päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 918
- 919
- 920
- 921
- 922
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hohhoijaa.. Eilen taas epäilyttävä baari-ilta opiskelijabileissä.. liikaa ihmisiä, liikaa konflikteja ja joillakin liikaa viinaa.. olisin hyvin voinnu jäädä kotiin, mut pitipä taas mennä..
En saanut nukuttua eli silmät ristissä yritän olla ja oppia koulussa. Perkeleen selkä...aina rikki ja pipi*hmph*
Ahistanut koko päivän ihan tajuttomasti.
Väsyttää, mutta ei nukuta! Siinäpä kurja tilanne, pitänee odotella iltaa
Tulin hetki sitten salilta ja oli ihan helvetinmoinen ruuhka*dissaa**eiei**hmph*
ttu mikä sää tuolla ulkona.. Sataa ja tuulee ja on tosi kylmä. Onneks koulumatka ei oo pitkä*eiei*
[q]trance(f):
yleinen vitutus: kaikki menee päin v****a!!!!! häätö tulossa, rahat lopussa, sakkoja ja laskuja pitäis maksaa *igor**hmph**nyyh**piru**dissaa**uuh**igor**poks**eiei*
[/q]
Hahah oikein*dissaa**hmph*
Aina vaan väsyttää*nukkuu**igor*
[q]BluesMatikka on vain semmoinen joka vaatii työtä ja työtä. Sitten kun siihen on antanut 99% taidoistaan, pystyy sanomaan että osaako sitä sittenkään.
Itselläni tökkii talousmatikka pahemman kerran ja siihen menee aikaa eikä kuitenkaan tahdo aueta kaikki laskut. Olisipa se yhtä yksinkertaista kuin muut aiheet.
[/q]
on muuten harvinaisen vaikea aihe kusettamisen kannalta.
Taitaapi olla mun talousmatikat laskettu, ei jäänyt kovin suurta
intohimoa em. ainetta kohtaan
http://www.cc.puv.fi/~e0200186/pengslap.gif
[q]dirtyface:
Ei taida musta tulla matikanopettajaa.. Puolet laskuharjotuksista pitää kopioida tyttöystävän viime vuotisista*uuh*
Ja toi keli on vieläkin huono*dissaa*
[/q]
Matikka on vain semmoinen joka vaatii työtä ja työtä. Sitten kun siihen on antanut 99% taidoistaan, pystyy sanomaan että osaako sitä sittenkään.
Itselläni tökkii talousmatikka pahemman kerran ja siihen menee aikaa eikä kuitenkaan tahdo aueta kaikki laskut. Olisipa se yhtä yksinkertaista kuin muut aiheet.
Hmm... matikasta tulee vaan huono olo kun välikoekkin lähestyy ja melkein ymärtää mistä puhutaan. Tosin vielä on tehnyt tähän asti lähes kaikki laskarit. (oikeastaan vaan sen takia, että niiden pisteiden turvin vois päästä läpi). Kun en luota siihen, että saisin tarpeeksi pisteitä kokeista.
[q]elisak:
Aina vaan väsyttää*nukkuu**igor*
[/q]
Sama juttu. Alan väsyä tähän väsymykseen.
Hahaa mua oksettaa
Pitäis kai syödä jotain niin ei ehkä enää oksettais
Kolmas yö putkeen ku en oo nukkunu hyvin ja lisäks viime yönä sit ku vihdoinki nukahdin, pääkoppa piristi mua tosi paskamaisella unella.
Yliopiston webCT-oppimisympäristö on 
Se on epäkäytännöllinen, vaikeaselkoinen, täysin vajaa, täysin väärin toteutettu ja kaikenlisäksi perkeleen ruma. ÄRRINMURRIN. Mäkin osaisin tehdä paremman.
Tänään mä haluaisin valittaa asioista, mutta ei ole ketään kuuntelemassa...*hmph**nyyh*
Meinaan tulla kipeeks
ja parin tunnin päästä tentti
Kipeenä oon ollu jo koko viikon
Eikä tää saatanan pöpö meinaa hellittää sitten millään, katotaan auttaako viikonlopun suunniteltu kalliokierros tähän pöpöön
Tänään palkkapäivä.Ja melkeen kaikki menee velkoihin ja laskuihin. 
Meinasin saada potkut, kun en eilen tullut töihin. *kuuma*
Inhottaa olla ujo.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 918
- 919
- 920
- 921
- 922
- ...
- 1,566