päivän :(

Back to häröily O

[q]mokkeri:
juna puksuttaa huikean 23.60e yhteen suuntaan maksulla... ei kiitos*igor* ..kun ei satu opiskelija olemaan nimittäin...
[/q]

Lainaat joltain opiskelijakortin, niin mäkin tein!!

[q]muksu:
---
mokkeri:
juna puksuttaa huikean 23.60e yhteen suuntaan maksulla... ei kiitos*igor* ..kun ei satu opiskelija olemaan nimittäin...

---

Lainaat joltain opiskelijakortin, niin mäkin tein!!
[/q]
onnistuuks toi oikeesti, ei kysy mittään papereita tai mitään vain millanen se kortti ees on

Krapula ja köyhyys. Velkakierre mahdoton. Ei kivaa enää oo. Ei ole poikaystävää. Ei edes hetkellistä hellimiskaveria. Kaikki on vihaisia minulle. Kukaan ei tykkää. Nälkä. Harmaata. Ruma olo. Yksi tupakka vain. Kinkkua hampaankolossa. Nukkumaan haluaa tämä. Voi voi kun on rankkaa mulla juu.

[q]lostgone:
Koulu.. taas vaihteex..
[/q]

ja väsy, taas vaihteeks

firmas inventaario.. kestää koko viikonlopun!!! *dissaa**dissaa**dissaa*

En saannu tarpeeksi palkkaa..prkl...*eiei*
Täytynee siis tänään mennä palkka konttoriin valittamaan...*dissaa*

huomenna on ruotsin kuullut....
kääk!

Söin ähkyn spagetilla ja jauhelihakastikkeella. Henki ei kulje kunnolla.

kelan piti maksaa eilen opintotuet ja asumislisät mut hiljasex jäi ku koulu oli viime syksynä ilmottanu mut vaan viime kevään opiskelijaksi.. prkl.. mut onnex ne tulee takautuvasti.. huh huh.. ois vaan tosiaanki tarttenu nyt rahaa..!!

Pomo soitti 09:08 ja herätti siinä samalla.*eiei**dissaa*

Rahapula saa aina pahalle päälle nytkin jätin laskarimonisteet ostamatta, kun ajattelin vatsallani, että viidellä eurolla saa 3l jugurttia. Ja jos en pääse sitä helvetin kurssia läpi, niin syytän opintorahan pienuutta enkä itseäni...

paha olo

Pöydällä lojuu työkkärin järjestämä kutsu huomiseen työnhakuryhmään. Kiinnostaa kybäl*nukkuu*

Jo toinen yö putkeen, ilman unta...
Tuntuu siltä että pää räjähtää kohta

Kotikoneen nettiyhteydes on jtn häikkää.. Ei pääse tänne eikä hotmailiin jne *hmph**nyyh**dissaa*. Ei oo kiva.

Flunssa iski*nuha* Tosi kivaa olla koulussa*dissaa*

tuntuu pahalta kun ei voi olla lohduttamassa ystävää, koska se vaan satuttais vielä enemmän. eikä oo kivaa nähdä toisen kärsivän mun tekojen takia...

Viikonloppu oli ihan liian lyhyt

on tehottomampi kuin se entinen punainen. *hmph**eiei*

On kamalan kylmä, sukatkin on jotenkin päässyt kastumaan

O