päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 916
- 917
- 918
- 919
- 920
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Wert:
---
GoA:
---
trolli:
---
Wert:
rakastuin*uuh*
---
siis täh? miten toi olla :(
---
Koska sitä henkilöä ei ilmeisesti saa?
---
ei. saatana että osaa vetää huonoks
ei saa rakastua!*eiei**eiei*
kun kerrankin kunnolla rakastuu, siinä satuttaa vain itsensä... koita selvitä*hali*
.viikon särkeny päätä..
.kissa kaato metrin mittasen rautasen kynttilänjalan..peili hajos, parkettiin lommo.
.sain kaks kirjettä..toisessa sanottiin, stokkan tilisi on suljettu ja toisessa, asunto jossa asun menee myyntiin kolmen viikon päästä..häätö..
.huomenna pukuhistorian koe..
.et niinko vitun kivaa päivää vaan..
[q]meow:
sain kaks kirjettä..toisessa sanottiin, stokkan tilisi on suljettu [/q]
APUA!En ole saanut vielä eilisen posteja käsiini, mutta voi tulla aika epämiellyttävä yllätys tuosta stokkan tilikortista.
On tullut vähän vingutettua liikaa ja epähuomiossa..
Voi helvetin helvetti. Nielasin mun kielikorun. Ei vaan yhtä palloa, vaan koko vtun korun.
Alkaa näyttää pahasti siltä että joudun pitämää puol vuotta välivuotta kun se koulutusohjelma mihin haluaisin tammikuussa lähtä suuntautumaan ei ala *igor**uuh* En valmistu tätä menoa ikinä 
Taidan mennä peiton alle ja nukkua kevääseen asti talviunia ja kattoa sit uudestaa
Lopputyö...enkä saa sen eteen mitään tehtyä, vaik nyt on lomaakin sitä varten.*igor**igor**igor*
AHDISTUS!
/me go crazy 
Tää on kyl loistava foorumi kun saa valittaa vaikka koko sydämmensä kyllyydestä. Helpottaa ees vähän 
[muokattu 11.11.2003 18:35]
Haluu kiksubileisiin!!!
Muttei paase prkele
Tekis mieli lähteä kiksuttelemaan, mutta liian väsyny olo
ei saa nukkuu ens yönä sen vieressä kenen haluis...
Kaveri vitun paskana ku suhde meni päin p:tä!!
Ei oo kiva katella kaverin paskoja fiiliksiä.. Ikäviä juttuja nua eroamiset mut ei voi ku yrittää piristää ja auttaa parhaimman mukaan! 
[muokattu 5.10.2003 10:06]
Tuntuu siltä, et kaikki menee päin vittua ja lujaa..*eiei**dissaa*
[q]kuu:
Kaikki taas tuntuu aika tyhmältä.Mulla on aina vuoropäivisin kivaa ja sitten taas ei kivaa.Nyt on se ei niin mukava päivä.
Mitä ihmiset oikein haluaa?Vai haluaako mitään?Tekisi asiat selväksi.
Possu olo.
[/q]
Voi miten luitkaan mun ajatukseni.
Normaali morkkis.
Jaahans.. omalla kohdalla tää viikko on ollu niin anaalista ettei rajaa eikä määrää..
Vetelenpä tässä hatusta muutamia vitutuksen aiheuttajia:
-Kansaneläkelaitoksen opintotukikeskus
-Mikkelin Ammattikorkeakoulun opintotukilautakunta ja sen toiminnan hi-ta-us
-Rahapula
-Entinen tyttöystävä joka ei vieläkään taida tajuta, että painotus on sanalla ENTINEN ollu jo yli 4 kuukautta
-Vuosi sitten vaurioitunut selkänikama/välilevy pitänyt valveilla pari viimeyötä..
-Ihastumisen kautta rakastuminen yhteen ihanaan tyttöseen, jota en voi kait saada koskaan
-Etäisyys helsinkiin
-Yksinäisyys
-Syksy, pimeys, sateisuus ja sen tuoma melankolia
-IRC-yliannostus
eli tällä hetkellä väsyttää, ärsyttää, vituttaa, panettaa, masentaa ja ahdistaa.. milloin tämä helpottais edes vähäksi aikaa...?
se että saattaa missata Pulserin
[q]Taika:
---
Näyttää olevan liikkeellä..Eroja.En siis ole ainoa..*uuh*.Mut enpä itse olis selvinnyt eilisestä jos ystävät ei olis olleet lähellä..Eihän tää helppoa ole mut tiedän et en oo yksin..
[/q]
Kultaseni, et todellakaan oo yksin...
Kaikki taas tuntuu aika tyhmältä.Mulla on aina vuoropäivisin kivaa ja sitten taas ei kivaa.Nyt on se ei niin mukava päivä.
Mitä ihmiset oikein haluaa?Vai haluaako mitään?Tekisi asiat selväksi.
Possu olo.
Elämäni darra...
AARGH. Selkä on aivan vitun jumissa. Jos hiemankin liikahdan, vihloo niin perkeleesti..*eiei* Halutaan ostaa uusi selkäranka/selän lihakset. Lihakset on varmaan jumissa..*nyyh* Tulee kohta itku..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 916
- 917
- 918
- 919
- 920
- ...
- 1,566
- Seuraava »