päivän :(

Back to häröily O

vois joskus lukea tarkkaan ne kirjeissä olevat pienet präntit...*igor* eikä olla sit sormisuussa että emmä tienny

Pää on kipeä....*nyyh*

[q]Jumala:
Joudun huoraamaan vapaa-aikaani duunissa enkä pysty pelailee siks siks siks kotona äkspoksilla KOTORia :(
[/q]

Tää oli hyvin sanottu!

Mua taas v#tuttaa, ku vapaa-aikana on aina syyllinen olo, kun pitäis oikeestaan tehdä päättötyötä, eikä vaan hengailla.*poks*

[q]Tuomiorovasti:
jotain pari gigaa matskuu on täysin menetetty.
vois pitää loppupäivän vapaata *kuuma*
[/q]
voi jeesus! osanottoni.
(ei varmaan paljon lämmitä*iloinen*)

pikkusen ollu vaikeeta saada unta viimeaikoina ja saatan olla pikkusen kiree sen takii... pitää varmaan miettii pari seuraavaa yötä tätä juttuu...*ding*

[q]virtual-:
mä just tajusin että on vasta tiistai...
[/q]

Ei se nyt niin kauheaa ole. Telkkarista tulee Will & Grace, Frendit ja Mullan alla ja huomenna on jo keskiviikko

[q]Howdy:
Ei saa mitään aikaseks vaikka pitäis paljon tehdä *hmph**igor*
[/q]

Oon NIIN samoissa!

[q]elisak:
---
Howdy:
---
Oon NIIN samoissa!
[/q]
Mä kans. Onkohan tää joku epidemia?

[q][---
Howdy:
---
Oon NIIN samoissa!

---

Mä kans. Onkohan tää joku epidemia?
[/q]

on. sama ongelma täälläkin

Mutsi heitti mut pois kotoota. Kamojen pakkailua jne. Onnex on rakas isoäiti johon luottaa ja turvautuu. *sydän* Aika paska fiilis parhaillaan, mutta silti vkl:na juhlitaan TÄYSIII!!!

[q]tiipi:
ai ai, kurkkuun sattuu, ja ihan väsähtäny olo. oon varmaan tulossa kipeeksi.
[/q]

oikein arvelin, nyt on sitten kuumettakin ei kiva, piti mennä leffaankin tänään kattoo matrixia, mutta se jää nyt välistä. =(

Närästää ihan hitosti

[q]Avernian:
Ei, se se vasta tänne kuuluisikin.
[/q]
ei tosiaankaan.. lumi on niin loistavaa.. pääsee tekee lumienkeleitä tekapihalle.. yeah right! mut pääsis ainakin lautailee..

jo viikko on ollu yhtä päivää! *poks**poks*

ja liikenteeseen! ->

[q]super-enkuli:
Mutsi heitti mut pois kotoota. Kamojen pakkailua jne. Onnex on rakas isoäiti johon luottaa ja turvautuu. *sydän* Aika paska fiilis parhaillaan, mutta silti vkl:na juhlitaan TÄYSIII!!!
[/q]
hui kuinka kurjaa *kuuma*

Univelkää ei nyt paljon mutta vähän... väsyttää perhana *nukkuu**enkeli*

tänään tuli kirjattu kirje puolustusvoimilta..

Tälläkös foorumilla sitten onkin actionia. Koko Suomen kansa kärsii vakavasta depressio-syndroomasta, varsinkin näin marraskuussa.. Tulispa nyt ees lunta..

[muokattu 12.11.2003 20:23]

Leivinpaperin päällä oli ranskiksia ja se perkuleen paperi mene hajoamaan ja ranskikset lattialle, onneks oli juuri imuroitu

[q]MaSari:
Tälläkös foorumilla sitten onkin actionia. Koko Suomen kansa kärsii vakavasta depressio-syndroomasta, varsinkin näin marraskuussa.. Tulispa nyt ees lunta..

[muokattu 12.11.2003 20:23]
[/q]
niinpä lumi kuuluis tohon toseen topicciin..

O