päivän :(

Back to häröily O

[q]POSER:
---
kuu:
Juu, ja sit kun joku suhahtaa ohi, niin alkaa jotain papereita kasailee tai lähtee hakee jotain klemmareita.On niin kiireellistä että!Oikeestaan aika älyttömän tylsää tällänen pelleily

---

Ja mikä parasta, kaikki tekee just ihan samaa ympärillä ja kaikki viel tietää ettei kukaan oikeesti mitään tee, mut silti pitää esittää
[/q]

Juu, sama juttu täälläkin *nauru**nauru**nauru*

[q]kuu:
Juu, ja sit kun joku suhahtaa ohi, niin alkaa jotain papereita kasailee tai lähtee hakee jotain klemmareita.On niin kiireellistä että!Oikeestaan aika älyttömän tylsää tällänen pelleily
[/q]

Ja mikä parasta, kaikki tekee just ihan samaa ympärillä ja kaikki viel tietää ettei kukaan oikeesti mitään tee, mut silti pitää esittää

Mulla loppuu tänään mun työharjottelu!!
Täällä on ollut niin huisin kivaa ja nyt se on ohi...
Pitää vaan toivoa että nää soittelis mua työ keikoille...

Mut tää olikin :( topicci, joten liiallinen hymyily pois. Lisää huonoja uutisia: mulla jalassa vitun kipee rakko ja aamul ostin jäätelön joka tippu maahan ennen ku kerkesin ees kunnolla sitä alotaan syömään... kyllä elämä on välillä julmaa.

[q]POSER:
Lisää huonoja uutisia: mulla jalassa vitun kipee rakko ja aamul ostin jäätelön joka tippu maahan ennen ku kerkesin ees kunnolla sitä alotaan syömään... kyllä elämä on välillä julmaa.
[/q]

Hassua

Eiku siis, nyt ottaa tosi paljon kaikki päähän.Pakko negailla

[q]elisak:
Toi jäätelöjuttu oli kyl ehkä päivän surullisin.*uuh*Kai sä ees ostit uuden?
[/q]

No siinähän se olikin, kun en saannu ostettua. Kiire oli töihn ja kun muutenki olin jo puol tuntii myöhäs, rahaa ei ollu uuteen enkä jaksanu enää kääntyy takas ja lähtee hakeen automaatilta rahaa. Sinne meni hyvä tötterö

[muokattu 25.7.2003 11:18]

Aurinko meni suuren pilven taakse, joten auringonotosta ei tuu mitään ja kusimuurahainen käväs kusasemassa mun säärelle

[q]Kooaliini:
Hyvä että saan ihmisiä nauramaan tämän avulla. Kyllä tuota itsekin jälkeenpäin nauroi mutta siinä vaiheessa kun siivosi suullista raejuustoa näytöstä niin ei pahemmin naurattanut.
[/q]

*nauru**nauru*
Naurata vielä lisää

Melkein kaikki kaverit menee Koneistoon ja meikä jää Turkuun ankeilemaan. Ei kiva. Noh, säästyy rahaa, että jotakin hyvää sentään. ;)

[q]hallucinogen:
ja mä niinkun oon vielä tutori uusille alottaville syksyl
[/q]

Meidän koulussa tulee siis olemaan vuosikurssillinen täysin hukassa olevia ihmisiä

Ei sitten minkäänlaista elämää....

Vaikka on palkkapäivä niin vituttaa.

Maksoin just 800 velkoja, laskuja, vastikkeita pois. Tili tuli tili meni.

[q]hyperventilaatio:
Ihan törkee darra.*kuuma**sars**nuha*
[/q]
Näyttäisi tuo darra olevan yleinen v*tutuksen aihe tänään... mullapas ei ookaan, lällälää *hih*... lähdenpäs tästä lätkää pelailee. Mutta otan toki osaa *pahis*. Heh.

[q]-x-:
---
pr0ton:
lomat loppu

---

sama vika
[/q]
Kohta se vasta alkaa

[q]Epailija:
---
pr0ton:

no joo. meillä tuli kyllä ihan kaatamalla sitä vettä

---

Taas mä olen missannut kaiken hauskan. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin mä heräilin aamusella sateen ropinaan. Kaiketi sitä vettä on meilläkin päin tullut ihan kivasti, mutta ihan väärään aikaan.
[/q]

olinki pihalla jo 6:30 aikaan

[q]äm:
Viikonloppu oli ihan liian lyhyt
[/q]niinku aina*igor*

[q]unik:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
[/q]

Asenne suorastaan hehkuu elämäniloa

Nukuin puoleenpäivään asti, on krapula ja missasin kaikki tän päivän luennot.

[q]Angelus:
tän päivän selke :( on toi saakelin sää!
[/q]

Se on vaan kiinni asennoitumisesta. Kyllä mun mielestä toi vesisade on välillä ihan kiva

Niskat ja selkä ihan jumissa eikä kukaan oo hieromassa mua *igor**uuh*

O