päivän :(

Back to häröily O

[q]Lene:
Pääsin ensimmäisestä ”tentistä” läpi, mutta fiilikset kuitenkin tällaiset. Olisihan sitä kuitenkin voinut saada roimasti enemmän pisteitä. Ei mulle siis mikään riitä.
[/q]

Cheer up little one

[q]keijukainen:
Niskat ja selkä ihan jumissa eikä kukaan oo hieromassa mua *igor**uuh*
[/q]

Täällä toinen samallainen

[q]wxw:
---
Anna:
Auto ei menny katsastuksesta läpi...*igor**igor*

---

*nauru**nauru**vink*
[/q]

Ja nyt se hajos kokonaan! *nauru**nauru*
Sain just jäätyy puol tuntii tuol ulkona ku se jäi tielle

[q]GoA:
Huomasin aamulla että silmäkulma oli veressä. Näköjään kulmälaväri oli saanut yöllä kyytiä... Täytyypi toivoa ettei pääsisi tulehtumaan.
[/q]

Putsaat vain huolellisesti niin se on kunnossa.

Sain krapulan yhdestä kaljasta ja parista lasillisesta viiniä, myöhästyin luennolta ja nyt alko massuunkin koskea..

nälkä*uuh**eiei**poks*

Eilistä neljää saunakaljaa seurasi neljä saunaviskiä, nyt sattuu päähän

”Kuolema kuittaa univelat”

[q]-Santtu-:
Sain krapulan yhdestä kaljasta ja parista lasillisesta viiniä, myöhästyin luennolta ja nyt alko massuunkin koskea..
[/q]

Krapula on vähän niiku urheilun jälkeinen lihaskipu... Merkki kehittymisestä tai harjotuksen puute...*iihhih*

ei saa unta!! eikä ees väsytä vaik ois herätys 7.30 *kuuma*

SE KUN JENGI EI EDELLEENKÄÄN
YMMÄRRÄ MITÄ TARKOTTAA
PISTE SANAN PERÄSSÄ *dissaa**eiei**poks**hmph**nyyh**kuuma*

Olen tainnut tänään vähän kiukutella kaikille... ja jatkan vaan.

Kuvittelin tän päivän olevan ok, kunnes sain kuulla ikäviä uutisia työkaverilta.. Masentaa

Paniikki! Mul ei ole vielä lippua Entropyyn ja ehdin keskustaan vasta iltapäiväksi. yhyy, jos jään ilman.Mitäs sitten voi tehdä?

Minä itse olen sanonut 13.8.2003:
[q]äm:
Päätin siirtää huonekalujen järjestystä. Sohvaa liikuttaessa kuvittelin näkeväni jotain pientä liikettä, mutta luulin sitten sen olleen harhaa. Hetkeä myöhemmin ympäri lattiaani mönki pieniä matoja eri suuntiin. Valtaisan paniikin vallassa imuroin niitä ja yökkäilin. Yhden otin mukiin talteen tuntomerkkejä varten. Äityli sen sitten tunnisti puhelimitse turkiskuoriaiseksi. Kavereilla on tapana syödä vaatteita.
[/q]
Eilen pistin tassuni pöydän alle ja vilkaisin lattiaa. About 1,5 senttiä pitkä ja julmetun paksu kaverihan se siinä taas mönkäili.
Tänään olen sitten viettänyt aamun imuroiden pakoon yrittäviä matoja kiinni.
Kohta myrkytän kämpän ja lähden evakkoon.

Helvetin toukat

B-kortin teoriakoe *kuuma*

[q]Rx:
kertausharjoitus kutsu kolahti just postilaatikosta... PERKELE

[/q]

Otan osaa..

[q]Android:
Enää päivä kertausharjoituksiin...Missaan sen takia Entropyn bileet. Vitutus vaan nousee*eiei**poks*
[/q]

Kyllä oon ainakin ite onnistunut välttämään kaikki. Mielikuvitusta peliin vaan..

virastot vedättää.

[q]Wert:
---
GoA:
---
trolli:
---
Wert:
rakastuin*uuh*
---
siis täh? miten toi olla :(

---