalle ja varsinkin joissain päivystyksissä..

tajusin just miten kiire mulla on koulujuttujen kanssa!!!!!!!!

[q]Avernian:Maito? *täh* Puuro tehdään veteen.
[/q]Vesipuuro on kamalaa*sars* maidossa keitettynä rokrok*slurps*

Kun sitä kerrankin ajattelee antaa itselleen päivän verran rauhaa kännykän pirinältä, niin sen tekee luonnollisesti sellaisena päivänä, että menettää sen takia kiinnostavan työtilaisuuden.

*sydän* vitun ihkuu *sydän*

[muokattu 8.12.2003 23:58]

pitäisi lukea tenttiin.

[q]Jone:
Kun sitä kerrankin ajattelee antaa itselleen päivän verran rauhaa kännykän pirinältä, niin sen tekee luonnollisesti sellaisena päivänä, että menettää sen takia kiinnostavan työtilaisuuden.

*sydän* vitun ihkuu *sydän*

[muokattu 8.12.2003 23:58]
[/q]

Ain`t life a bitch*vink*

Ei pysynyt silmät auki millään töissä ja muutenkin sigamainen olo.

O