päivän :(

Back to häröily O

Lainasin pikkusiskon kenkiä ja nyt oon saikulla, jalka tulehtunut ja hermo ärtynyt jalassa...Ei voi kävellä...Tylsää olla kotona!*igor*

[q]Lene:
Suututtaa vietävästi ihmiset, jotka tulevat tapaamiseen myöhässä, peruvat viime metreillä, eivät vastaa textareihin ja mitä vielä... Päitä poikki ja pinoon! *pahis**igor**piru**hmph**eiei**poks**dissaa*
Tälle tytölle alkaa moinen riittää... *halkeaa kiukusta*
[/q]

muakin ärsyttää ettei ihmiset voi vastata puhelimeen, saa soitella kymmenen kertaa monen tunnin ajan, eikä silti mitään vastausta mihinkään. ja jos on sopinu vaikka tapaamisesta, niin sit ei kuitenkaan viitsi sopia jonkun muun kanssa mitään muuta puuhaa, koska jos se vaikka sit just soittaiski se jota on yrittäny tavottaa koko v*tun päivän.
turhanki tuttu tilanne. =(

hahhhhah.. ainakin sulla on huumori säilynyt eilisestä tragediasta...

Meitsi on kyl nyt perseilly aika paljon kun en oo sähkärii kattonu 2,5kk kaikkee tärkeet varmasti tullu mu heti kun kesäloma alko niin sähkälakkoon menin, ja mä niinkun oon vielä tutori(jos en oo saanu jo kenkää) uusille alottaville syksyl

Täällä sitä vaan on vatvottu tisseistä, ja mä oon missannu koko jutun perkl..

Ei näin.

Hallu, en tiennykkään et säkin oot Heliassa.. Kas kummaa ettei olla törmäilty.
Todellakin yhtä suurta perset.. perhettä siis

en pääse unityyn.*poks*
ja hirvee väsy tänään ja pitäs jaksaa töissä...*nukkuu*

juotiin eilen yli puoli pulloa 1l vodkaa himassa. Krabbis ja sit töissä on vielä yleinen siivouspäivä! joo eiku hihat heilumaan *igor**poks*

[q]Chatte:
Moraalinen krapula... ääääääääääkkkkkk!
[/q]

Kamalinta, mitä vaan voi olla

Nyt ei ole onneksi edes paha.On vaan fyysinen krapula.On sekin aika kaamee tunne.

Rapula

Kylläpä väsyttää, ei millään jaksa olla. Istuminen muistuttaa lähinnä pilkkimistä...
Mut eipä tämä mitään, totuttu on.

Eilen duunista lähtiessä kävi vittumainen juttu, ampiainen pisti mua leukaan. (Tiedän, uskomattomalta kuulostaa) Ihmettelin mikä mun leuas mönkii ja samalla kun huitasin sen siitä pois, ehti amppari pistään. Vieläkin on pikkasen arka toi leuan toinen puoli.

Kauhee riita tyttöystävän kaa... enkä tiiä mitä tehä...

[q]Avaimet jäi kotiin ja piti maksaa 15e entrance fee omaan kämppään. Sillä olis päässyt jo vaikka minne. Ärsyttää tommonen [/q]

En sanois et tommonen ärsyttää, lähinnä vittuttais aivan suunnattoman paljon....

[muokattu 7.8.2003 20:43]

[q]elisak:
Ei nyt jaksais yhtään olla täällä töissä. Syyskuun loppuun asti pitäis täällä vielä olla...Tuntuu, etten ole oppinut mitään uutta pariin kuukauteen ja teen jotain apinanhommia*hmph* Kaikki osaaminen menee hukkaan ja pää tylsistyy...
[/q]

Tiedän tunteen .... ei kivaa ....

[q]OverDose:
Eilen duunista lähtiessä kävi vittumainen juttu, ampiainen pisti mua leukaan. (Tiedän, uskomattomalta kuulostaa) Ihmettelin mikä mun leuas mönkii ja samalla kun huitasin sen siitä pois, ehti amppari pistään. Vieläkin on pikkasen arka toi leuan toinen puoli.
[/q]
Ouch!

---

Avaimet jäi kotiin ja piti maksaa 15e entrance fee omaan kämppään. Sillä olis päässyt jo vaikka minne. Ärsyttää tommonen

[muokattu 7.8.2003 19:39]

ruotsin koe päin persettä*uuh*

En tiiä, mitä kirjoittaisin. Ei taida sanat riittää kuvaamaan, kuinka paha mieli mulla on. Kaikesta. Tuntuu, että monella läheisellä menee huonosti; kuuntelen ja lohdutan niitä, vaikka ittekin oon rikki. Kuuntelin koko päivän taas siskoni huolia, ja ymmärrän, että sillä on hermot kireellä, mutta en koko ajan jaksa varoa jokaista sanaani ja hipsutella varpaisillani sitä lepyttelemässä. Se vaan tiuskii ja kiukuttelee. Tänään en enää oikeesti jaksanu. Noin kymmenen sanasodan jälkeen jätin sen yhden kaverin luo. Kävelin vaan ovesta ulos. En kestäny... vihaan riitelyä ja siihen liittyvää kireää ahdistavaa ilmapiiriä. Mix tässä piti käydä näin, olisinpa pystynyt hillitsemään itseni, ilmoittamaan nätisti lähteväni kotiin, toivottamaan hyvää yötä... ei tarttis ehkä kummankaan nyt itkeä... kamalaa loukata rakasta ihmistä...

FLUNSSA SAATANAA!!!*dissaa*

Kaikilla paskiaisilla on huomenna jotain menoa ja joudun alottelemaan yssin

Mä en edes muistanut, että töissä voi olla NÄIN veemäistä.
Joku on myös nyysinyt mun huoneesta radion. Joudun olemaan omien ajatusteni kanssa koko päivän.
*eiei**piru*

auton konepellin toisesta saranasta pultti pudonnut ja sit vielä tuulilasinpesunesteet vuotaneet takakonttiin...voi huoh sitä etanolin hajua...haamuhaju vieläkin nenässä

O