päivän :(

Back to häröily O

pää särkee, seuraavat bileet on siirtyneet hamaan tulevaisuuteen mun osalta, huomenna alkaa koulu.

tää vitunhomo kurkkukipu! en vois olla nyt kipee kun on joka illaks ja päiväks ohjelmaa joist ei vois olla pois.. mut joudun ilmeisesti olee silti..

kaikki on menny ihan päin pyllyä... Saakelin bussikuskit!!
Ensin yks dösä hurahtaa ohi vaikka huomasi että yritin pysäyttää sitä!! Ja sitten yks vuoro jää kokonaan tulematta ja sen jälkeinen bussi on myöhässä!!! prkl!!

eikä oloa yhtään helpota toi saakelin kuumuus, mikä taas tuli riivaamaan...
Aamulla on kumminki kylmä ja pakko pukea hirveesti vaatteita ja päivälle yrittää epätoivosesti änkee niit ylitäyteen laukkuun..!! tänään ei mikään oo hyvin!

Väsyttää

LIIKAA läksyjä... kun minä ”fiksuna” ihmisenä siis otuksena korotan mun numeroita et pääsen yhteen kouluun niin otin pajalla 6 ainetta joiden numeroo nostan.... nyt riittää ainakin lukemista..*igor*

jotenki todella väsyny eikä jaksa mitää.

Krapula kiusaa lauantain jälkeen vieläkin ja riita muijan kanssa edelleen selvittämättä... vittu

Aamulla töihin lähtiessäni näin taloni edessä ihan pienen kissanpennun joka miukui ja tärisi. Raukka oli kai jäänyt auton alle, koska jalat oli ihan muussina. *eiei**nyyh**uuh* Poliisisetä tuli paikalle ja sanoi että vie kisulin muualle (ilmeisesti lopetti sitten sen, ettei jää kitumaan).. Eipä ollut kovin mukava aloitus päivälle..

Taika, mun tehtävä onkin tuoda iloa mailmalle, bileet latistuu kummasti jos yks puuttuu

[q]hyperventilaatio:
Päivän, ja koko joulunajan :( on se, ettei pääse hengaa klubbariin oikeestaan ollenkaan.
[/q]

Eikä tääl hengaa paljoo tuttuja,. On ehkä mun*uuh* Paitsi, että taidan itse jättää kanssa Klubbikset väliin parilta päivältä, kun nyt eka loppuis nää työt.*joo*

Sen kerran kun olisin sairaslomalla ja
olis taas aikaa pelata niin toteen
et oon hukannu mun kaikki pelit

*kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*
Krapula
*kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*

Otin hyvää hyvyyttäni koulukaverin yökylään eilen bileistä, kun sillä ei mennyt kulkuneuvoja kotiin. Heräsin yöllä siihen, että se oksensi mun peitolle ja sen jälkeen pitkin kylppäriä. Nyt sitten krapulassani täällä siivoilen ja en omista edes pesukonetta. Voitte uskoa, että vtuttaa ja yököttää. *eiei**eiei*

Tänään on väsyttäny ihan sikana *nukkuu**uuh*

[q]äm:
Otin hyvää hyvyyttäni koulukaverin yökylään eilen bileistä, kun sillä ei mennyt kulkuneuvoja kotiin. Heräsin yöllä siihen, että se oksensi mun peitolle ja sen jälkeen pitkin kylppäriä. Nyt sitten krapulassani täällä siivoilen ja en omista edes pesukonetta. Voitte uskoa, että vtuttaa ja yököttää. *eiei**eiei*
[/q]

*nauru**nauru**nauru**nauru*Hädässä ystävä tunnetaan *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

[muokattu 11.9.2003 09:43]

Kun se kyyti turkuseen ei nyt millään meinaa onnistua voivoivoi

[q]Taika:
Mut nytpähän tiedän millaisia yöpukuja meidän talon asukkailla on..
[/q]

Jaah.. ole onnellinen siitä että et asu samassa talossa/kaupungissakaan kuin minä..

Minä kun yleensä nukun alasti.. olis siinä ollu papoilla/mummoilla/kerrostalokyttääjillä puheenaihetta vuosikausiksi..

[q]äm:
[/q]
haha - Owned!

Rastibileet eilen.. ”Känniääliö” iski jälleen.. -> Hukassa pipo, kallis huppari, oakleyn aurinkolasit, lapaset, sim-kortti puhelimesta ja pitkä pätkä iltaa. PRKL.. Kaiken kivan lisäksi pukkaa hieman hikeä *kuuma* ja on muutenkin hieman paha olo. No, rahaahan se vain ja paha olokin menee varmaan ohi. Ekaa kertaa otin bileisiin nuo aurinkolasit. Pari vuotta ollut mulla, aina oon jättäny kotio kun oon lähtenyt, olis pitänyt jättää tälläkin kertaa. No saatan saada jotain vielä takaisin..=)

Vika lomapäivä*nyyh*

O