päivän :(

Back to häröily O

[q]tiipi:
---
jesus:
---
tiipi:

tää on tosiaan niin turhauttavaa. ääh, miksei kaikkien tunteet voi mennä kohdakkain? =(
---
Se, että asiat menee AINA ristiin, on luultavasti kirjoitettu \'niihin sääntöihin\', mitkä tekevät elämästä haastavampaa.*justjoo*
---
no mutta en mä nyt enää kaipaa haasteita, muutenkin jo ihan tarpeeksi
tai voihan tänkin ajatella positiivisesti niin, että se kaikki kasvattaa mua ihmisenä =)
[/q]
Mutta sitten, kun niitä \”haasteita\” ja \”kasvattavia kokemuksia\” tulee yhellä kertaa liikaa, niin voipi pinna palaa lopullisesti (mikä alkaa olla taas aika lähellä)...

Ilmeisesti pitäs vaan oppia tunteettomammaksi, niin maailma ois helpompi paikka elää, kun ei tarttis murehtia liikoja. Voisko joku kertoa, miten se käytännössä toteutetaan*täh*

Kiva olla luennolla ku toi pee'lo tos edessä haiseen hielle ...käykää ihmiset suihkussa ku lähette kouluun

Tuntuu kuin tulisi kipeäksi ja nyt ei voi kun lab-4 on huomenna...*nuha*

Jostain ihmeen syystä vähän väsyttää mutta nyt ekaksi unta vähän aikaa ja sit synttäreille ja säteeseen

[q]GoA:
Selkä ihan rikki. On tullut kait treenattua liikaa. eli ei salia tänään. Juoksua vois tosin koittaa.
[/q]

Venytä sitä selkääs, hitaasti ja pitkään ja anna rauhassa paiautua niin eipähän ole kipeä sen jälkeen. Toimi mulla loistavasti.

Tästä päivästä voi tulla JOKO euroforinen täydellisyys TAI täydellinen katastrofi. Jokseenkin pessimistinä, laitoin tämän viestin jo alustavasti tähän enkä kilpailevaan päivän :) -threadiin.
Kädet ristiin, sillä tästä päivästä on pelottavan paljon kiinni tulevaisuus

[q]fadeout:
Tästä päivästä voi tulla JOKO euroforinen täydellisyys TAI täydellinen katastrofi. Jokseenkin pessimistinä, laitoin tämän viestin jo alustavasti tähän enkä kilpailevaan päivän :) -threadiin.
Kädet ristiin, sillä tästä päivästä on pelottavan paljon kiinni tulevaisuus
[/q]

Eikö olekin hienoa, kun kontrastit muuttuvat tasolle tämä päivä-koko loppuelämä...

T:Tero

ja olen muutenkin muuta ryhmää jäljessä labratöissä.

PAh.. lukeminen ei onnistu sit taas millään kun päässä risteilee sen verran outoja asioita.. pääsee pari rivii eteenpäin ja sit pysähtyy tuijottamaan zombina eteenpäin ja säpsähtää parin minuutin päästä hereille.. ja aika loppuu kohta *nyyh**igor*

ahdistus; tekemättömistä asioista - joita on paljon- ja ajasta jota ei niiden tekemiseen ole. Koskee siis sitä mitä olin ajatellut tänään pystyväni tekemään, mutta...

[q]Kanelli:
ahdistus; tekemättömistä asioista - joita on paljon- ja ajasta jota ei niiden tekemiseen ole.
[/q]

sama ongelma myös mulla, liikaa hoidettavia asioita, liian vähän aikaa. ahdistusta mulla ei kyllä niistä tule, harmittaa vaan se että oon niin aikaansaamaton. täytyy vaan hoitaa ne tärkeimmät asiat ekana, ja muita sitten kun ehtii (lue: ei koskaan).

TODELLA ärsyyntynyt ja levoton... vitutus! *piru**piru**piru*
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

Se että vaikka olis kaikki puitteet aivan mahtavalle illalle; kaverin tuparit, jossa paljon kivoja ihmisii... Ja ClubSäde / LaB4 johon lippu jo valmiiks taskussa.. Niin fiilikset pyörii siinä kutakuinkin nollan tasossa.. Ei vaan kertakaikkiaan yhtään huvita...

Eilinen oli muuten niin ihana päivä mutta lab4:sen poikien soiton jälkeen lähin autolle päin tallustelemaan niin oli parkki sakko lävähtänyt ikkunaan ja ai että ku kirosin ja eise siinä mitään haitannu prkl yhyy pakko myöntää silti *nyyh**hmph**eiei**dissaa*

Krapula pilaa kaikki suunitelmat. En pysty lähtemään ulos, vaikka olisi pakko ja koulujuttujen tekeminen on ylivoimaista tässä olotilassa.

Helvetin paha krapula. Pää hajoo*eiei*

auto ei lähtenyt aamulla käyntiin, kun olin lähdössä kirppikselle. Raahasin varmaan 100kg tavaraa ja vieläpä flunssaisena olo ei edelleenkään ole kovin hehkeä, kun on saanut koko päivän olla kassialmana. Vieläpä puolet tavaroista tuli takaisin

Himo darra ja pitäs lukee tenttiin. Ei näin, ei todellakaan näin.

[q]GoA:
---
Mr. Sinner:
Helvetin paha krapula. Pää hajoo*eiei*

---

solit kyl melko sievässä kunnossa siellä jatkoilla.
[/q]

Taisin tehdä liian vahjan paukun sulle Itsepähän väitit ettei viina maistunut

Sain uudessa flunssa-aallossa taas uuden nuhataudin! jee

O