päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 924
- 925
- 926
- 927
- 928
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Palkkapäivä.Kaikki menee melkein velkoihin ja tollaseen tyhmään.Ei pitäisi käyttää palkkaa etukäteen.
Ei tiedä, mitä se ajattelee vai ajatteleeko mitään, vai onko vaan semmonen. 
Suussa maistuu kuollut särki.
38.5 C kuumetta :(
[q]GoA:
Säikähti puol kuoliaaks kun meinasi jäädä auton alle. Siellä liikenteessä näköjään liikkuu ajotaidottomia joten näköjään täytyy katella vähän tarkemmin...
EDIT: niin ja päätä särkee edelleen. Tämä päivä on perseestä. *dissaa**eiei*
[/q]
no hyvä ettet jääny auton alle!!!
lunta sataa
[q]ParodY:
piti pitää esitelmä vähemmistöistä seminaarilla, mut kukaan ei kuunnellu eikä antanu mun puhua loppuun ja totaalisesti tuomitsi mut yrittämättä edes ymmärtää tai kuunella mua. Kaiken lisäks mulla on kuumetta ja me ollaan keskellä ei mitään ja olo on et haluis kadota maan päältä lopullisesti, koska kaikki on muutenki varmaan jo unohtanu mun olemassa olosta, eikä kukaan mua kuitenkaan kaipaa...
[muokattu 24.10.2003 13:57]
[/q]
höpö höpö:) parantelet vaan itsesi ja eikun liikenteesee:) sil se lähtee:) ja korves on kivaa:) mäkin asun korves:) ja kuulijoille ..jos ne ei kuuntele sua niin huudat kovaan ääneen et viddu jos nyt ei pikkuset ole kunnolla kun täti puhuu niin saatte raippaa perseelle:) *wirn*
töissä on aivan liian tylsää, ikävystyttävää, ankeaa... tekemistä olis mutta ei innosta*uuh*
[q]äm:
Voi helvetin helvetti. Nielasin mun kielikorun. Ei vaan yhtä palloa, vaan koko vtun korun. 
[/q]
Voi surkujen surku(hupaisuus). Pakko myöntää että nauroin ääneen, sori*vink* Ei kai se o vaarallista?
[q]äm:
Voi helvetin helvetti. Nielasin mun kielikorun. Ei vaan yhtä palloa, vaan koko vtun korun. 
[/q]
Olen kokenut ton saman sillon kun otin lävistyksen...
kaikki mahdollinen on mennyt pieleen auton rengas meni puhki ja huomenna pitää selvii töihinkin jotenkin.*igor*
[q]Terde82:
ikävä kalvaa sisintä ja paha mieli kun sai oman kullan taas kaikkoamaan viereltä *uuh**nyyh*
[/q]
Sama juttu, aivan karmea ikävä*uuh*
taitaa ihminen joskus ottaa ihastumisen liian vakavasti...*pelle*
Sainpa tänään viruksen koneeseeni. Koko rakkine on ihan sekasin eikä toimi enää eteen eikä taakse
Saa nähdä saanko yhtäkään kuvaa pelastettua sieltä vai onko kaikki koneella olleet tiedostot mennyttä.
Puol päivää on menny tuon kanssa tapellessa enkä saanu tehtyä yhtä suurempaa tehtävää (jonka palautus ois huomenna) kun en päässy hakemaan mitään tietoja sitä varten edellämainitusta syystä
Tuska
meidän perheen rakas vanha bokseri Amanda kuoli keskiviikko illalla..
eilen oltiin saattaan se krematorioon. ikävä tässä iskee*uuh*
[q]katai:
ihmiset haluavat aina löytää syntipukin ja syyttelevät toisia suotta. ikinä vika ei voi olla omassa käytöksessä tai sen unohtamisessa...
[/q]
Tottapa totta .. aina pitää se syy olla toisessa vaikka kuinka olis itse jotain aiheuttanu .. samaa mieltä joo
nimim paskaa niskaan tullut ihan kiitettävästi ..
Joku tykkää poltella tupakaa rappukäytävässä ja hirvee lemu levii... Tietenkin siit tulee kauhee päänsärky ja varmaankin jälleen on vaikee saada unta.
Tuntipalkka ja kuukaudet mis on vähän työpäivii!!! *dissaa**dissaa**dissaa*
Herään kauhealla kiireellä ja otan suihkun nopeasti...sitten töihin ja huomaan, että olenkin tunnin liian ajoissa
Tulee aina lähdettyä tänne lafkalle henkailemaan joku tunti aikaisemmin kun ei tajua että voisi vaikka kotona tehdä jotain tämänkin aikaa... *täh*
Sitä on lihonnu perkele. Diettiä päälle ja enemmän treeniä.
tämä hiton flunssa.. ärsyttää kun on nenä niistämisestä kipee, yskittää ja muutenkin ramasee ja silti ei ole kuumetta.. Se taas tietää että huomenna on raahauduttava kouluun...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 924
- 925
- 926
- 927
- 928
- ...
- 1,566
- Seuraava »