päivän :(

Back to häröily O

[q]Angelus:
se ettei ole ollut mitään tekemistä
[/q]
Olisipa mullakin sellaisia päiviä, ettei olisi mitään tekemistä... se olisi kyllä päivän :) eikä :(

[q]Angelus:
se ettei ole ollut mitään tekemistä
[/q]
Aivan! itellä oli päivä jolloin ei ollut mittään suunnitelmissa ja se sitten meni haahuiluun kaupoissa, joista ei ees tarttunut mitään matkaan ja sit eiku kottiin..ja tiskausta..tylsää*igor*

kurkku on kipee, vaikka oon käyttäny kaulaliinaa, enkä oo hyppiny ulkona vähissä vaatteissa. ääniki vaan pihisee ja nauraminen vaan sattuu kurkkuun. eikä edes kuumat juomat auta.
viikonloppu edessä, haluun että nää kivut lähtee pois!

Oon ihan pipi Flunssa on ollu nyt jo toista viikkoa eikä siin sillee mitää, mut nyt tuli viel sit kuume ja silmätulehduskin. Nöööyy

[q]ravec:
Ostin Tuurista liian suuren tuulettimen ritilän.....tongit käteen ja tongaamaan....jotta saa tän ”ihanan” ritilän paikalle.

Se siitä ritilästä, *piru*perkele... hitsaan se kiinni pelkällä katseella tän jälkeen...
[/q]

ei sais nauraa, mut tää sai mut hyvälle tuulelle!!!

[muokattu 24.9.2003 15:28]

kannattaa urheilla, jos ei ole mitään tekemistä

Aaapuva aaapuva, mun viikon Tunisian reissu - kohteena Sousse - onkin muuttumassa reittilennoiksi Tunisian pääkaupunkiin Tunisiin (ilman majoituksia & kuljetuksia, ja yksin siinä maassa on tytön melko extremeä liikkua). Pituutta reissulle kertyy sellaiset kymmenen päivää. Paras kaveri venaa mua Soussessa, jonne on matkaa reilut pari sataa kilsaa Tunisista. Eipähän taas asiat järjesty turhan helpolla ja halvalla *uuh*. Mutta joulua on päästävä pakoon, ja kun tuli sille bestiksellekin luvattua ilmestyä paikalla...

Kipeenä ollaan mutta sitkeesti koneen äärellä vaan ollaan kun ystäviä on täällä *nuha**sars*

[q]kuu:

VOOII EII MEITÄ
[/q]

Niinpä.. life is a bitch *hmph**hali*

Ei oo aina ihan yhtä loistavaa herkkua tää työelämä

Tää järkyttävä flunssa ei ota loppuakseen sitten millään
Pakko istuu tääl villasukat jaloissa että tarkenee

Kampaaja väsäs mun tukkaa 2,5 tuntia ja menin vahingossa möläyttämään, että oon lähdössä illalla ulos ja se innostui suihkimaan tekemäänsä (järkyttävään) kampaukseen ainakin sata litraa lakkaa. Nyt pitäis jaksaa pestä ja laittaa alusta uudestaan itse. Helevetti. Ja kustansikin 89 euroa.

[muokattu 21.11.2003 16:45]

Rauhaset on turvonnut nyt niin pahasti, että on vaikeuksia niellä, syödä, juoda ja puhua. Kamalaa.

Ei taida musta tulla matikanopettajaa.. Puolet laskuharjotuksista pitää kopioida tyttöystävän viime vuotisista*uuh*

Ja toi keli on vieläkin huono*dissaa*

Nyt on maanantai ja pitäis olla 6:00 töissä.

Unohdin puhelimen kotiin*poks**uuh*

[q]accule:
prkls preparaattitentti...jos kurssin suorittaneista 122hlöstä 4 on hylätty ja itse kuuluu joukkoon...on tyhmä*uuh*
[/q]

Tai sitä on oltu muualla kun lukemassa tenttiin.. ...mut pari kunnon lukuhetkee ja tentti uusiks ni kyl se siitä.*hymy*

mur

jos ei tää flunssa kohta lopu, niin lähen vaikka kipeenä sitten salille ja saan jonkun sydänlihaksen tulehduksen, mutta evvvvvk

O