päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 915
- 916
- 917
- 918
- 919
- ...
- 1,566
- Seuraava »
nukuin liikaa ja näin niin helvetin masentavaa painajaista...
Ei vittu tämmöisiä aamuja kaipaa kukaan
Ihmetyttää kyl vähän miten jonkun unen takia on näin huono olo.....
kuopio.
Mä vaan oon hillittömän pahalla tuulella. En ois jaksanu herätä, en ois viittiny lähtee yliopistolle, mikään ei huvita, kaikki ihmiset on ärsyttäviä, en saa mitään aikaseksi, paska ilma. Oispa tää päivä jo ohi *piru*... etten vaan ehtisi listiä ketään....
Paleltaa.
Mun uudessa hienossa valkoisessa paidassa on nyt jotain ruskeita pisaroita kun käytiin kiinalaisessa syömässä. *itkee**itkee**itkee* Mitenköhän tuon saisi puhtaaksi?
[q]tiipi:
muistakaas abraham lincolnin sanat:
'Suuri osa ihmisistä on juuri niin iloisia kuin he päättävät olla.'
[/q]
Ihan totta. PItäs jaksaa olla tyytyväinen siitä mitä on, koska kyllä kaikki yleensä järjestyy..
tää viikko on syvältä, sataa vettä, on harmaata ja kaiken kruunaa se, että tuleva viikonloppu on jo etukäteen ajateltuna mahdoton yhtälö..
kuka pistää paremmaksi?*nauru*
Pitäis saada kehityspsykologinen etätehtävä valmiiks, ei tuu mitään 
Muutenki koko päivä ollu
vittumainen
Kaikki päin helvettiä... *uuh**eiei*
Kirjat on liian lyhyitä....
nyt on ihan älytön vitutus päällä.

mut yirtetään pitää tää mieles...
[q]unik:
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
[/q]
saakelinylipaskavitunsää*dissaa**dissaa**dissaa*
Aikoihin en oo heränny näin aikasin, eikä ketää muita oo ees hereillä juttukaveriks 
Kurkkuki ois vähä kipee ja nuha tulossa. Puhumattakaan kaipuusta jonku kainaloon 
*valivalivali*
Yksikään kirjanpidon tili ei täsmännyt tasetta tehdessä
[q]GoA:
Mun uudessa hienossa valkoisessa paidassa on nyt jotain ruskeita pisaroita kun käytiin kiinalaisessa syömässä. *itkee**itkee**itkee* Mitenköhän tuon saisi puhtaaksi?
[/q]
Soita Omo infoon?
Mäkkärissä on KolaKuu
[q]idi:
ei mitään tekemistä...*hmph*
[/q]
Tuntuu ettei oo mitään tekemistä vaikka oikeesti pitäis tehdä vaikka mitä. Shit!
Tunkenu ittensä kaikenmailman kuviin 
Tosin ei se niin haittaa, naurattaa vaan oman känniääliösekoilunsa *pahis**nauru*
Krapula pilaa (taas) kaikki suunnitelmat.
edit: Krapulasta viis. Sain lukea jotain, mitä en ikinä olisi halunnut tietää. Nyt ei ole kivaa. Ei ollenkaan. 
[muokattu 22.11.2003 18:11]
Avuton*justjoo*
Täytyy sitä kait sitten auttaa taas
- « Edellinen
- 1
- ...
- 915
- 916
- 917
- 918
- 919
- ...