päivän :(

Back to häröily O

pää jäätää, seeprapeipot kukkuu, susi kolkuttelee ovella ja rapa-rami ottaa vallan...

.m

[q]Epailija:
---
mokkeri:
Meni hallut ohi vaikka olin siellä en päässyt tanssimaankaan..*uuh*

---

Kyllä mä ihan omin silmin näin sut siellä lattialla tamppaamassa, joten kyllä sä ainakin hetkeksi tanssimaan pääsit. Tosin jos sitä ei muista itse, niin taitaa olla laiha lohtu.
[/q]
hih, joo kuulin eilen että olin hetken, mutta ei siis tod. ole mitään kuvaa... pelottavaa..*hmph**poks*

unirytmi on ihan väärässä nyt onneks enää neljä päivää arkea jäljellä ni sit ei rytmistä enää olekaan niin väliksi *iloinen**blush*

[q]dirtyfacedkid:
---
kuu:
Yksi kiva poika, josta tykkään, seurustelee jonkun typyn kanssa

---

Yksi kiva tyttö, josta tykkään, seurustelee jonkun pojan kanssa..*hahjust*
[/q]

VOOII EII MEITÄ

[q]Dorka:
Miksi sä tollo et soittanu mulle ja tullu meille yöks?!? Tyhmästä päästä kärsii - avain
[/q]

Kävi joo mielessä, mut ei siihen aikaan sinne olis päässy muulla ku taksilla.

Munkin pitäs lopettaa taas työt ja tehdä toi päättötyö Heliaan jostain rasittavasta aiheesta, jonka keväällä nörtteillessäni valitsin*hmph*. Ei oo yhtään motivaatiota ja pää tollona kesän jälkeen!

Joo antaa tulla vettä vaan! Harmin paikka et joudun myös kävellä tuolla sateessa pari kilsaa. Onneks sentään meitä ei olla tehty sokerista.

Vittu todellakin et voi olla synkkää.

Kävipä niin hienosti, että unohdin avaimet kotia. Ensimmäistä kertaa elämässäni. Kävinpä sitten vanhempien luota kotiavaimen töiden jälkeen (pääsin töistä 23:00) hakemassa siinä toivossa, että joku ystävällinen vielä liikkuisi rapussa puoliltaöin.

Ja vitut.

Tuli sitten venattua rapun eessä n. tunti, soiteltua 118:iin viiden minutin ajan jotta talkkari löytyisi, soitetettua viereisen taloyhtiön talkkarille ja herätettyäni hänet turhaan (kun ei tietenkään hoida mun rappua). Onneks broidi oli hereillä, joten ei auttanu muu kuin yöllä n. 0100 aikoihin kävellä puolen tunnin reipas lenkki kiroillen kohtaloaan. *piru**nyyh*

Jospa sitä vaikka teettäis rapunKIN avaimesta kopion. Tänään onneks pääsee kotia kun ovikoodi toimii 20:00 asti.

Hur hur, täällä töissä on kamalan kylmä

Omistan syvän kiitoksen Soneran maksujärjestelmälle.. Voishan sen laskunkin lähettää, ni vois maksunkin suorittaa.. ottaen tietenkin huomioon et yhteys oli katkaistu jo kauan sitten, mut laskutus toimii edelleen..

[q]Baby-G:
tulin kouluun tunnin liian aikasin unohduksissani, ja ois voinu jäädä vielä nukkumaan..
[/q]

Mut sä et olis tullu klubbariin jos et ois tullu liian aikasin, se on meille siis päivän :)

[q]is2:
---
Sinza:
Aamulla töihin lähtiessäni näin taloni edessä ihan pienen kissanpennun joka miukui ja tärisi. Raukka oli kai jäänyt auton alle, koska jalat oli ihan muussina. *eiei**nyyh**uuh* Poliisisetä tuli paikalle ja sanoi että vie kisulin muualle (ilmeisesti lopetti sitten sen, ettei jää kitumaan).. Eipä ollut kovin mukava aloitus päivälle..
---

[/q]

*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

*iloinen**pahis**nauru*
Ei tässä edelleenkään voi muutakuin repeillä tolle... voe elämä että on ollut synkkää!

[q]Minny:
Dissataan kaikki heliaa yhessä Sinne munkin pitäis mennä back...
[/q]

Ei jaksa dissaa, on siellä kivempaa kun yläaseteella tai ala-asteella =D

[q]wxw:
---
Minny:
---
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]
toi oli jo überdissaus

On niiiiiin kylmä - ja lunta sataa. Mikä pahinta, mun auto ei osaa ajaa, sitä ohjaa joku muu kuin minä, se yrittää ajaa kaikkia päin, se ei tottele ollenkaan eikä se ole vielä vaihtanut edes talvirenkaita allensa. Tuhma auto!

Asiakas oli kuollu ja sen poika tuli hoitamaan asioita. Mun piti vaan pyytää jotain kuolin- ja virkatodistuksia ja sillä oli tippasilmässä. Muakin alko itkettämään.*uuh**nyyh*

ai ai, kurkkuun sattuu, ja ihan väsähtäny olo. oon varmaan tulossa kipeeksi.

Totaalinen vitutus ja kyllästyminen kaikkeen! *hmph**eiei**dissaa*
Vituiksi menneitä suunnitelmia ja muuta kivaa ja lisää varmaan seuraavassa jaksossa samaan bat-aikaan, samalla bat-kanavalla....

Mun puolesta tämä vuosi saisi loppua vaikka tänään ja siirryttäis suoraan tammikuuhun...

T:Tero

[muokattu 15.12.2003 16:11]

O