päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 920
- 921
- 922
- 923
- 924
- ...
- 1,566
- Seuraava »
duunipäivä joka tuntuu loppumattoman ikävältä.. ja viel kaamee kiire päällä
maanantait on aina tällasii
Maanantai ja duuni riittää....
kouluttaa 50v äijää ajamaan kuorma autolla ja painamaan muutamaa nappia ja kun se tampio ei vaan opi jo toinen päivä..*nyyh**nyyh**nyyh*
Paloi Thai wokki pohjaan....
[q]Sinza:
Kotikoneen nettiyhteydes on jtn häikkää.. Ei pääse tänne eikä hotmailiin jne *hmph**nyyh**dissaa*. Ei oo kiva.
[/q]
Oli sama ongelma eilen 
Todella perseestä
Töissä hemmetinmoinen kiire *dissaa**eiei**hmph**piru*
Vitun SQL-paska kun ei toimi. Väännä tässä nyt sitten oppimistehtävää kun surkea epälooginen ohjelma ei toimi yhteistyössä.
kävin opon juttusilla ja se löi mulle isonkasan kursseja lisää..
mut toisaalt hyvä et sit joskus pääsee koulusta poiskin..
vitun flunssa!!!!
ens viikonloppuna kaks keikkaa ja tuntuu silt et kuume nousee :(
nooh. ne soitetaan kyl läpi vaik väkisin.
viime vikkoinen flunssa vaikuttaa vielki.. ei salia tänään*uuh*, ehkä sitten huomenna...
on se kumma ku jotku vaan ei tajuu!!!!!!!!
Apuva..meitsilläkin on pientä flunssan poikasta. Toivottavasti ei pahene! Ärsyttää kuitenkin niistellä nenää kun siellä on muutenkin ikävä haava
Vihaan imuroimista
Eilen Everissä (täysin heräteostos) liian pitkään ja tänään hirvee kohmelo duunissa
[q][Nuclear]:
Ulkona on perkeleen kylmä. 
[/q]
Jep...
Puhelin soi tänä aamuna kello 06:15, ja kuulin et entinen tyttöystävä oli vetäny huumeöverit ja melkein kuollu..
Palasin juuri sieltä.. hengissä se on kuitenkin edelleen, mutta mutta...
Streittinä ihmisenä en voi kyl sulattaa tollasta toimintaa..
Yhden lapsuudenkaverin olen aineille menettänyt.. ja toiste en halua sitä kuitenkaan kokea
Töissä on tyhmää.
Yhyy meni su aamuna kone paskaks ja nyt oon ollu melkee viikon ilman konetta siks en oo päässy täällä olemaan
No tänään koitetaan pistää mun parin frendin kans kone taas toimintaa ja ehkä mut jo ponggaa tänään illal täältä (toivottavasti)
helvetin kone
[q]Friction`darz:
Yhyy meni su aamuna kone paskaks ja nyt oon ollu melkee viikon ilman konetta siks en oo päässy täällä olemaan
No tänään koitetaan pistää mun parin frendin kans kone taas toimintaa ja ehkä mut jo ponggaa tänään illal täältä (toivottavasti)
helvetin kone 
[/q]
Joo ymmärrän tuon tunteen.. Se ottaa päähän aika rankasti.. Kyllä se siitä, pitää vaan hyppiä seinille parikertaa jne niin kyl se siitä.
Ja tietenkin muutamat valitut sanatkin on yleensä auttanu
joo toi talousmatikka on kyl oikein kunnolla äässistä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 920
- 921
- 922
- 923
- 924
- ...
- 1,566