päivän :(

Back to häröily O

[q]äm:
OSTETAAN: dynamiittia
KÄYTTÖTARKOITUS: viritän kotikoneen alle ja jysäytän koko paskan tähtitaivaalle
[/q]
tippu tuolilta ihan täysil*nauru**nauru*

kaikki tökkii. Kauhea flunssa ja töissä tietokone toimii kun sitä huvittaa Sitten vielä väsyttää ja rahatkin on finaalissa. Palkkapäivä vasta ensi viikolla, siis ” helvetin hyvin menee...”*igor**igor*

Taas joutui töihin...höh..miksei sitä rahaa voi saada vain tekemättä mitään?

piti pitää esitelmä vähemmistöistä seminaarilla, mut kukaan ei kuunnellu eikä antanu mun puhua loppuun ja totaalisesti tuomitsi mut yrittämättä edes ymmärtää tai kuunella mua. Kaiken lisäks mulla on kuumetta ja me ollaan keskellä ei mitään ja olo on et haluis kadota maan päältä lopullisesti, koska kaikki on muutenki varmaan jo unohtanu mun olemassa olosta, eikä kukaan mua kuitenkaan kaipaa...

[muokattu 24.10.2003 13:57]

[q]hyperventilaatio:
Rahapula *nyyh**hmph**eiei**poks**dissaa*
[/q]

Sitä samaa täällä muillakin o/

en saanut nukuttua paljon yhtään koko yönä.. ja muutenkin on tosi vaikee olla.

Prkln hevonv*tun HT3001-tentti. VIHAANVIHAANVIHAAN!

(”Jahas, Väänästä näen sitten uusinnassa...”)

[q]GoA:
Mä en tajua miten ihmiset saavat noita. Minulla ei ole ikinä ollut mitään. Kait se johtuu sitten siitä että olen vain niin taitava suojaamaan koneeni tai vain moukan tuurista. (luultavammin jälkinmäisestä).
[/q]

Senkin onnekas moukka

voi vittu mitä paskaa tää elämä.. hajoon..*uuh**nyyh*

[q]Sinza:
Kotikoneen nettiyhteydes on jtn häikkää.. Ei pääse tänne eikä hotmailiin jne *hmph**nyyh**dissaa*. Ei oo kiva.
[/q]

Rrkl! Helpdeskin mukaan saattaa johtua jostain windowsin häikästä! Enhän mä hirveesti noitten päälle ymmärrä, joten sen varmaa joutuu viemään johonkin huoltoon ja se taas maksaa ihan älyttömästi! *eiei**hmph**dissaa* Miksei se vaan voi kiltisti toimia..*nyyh*

[q]GoA:
Mä en tajua miten ihmiset saavat noita. Minulla ei ole ikinä ollut mitään. Kait se johtuu sitten siitä että olen vain niin taitava suojaamaan koneeni tai vain moukan tuurista. (luultavammin jälkinmäisestä).
[/q]
yhdyn tähän kommenttiin.. ja mulla se johtuu moukan tuurista..

Näin HIRVEETÄ unta

Täällä on himskatin kylmä: Lappeenranta 2,6 astetta pakkasta

nukuin tentistä pommiin.. kiva, kiva.. viel ku olin kerranki lukenu niihin kunnolla.. v***u et v***ttaa!!!*piru*

[muokattu 22.10.2003 12:55]

Työkaverit on kaikki kipeenä ja mä joudun tekeen kaikkien työt*poks*

On ihan väsynyt ja nuutunut olo.

Kamalassa velkakierteessä painiskellaan. *kuuma*

On kamala ihmisläheisyyden kaipuu.

pankki nihkeilee lainan kanssa...kiva, kun sitä myönnettiin pari donaa liian vähän...saatana!

Mua taas ärsyttää se kun mun ”työskentely”koneen netti ei toimi.. tänää.
Muutenki tuli nuKuttuun liikaa ja valmiiks jo :( illasta ku pitäis lukee ruotsii ja enkkuu.
= kokeita edessä. Ei kiva..*eiei**poks*
--Mä en muutenkaa saa miTään aikaan, vaik kaikil muilla on kohta progikset valmiit..*nyyh*--

Nukuin pommiin ... ja ikävä yhtä ihmistä ..

[q]abcdtatu:
dalefemme77 ei vastaa mun viesteihin...
[/q]
*ding*Miten niin?! En varmaan huomannu heti..No nyt mulle tuli paska mieli.Tänx a lot man..

O