päivän :(

Back to häröily O

pitäiskö sun äm laittaa vaan paita päälle ens yöx niin ei jää naapurin äijälle niin paljoo katottavaa..
tai sit voit ottaa selvää onko sillä naapurilla esim vaimoo ja mennä kostamaan*pahis*

[q]hardikaveri:
pitäiskö sun äm laittaa vaan paita päälle ens yöx niin ei jää naapurin äijälle niin paljoo katottavaa..
tai sit voit ottaa selvää onko sillä naapurilla esim vaimoo ja mennä kostamaan*pahis*
[/q]

Ja mennä itse katselemaan sen vaimon tissejä, vai? *nauru**nauru**pahis*

[q]hardikaveri:
[/q]

Kostaa? millä tavalla? mennä katsomaan sen vehkeitä?
En mä nyt niin kamalasti kärsis jos kaunis nuori nainen tulis mun ikkunan taakse ja ”kuolais” kun meitsi kävelee mato paljaana

[q]äm:

?Moi, mä olen Äm ja tässä on kuvia mun tisseistä?
[/q]

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

5 päätä tästä postista

no esimerkiks vois mennä ovelle kun muija on himassa ja mennä mesoo isoo äänee et voitkos lopettaa sen mun tissien tarkastelun!!!
niin voi olla sillä äijällä aikas hiljasta vähän aikaa

[q]hardikaveri:
no esimerkiks vois mennä ovelle kun muija on himassa ja mennä mesoo isoo äänee et voitkos lopettaa sen mun tissien tarkastelun!!!
niin voi olla sillä äijällä aikas hiljasta vähän aikaa
[/q]

Sitten se joutuis näyttämään epäilevälle vaimolleen, että missä se ne tissit oikein näki.
Huomenna ne on sitten molemmat siellä tiiraamassa

ja huomenna tulee posti tänne :( osiolle:

kauhee riita muijan kanssa kun joku hullu kävi meillä raivoomassa

no sit ei auta kun esitellä suloja kiltisti niin pääset helpommalla

[q]hardikaveri:
no sit ei auta kun esitellä suloja kiltisti niin pääset helpommalla
[/q]
Tähän ei voi muuta lisätä kuin...Mikä sun naapurisi osote on?

ai jos sun kundikaveri jäis bosee niin sunkin on nähtävä minkälaiset ne nyt sit oli vai??

[q]hallucinogen:
Tähän ei voi muuta lisätä kuin...Mikä sun naapurisi osote on?
[/q]

Hyvä juttu että sä kerkesitkin jo kysyä.

äm:n naapurista on kovaa vauhtia tulossa kaikkien tisseisä tykkäävien best friend

Yksi kiva poika, josta tykkään, seurustelee jonkun typyn kanssa

[q]MaSari:
Lisää murheita. Lisää sairauksia

Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me

Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon

[muokattu 15.9.2003 18:33]
[/q]

Otan osaa... itselläni on ollut kohta viikon verran kamala flunssa, ja pelkään jälkitautina korva- ja poskiontelontulehdusta. Lisäksi teloin vasemman jalan niin, että on ilmeisesti nivelsiteet venähtänyt asiaa ei paranna se, että joka päivä pitäisi olla jossain. Juuri, kun aloittelee opintojaan, ei tee mieli olla kaikilta luennoilta pois. Ja nyt just kaikki uudet harrastuksetkin alkaa... tekis mieli kaikkea muuta kuin kyhjöttää vaan kotona tän koneen ääressä, mutta kun mitään ei edes jaksa tehdä.

Porukalla vaan kysymään:
”Täältäkö näkee aamusin tissejä?”

palkka tulee kyllä perjantaina, mutta ne meneekin sitten heti laskuihin ja velkoihin ja sellaseen turhaan.sitten taas möksäillään

palkka tulee 22.8
onneks on landella porukoiden elätettävä nyt mut ei kyllä hauskaa pidetä näillä masseilla

[q]Epailija:

Kansalla on oikeus nähdä nuo kuvat! *hmph**vink*
[/q]

Teillä mitään oikeuksia ole
Pitää hommaa joku naamari bileitä varten et jos joku alkaa kuvaan niin ei sit ainakaan naama erotu vaiks porukka arvais kenestä örveltäjästä on kyse

mullo 4 euroo..ja palkka tulee onneks jo ylihuomenna

Olen väskä.Ei saanut kahvia, kun maito oli loppu.Ei pysy toiminnassa enään.

kotona ei ole ruokaa, eikä tilillä rahaa.Pitää elää pyhällä hengellä vielä melkeen kaksi viikkoa.

Ihan tyhmää

O