päivän :(

Back to häröily O

[q]pulu-chan:
miks elämä ei mee niinku haluis?
en oikein tiedä onks tää nyt jotain yleisv*tutusta vai masennusta mut jotain kauheeta tää kyl on
eikä taida olla vain tämän päivän juttu... kuolispa vaan pois*nyyh*
[/q]

Tiedän ihan hyvin, ettei ne sellaset korulauseet kun \”kyllä se aurinko sinne risukasaankin paistaa\” ja \”päivä kerrallaan\” oloa paljon helpota, jos on oikeesti paha olla.

Joskus se elämä potkii päähän ja sattuu, mutta pitää yrittää ettii niitä hyviä asioita, vaikka ihan pieniä. Ystävät auttaa (toivonmukaan) ja sitte vaikka kuuma kaakao + hyvä leffa. Kyllä se elämä aina sen voittaa, että olis 2 metriä multaa päällä imo. Yritähän jaksella !

Mikähän terapeutti mäkin luulen olevani

pienemmän kissan maha on jotenkin pipi ja se on vähä paskana. Inhottaa kun ei tiedä mikä on vialla. Vien sitä kohta lääkärille *uuh**sars*

[q]Individual:
---
mcee:
Tuntipalkka ja kuukaudet mis on vähän työpäivii!!! *dissaa**dissaa**dissaa*

---

En tiedä olenko mistään ollut enempää samaa mieltä tällä foorumilla kuin tästä...

T:T
[/q]

Lisätään tähän viel et kerran kuussa liksa!!!

Vittu että ihmiset saa mut joskus niin VITUN vihaseks ja se että en ole nähnyt kultaani pariin päivään ja tää ikävä on todella ikävä

ps. anteeks kiroiluni ottaa vaa niiiiiiiiiiiiin päähän *dissaa**eiei**nyyh*

Ja se että oon 40e köyhempi ku piti maksaa toi prkl:een parkkisakkoki argh tekis mieli vajoo niin maanalle nyt ku olla ja voi *uuh*:((((((((((( oon niin surullinen nyt

Suoraa irssilogia #platinum.ac, allekirjoittanut siis ”Aamukaksi”:

[01:20] <Aamukaksi> Voisko mennä hermo jos kello olisi 01:19, toteis että alkais tuntuu siltä että nukuttais, menis makkariin, asettuis lämpimän untuvapeitteen alle ja...
[01:20] <Aamukaksi> ...havaitsis että kissa on kussut sänkyyn.
[01:20] <V-ill> :D
[01:20] <Aamukaksi> Nii-i. Voiskohan mennä?
[01:20] <Aamukaksi> Prkl.
[01:22] <Foxwagon> :D
[01:24] <Aamukaksi> Huoh.
[01:24] <Aamukaksi> ”Lapset.”
[01:27] <Aamukaksi> Täytyy antaa kyllä respectiä mun nuoremman kissani skilleistä. Ei oo voinut olla ihan helppoa kusta niin 160cm leveessä parisängyssä että sekä kummatkin petauspatjat että kummatkin varsinaiset patjat on saatu liattua.
[01:27] <V-ill> propsit sun mirrille.
[01:28] <Aamukaksi> (+ tähän päälle 4 lakanaa, iso untuvapeitto ja pussilakana.)
[01:32] <typo> huh :D

[muokattu 22.9.2003 01:34]

[q]Ankeus:
en ehkis saa kyytiä turkuun ja itkettää *nyyh**nyyh*
[/q]

mikä junassa on vikana?

[q]äm:
Nyt muuten väsyttää enemmän kuin laki sallii
[/q]

Mii tuu!
Maanantait... ei näihin koskaan totu, eikä viikonloppuisin koskaan opi nukkumaan!
Tyyny, valtakunta omasta tyynystä!

Nyt muuten väsyttää enemmän kuin laki sallii

Tuntuu, että pää sekoaa.Ei sen ihmeempää Ei ole nyt todellakaan kiva olla töissä.

roskiin se menee, oli aikakin jo ostaa uus :)

[q]Viltsu:
Kissa pissi koulurepun päälle, hyi tsiisus sitä lemua
[/q]

Niin ja kun sitä hajua ei vielä helpolla saa pois..

Nimimerkki \'Kokemusta on..\'

Tyttöystävä lähti Enklantiin puolex vuodeks... *uuh**nyyh* Ikävä tulee.......

Piitkä koulupäivä + tentti...*eiei*

[q]elisakenkä saa sen eteen mitään tehtyä, vaik nyt on lomaakin sitä varten.*igor**igor**igor*
[/q]

nimim. ”ei ikinä saa tehtyä mitään sillon kun pitäs”

Kissa pissi koulurepun päälle, hyi tsiisus sitä lemua

[q]Tres:
Sen kerran kun olisin sairaslomalla ja
olis taas aikaa pelata niin toteen
et oon hukannu mun kaikki pelit
[/q]

http://www.kukakumma.net jos löytyy web-kamera*hih* Ite en saanut toimimaan ku ei toi videokamera käynyt siihen. Ja jos oot sairaslomalla ni toi voi käydä vähän liian raskaaks..

Darra. Kuinka tyypillistä sunnuntaille*igor*

Pitäis tehdä päätöksiä työpaikkojen suhteen, mutta en osaa...Harmi, kun enää ei voi kysyä vanhemmilta, että mitä ne määrää...Tai voihan niiltä kysyä, mutta itse mä päätän kuitenkin.*täh*

Tosi paska olo ja ei saanu yöllä oikein nukuttuu. Onneks ei oo sentään kuumetta*igor* Taitaa tosin jäädä tänään vikat everit väliin*uuh*

O