päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 928
- 929
- 930
- 931
- 932
- ...
- 1,566
- Seuraava »
muistakaas abraham lincolnin sanat:
'Suuri osa ihmisistä on juuri niin iloisia kuin he päättävät olla.'
[q]Rx:
sain opintotuen+asumislisän. maksoin vuokran ja jäi 53 ja risat koko loppu kuuksi...

[/q]
Opintotuen ohimarssi on jokakuukautinen ilmiö*nauru*
[q]GoA:
Tiedän muttei auta muu kuin yrittää. Ei sitä oloa kestä jos vain murehtii. 
[/q]
Nyt on vaan kaikki asiat niin huonosti, että huh huh. Ei tule yhtäkään hyvää asiaa mieleen.
Perhesuhteet aivan kamalan huonosti.
Raha-asiat tosi huonosti.
Kaikki on kamalaa.
Ei oo mittään pileitä tiedossa ni eipä voisi nauttia juomia....*hmph**eiei**poks**dissaa**uuh*
[q]kuu:
---
GoA:
Juurikin näin. Pitää nauttia kaikesta pienestä ja unohtaa/haudata kaikki surulliset asiat. =)
---
Vaikeaa.*uuh*
[/q]
Tiedän muttei auta muu kuin yrittää. Ei sitä oloa kestä jos vain murehtii.
se ei riitä et multa puuttuu kolme manga kirjaa, vaan nyt pitää huomata et multa puuttuu kolmen sijasta kokonaiset viisi kirjaa*eiei**eiei**eiei*
[q]kilobitti:
Miksi tuolla on pakko olla niin himskatin pimeää?`*uuh*
[/q]
no ku ny ton periaatteess asyksy ja syksyllä pitää olla huono/pimee/sateinen/koleinen/jne sää jotta saa masentua ilman parempaa syytä*hih*
[q]GoA:
Yksi ystävä sanoi kerran minulle kun oli vaikeaa että yrittää ottaa esim. karkkipussin ruokailun jälkeen positiivisesti. myös liikunnalla on todella suuri merkitys. hankalahan sitä on sanoa että tee näin mutta itse havaitsin noiden auttavan omalla kohdalla.
Eli yrittää väksiin hieman optimismia. =) Ajattelee että muilla voi asiat olla plajon huonommin.
[/q]
Ei ole edes sitä ruokaa jota voisi syödä.
No. Iloitsen vaikka siitä, että minulla on ihania ystäviä ja että pääsen pian töistä.
Kurkku kipee ja tyhmä kouluhomma johon olen niin kyllästynyt!*igor**igor**igor*
[q]Jone:
Toi on kohtuullisen suuren opiskelijaporukan todellisuutta joka kuukausi.
[/q]
Olen työssä käyvä.
[q]Taika:
---
GoA:
Taidan pitää tuon nyt salaisuutena.
---
Ei kaikkea aina tarvi kertoa..
[/q]
Juuei tarvii kertoa.. Selviytymis*hali*
[q]kuu:
Ei ole edes sitä ruokaa jota voisi syödä.
[/q]
[q]kuu:
---
Jone:
---
Olen työssä käyvä. 
[/q]
Pitäiskö toi kommentti ymmärtää niin että sulla on näkemyksesi mukaan oikeus ruokaan toisin kuin opiskelijoilla? 
Mun pointtini oli lähinnä se, että ei se maa ole ennenkään siihen kaatunut jos ruokaa ei hetkellisesti ole. Silloin vain kiristetään vyötä ja naureskellaan koko asialle.
[q]GoA:
Ja jos ei ole ruokaa niin ainakaan ei pääse lihomaan. [/q]
Juuri niin! 
Kiva kun olet kiva.
[q]Amma:
Potuttaa menettää *sydän* aina väärälle tyypille. Ei siitä tuu muuta kuin *uuh*.
Miksi meillä (itse kullakin) on tunteet*täh*
[/q]
tää on tosiaan niin turhauttavaa. ääh, miksei kaikkien tunteet voi mennä kohdakkain? =(
[q]GoA:
Yksi asia vetää olon välillä surulliseksi. 
[/q]
Niin mikä..*täh* (Ei voi [edes yrittää] auttaa, jos ei tiedä syytä.)
[q]Avernian:
Ristiriitaista. Jos haluat siitä kiven kovaan valittaa julkisella forumilla on aika outoa sanoa asian olevan salaisuus.
[/q]
Sitä soli munkin mielestä, mutten jaksanut alkaa jauhaa... Blääh.
Tulipas tästä :( päivä.
Pitäs suursiivota yks huone, mutten saa sitä aikaseks. En saa ylipäätään mitään muuta aikaseks kuin masennuksen ja niitä halvatun sydänsuruja.
Ja kun on masentunut, ei saa taaskaan mitään aikaseks, koska ei jaksa muuta kuin masistella. Prkl.
[q]jesus:
---
tiipi:
tää on tosiaan niin turhauttavaa. ääh, miksei kaikkien tunteet voi mennä kohdakkain? =(
---
Se, että asiat menee AINA ristiin, on luultavasti kirjoitettu 'niihin sääntöihin', mitkä tekevät elämästä haastavampaa.*justjoo*
[/q]
no mutta en mä nyt enää kaipaa haasteita, muutenkin jo ihan tarpeeksi 
tai voihan tänkin ajatella positiivisesti niin, että se kaikki kasvattaa mua ihmisenä
=)
Myöhästyin töistä, ja oon varmaan vieläkin kännissä. No ainakin päänsärky alkaa helpottaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 928
- 929
- 930
- 931
- 932
- ...
- 1,566
- Seuraava »