päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 921
- 922
- 923
- 924
- 925
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ei oo syötäväks muuta q vettä ja leipää sekä vetistä riisivelliä... Hillot on ihan täysin finaaleis ja opintotukiikin viel pari vkoo
Nukuin aamulla pommiin ja jäi koe tekemättä..prkl 
[muokattu 2.12.2003 15:28]
[q]super-enkuli:
Kohta hammaslääkäri..IIIIIK!!!!!
[/q]
Mitä kauheeta hammaslääkärillä käynnissä on? Ei ne ikinä tee mitään kauheaa tai tuskallista*nauru*
Sonera suodattelee sähköpostista kaikki jännät jutut pois..... ih!!!
[q]Jone:
Päivän :( :
Helvetinperkeleesti kouluhommia. Saisin painaa niitä tästä hetkestä lauantaihin saakka yötä päivää jos aikoisin saada kaikki valmiiksi kunnolla ja ajallaan.
[/q]
Onnea koitokseen..kun pääsee vauhtiin niin urakka on helppo hoitaa kokonaan ja loppuun
[q]Kooaliini:
Mä haluun salille. Mutta eiiii. Mä olen vatun flunssassa ja kolmatta päivää himassa. Miten niin vituttaa. Kohta lähen sydänlihastulehdus riskin ottamalla treenaamaan. 
[/q]
Mäkin haluisin päästä sallille jne., mutta yskä ja kylkikipu ei hellitä.
[q]Ilona :):
Meinasin hypätä ikkunasta viime yönä :(
*eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*
[/q]
Minkähän ihmeen takia? *täh*
Mä haluun salille. Mutta eiiii. Mä olen vatun flunssassa ja kolmatta päivää himassa. Miten niin vituttaa. Kohta lähen sydänlihastulehdus riskin ottamalla treenaamaan.
Kurkku kipee ja muutenkin huono olo.. Eikä mul oo ees imuria ni joudun lakasemaan*nyyh*
läksin eilen baariin taas.. join liikaa, poltin liikaa.. tänään olis pitäny mennä aamukahdeksalta kouluun mut en jaksanut panostaa.. 
onneksi ens viikko on lomaa.. jos kenties silloin sais vähän motivaatiota aloitella keskeneräisiä hommia.. joita on varmaan miljoona
tiskivuori odottaa valloittajaansa, kämppää ei oo huvittanu siivota pitkään aikaan, pyykit pesemättä, projektin hallinnan 4 casea tekemättä, Ruotsinkielen Yritysviestinnän etätehtävät tekemättä.. lista jatkuu kait vielä lisääkin mut en jaksa kaikkia edes muistaa 
motivaatio/energiataso=0
vituttaa
Huomennakin töihin....*hmph*
Yks perhetuttu kävi esittelemässä uutta koiraansa. Söötti pentu mut osa siit söpöydestä katos samantien ku se päätti kusta mun huoneen lattialle. Sisäsiisti ja paskat. Noh, sellasii ne koiranpennut on. Enemmän se oikeestaan naurattaa ku vituttaa*hahjust*
pänttääminen jatkuu..
muakin vituttaa lievästi se, että en ole koulun eteen tehnyt paljonkaan mitään. Mulla on 4 kurssia, jonka yhden olen jo reputtanut, ja 3 muuta menee päin persettä parhaillaan..
Jouduin vaihtamaan kummipojan herkkuyllärivaipan *kuuma**sars*
[q]äm:
[/q]
[q]äm:
[/q]
Se on jokaisen naisen kohtalo ennen pitkää
totuttelee vaan säyseesti ...
Tylsä luento ja kaveri on ehkä vakavasti sairas
Klubitus tökkiny tänään jo 7 tuntii... *dissaa**igor* vaikka välillä käyttäjiäkin on ollu alle kymmenen... Menny hermot about 20 kertaa *piru**hmph*
Toivottavasti klubbari alkais toimii iltaa kohti mentäessä...
Murr...i hate mondays.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 921
- 922
- 923
- 924
- 925
- ...
- 1,566
- Seuraava »