päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 917
- 918
- 919
- 920
- 921
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]GoA:
Pari päivää vanha mutta tuttavan kuolema.
[/q]
Tää on todella sieltä ikävimmästä päästä. Otan osaa kun en muutakaan voi. 
[muokattu 6.10.2003 17:04]
Tipuin eilen kovaa ja korkeelta. Oon nyt ihan maissa ja oon vielä varmaan pitkään. Ja samalla pitäis lukee kahteen tenttiin. Ei taida tulla mitään. Mut ei kyl jaksa välittääkään just nyt..*uuh*
joutuu nukkuu yksin
OIkeestaan toissapäivän :( mut kai tää menee näinkin.
Treeneissä laskeuduin lonkkaheitosta suoraan vasemmalle polvelle alas => kipee. Nyt oli Kapteenin keikka tänää ja on vähä yksjalkasta menoo. No tuli toi lineuppi, varmaa kahdelta paikalle ja pari buranaa nassuu 
/|/|
yöllä sain nukuttuu n. 2h, hirvee olo läpi yön.. nyt aamulla alilämpöä, pääkipee, nielu kipee..ja aivan puhti pois.. voi vit***eiei**poks**sars*
uskomatonta mutta totta.. ensimmäinen asia kun heräsin ja astuin ulos huoneestani niin kaskas, astuinpa suoraan koiran kusilätäkköön *eiei**dissaa**uuh**dissaa*
Pitäis jaksaa tänään olla duunissa klo 22.00 asti... Ei vois vähempää kiinnostaa.
lähin tänään pajalle mut pääsin vain ulko-ovesta ulos kun jo lensin meijän rappukäytävällä ja taitoin jalkani ja pikkurillini.... sairaalassa käskettin pitää sidettä jalassa perjantaihin saakka ja sit pikkurillissä ens viikkoon kun siihin tuli hiusmurtuma..*uuh*
Vähänkö valitin taloyhtiölle kun ei oltu missään mainittu et raput vahataan...
yritin ilmeisesti esittää jonkun asteista talouskonetta*täh* mutta enhän mä saanut muutaku tuhoja aikaan keittiössä (taas)...
..ja valmispitsaa mikroon nyt... *huokail*
Ei tuu kouluun menemisestä taas yhtään mitään... taitaa jäädä väliin tänään...
Pikaista paranemista Unity(f) ja toivottavasti paranet lauantaihin mennessä.
Muistakaa kaikki olla kunnolla ja varoa kaikkea mikä saattaisi loukata teidät ettette joudu jättämään Tranzexperiencea väliin.
Mites sun Tampereen reissun nyt käy?
Tietty pääset lähtemään, mutta mites sen kiksusormen? *nauru**nauru*
Kiitos blues ja viltsu....*hymy*
Ja minähän en niitä bileitä jätä väliin vaikka mun pää olis paketissa...*pahis*
Mä en ehkä tanssi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljoo tällä kertaa tai no riippuu miten toi nilkka paranee..*iloinen*
ja sormi on jo valmiix pystyssä...*nauru*
olin mä tänään jo jakamassa tranzexperiencen ja roskaclubin flaikkuja vaikka vähän kipeetä teki...*ding*
toivoton olo kun olis halunnut apua työvuorojen kanssa,eikä ne keille olen vuoroja tehnyt ei auta*uuh* mitä tästä opimme......
team*hellokitty*
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...*pelle**iloinen*
Yksi paskiainen ei kuitenkaan maksa tänään velkoja niinkuin lupasi.Muuten ei pääse DOKAAAA!!! *hahjust**iihhih**hahjust*
yleinen vitutus: kaikki menee päin v****a!!!!! häätö tulossa, rahat lopussa, sakkoja ja laskuja pitäis maksaa *igor**hmph**nyyh**piru**dissaa**uuh**igor**poks**eiei*
[q]Unity(f):
juuh kyl mä jotain keksin.... varmaan toi paksu tukiside tulee laitettuu tai jotain muuta vastavaa koska mä haluun tanssii.. varsinkin kun aijon olla 1000000000000000000% humalassa kun on ilmaset viinat tiedossa...*pelle**iloinen*
[/q]
*nyyh**nyyh**nyyh* älä!! Menee vaan hyvät bileet hukkaan..
Nukuin ihan liian vähän ja olen sijaisena Keravalla...ja aika pihalla.*ding*
kokeet alkoi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 917
- 918
- 919
- 920
- 921
- ...
- 1,566