päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 927
- 928
- 929
- 930
- 931
- ...
- 1,566
- Seuraava »
halipula
ja flunssa
Eilen tuli kulutettua aivan liikaa massia
Tänään taitaa olla ilta jossain ihan selvinpäin tiedossa katsellen, kun kaverit nautiskelee alkoholia
halua!
Pidempi aikanen flunssa vei voimat niin pois että päätin jo eilen aamulla jättää entropyn kinkerit väliin.. noh täytyy tuudittautua Bram Stokerin Draculan syliin... iiik nyt jo pelottaa..
[q]Wert:
rakastuin*uuh*
[/q]
siis täh? miten toi olla :(
kuume, flunssa ja kaikki taipeet kipeinä
muutamalla kaverilla ei taida asiat olla ihan hyvin, 
kaks niistä ei edes kerro mikä niitä vaivaa, ja se saa mut huolestumaan vielä enemmän. =(
työkkäri joka osaa hävittää papereita ja ohhoh.... mun rahat on vain 3 viikkoo myöhässä siin vaiheessa kun ne tilille saapuu...*dissaa*
mä oon hippasen huonolla tuulella...*hmph* tekis mieli valittaa et miten hitossa ne osas hävittää mun paperit..*piru*
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[q]GoA:
---
Mystic:
Helvetinmoinen krapula ja halipula 
---
Tässä yksi aluksi.

[/q]
Kiits, jo tuntuu paremmalta
Olen tyrinyt niin pahasti kaikki raha-asiani, että ei voi muuta kuin olla maailaman surullisin. Olen joka puolelle velkaa. Laskuja tuhat. Pahimmat on luottokorttilasku ja puhelinlasku. En ikinä pääse irti tästä velkakierteestä.
Olen ihan rappiolla kaikin tavoin.
Meinasin saada potkutkin.
Taidankin lähteä tästä potkimaan viattomia.
räkätauti
töissä lähti kännykkäetu (jota tosin en juuri yhtään käytä), lounassetelit ja 20% bruttopalkasta, eli käytännössä verojen ja kiinteiden asumiskustannusten jälkeen käteen jäävästä palkasta lähti reippaasti yli 50% pois ^__^
ei kellään sattuisi olemaan töitä laiskalle, mutta sitäkin työmoraalittomalle koodarille joka ei tykkää ohjelmoinnista vaan haluaisi tehdä visuaalisempaa hommaa mihin ei omaa lahjoja?
tän vuorokauden puolelle päättynyt ilta päätty aivan väärin.. ei sen niin pitäny mennä
sain opintotuen+asumislisän. maksoin vuokran ja jäi 53 ja risat koko loppu kuuksi...
[q]anqqa:
töissä lähti kännykkäetu (jota tosin en juuri yhtään käytä), lounassetelit ja 20% bruttopalkasta, eli käytännössä verojen ja kiinteiden asumiskustannusten jälkeen käteen jäävästä palkasta lähti reippaasti yli 50% pois ^__^
[/q]
aika homoo...
[q]
ei kellään sattuisi olemaan töitä laiskalle, mutta sitäkin työmoraalittomalle koodarille joka ei tykkää ohjelmoinnista vaan haluaisi tehdä visuaalisempaa hommaa mihin ei omaa lahjoja?
[/q]
voisin palkata sut tekee mun ja java etätehtäviä, voit myös tulla tekee java-kokeen mun puolesta. saat vaikka 2
vittu, että vihaan ohjelmointia
Hyvin hyvin hyvin hyvin väsy 
Pitäisi jaksaa vetää vielä 4 tuntia
En oo tänään nähnyt raksuani
mutta huomenna
[q]GoA:
Kiva kun olet kiva kun sanot nminua kivaksi. =)
[/q]
Eikä olekkin kivaa?
Ihan mölli päivä 
-Duunikaveri haukku mut ihan pystyyn, syystä jolle minä itse en voi mitään, ja mikä ei ollu mun vika, ja josta silti otin itseeni syystä jos toisesta 
-Yks ehkä tärkeimmistä ihmisistä mun elämässä on vihanen mulle, syistä jota en itse tahallaan aiheuttanu, eikä se tahdo uskoa mua ollenkaan.
-Sää on mitä ankein.
-Tarvitsen kaiken näköstä pientä sälää mut mun ekonominen tilanne näyttää hyvin heikolta tällä hetkellä.
fak juu all!!!!
Siis ei te, vaan noi epäkohdat mun elämässä.. Niitten takia mulla on mieli maassa ja halu haihtua ilmaan on suurehko
[q]GoA:
Juurikin näin. Pitää nauttia kaikesta pienestä ja unohtaa/haudata kaikki surulliset asiat. =)
[/q]
Vaikeaa.*uuh*
Ryöstettii tos 40min sitte... kapula, lompakko, pankki- ja ajokortti ja viel ceedee ja lab-4n lippu vietiin... Mä olin niin saatanan daiju! Wittu q en tajunnu et sälleis oli jtn vikaa... Sanoivat et omasivat aseen mut en nähny sit... En kuitenkaa ajatellu koittaa onneani jos ne vaik vaa bluffasivat
Nyt ainakin todellaki opin olla luottamast liikaa tuntemattomii sälleihi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 927
- 928
- 929
- 930
- 931
- ...
- 1,566
- Seuraava »