päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- ...
- 1,566
- Seuraava »
tänään vika lomapäivä ja jo huomenna täytyisi mennä taas takaisin töihin :(
ahdistavaa.
mut enää ei ole kuin viitisen kuukautta eli noin 21 viikkoa seuraavaan lomaan.*aplodit*
pitkästä aikaa on vaan sellai "vittu jee jee" - fiilis...kai tää johtuu väsymyksestä...ei ollut itku kaukana kun mulle yksi tärkeä ihminen perui tapaamisen enemmän kuin hyvästä syystä...kamala ikävä vaan ollut sitä ja sit kun tulee kerta toisensa jälkeen takapakkia näkemisille niin alkaa se ottaa koville....
Ihan järkyttävät unet ja huonosti nukuttu yö. Inhottavaa nähdä valvelunia siitä, että oon laittanut herätyskellon väärään aikaan tai ettei se ole soinut ollenkaan.
Voi Perse!!
Piti mennä käymään Suneissa töiden jälkeen mutta tuli kiire bussiin ja menin sit telomaan lonkkani juostessa *toktok*
Nyt Sattuuu!!
[q]La Petite, 30.7.2007 09:23:
onhan tässä taas tätä.. vähän kaikkea skeidaa...
[/q]
vähän sama fiilis..
meinaa vähän väliä itku tulla muttei sittenkään..
jalka on edelleen vammainen mut ei satu enää eikä tarvii mennä töihin.. jotain positiivista.. voi olla ihan rauhassa ajatustensa kanssa ja hajota lisää..
Ulkona sataa!*hmph*
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707306408174_uu.shtml *toktok*
kaikenlaista....
viimeinen lomapäivä ja huomenna taas töihin...
opiskelu alkaa hieman vituttaa, kun koittaa vääntää ne paperit joskus ulos niin tuntuu et tulee vaan paskaa niskaan. Tän vuoden aikana tapahtunutta:
-päätin sitten lukea dataverkkoja kun koodausmoduulit done. Noh, kuinkas käy, ciscolla kestää 1,5kk saattaa mulle mun tunnukset tietoon ja menee sit yks kurssi sen takia sivu suun ja sitä myöten mahdollisuus osallistua seuraavalle kurssille
-Yks nihilistihinttari urpo konsultti joka on palkattu ns opettamaan (pätemään, ainakin omasta mielestään), päättää jättää mun projektin hyväksymättä kun oli vajaa 10h deadlinesta myöhässä = kurssi vituiks vaik tentistä nelonen, jesjes!
-Lottovoitto dsp kurssi ilman tenttiä summer schoolissa jätetään järkkäämättä nyt kun siihen oisin osallistunu (tosta kurssista reputtaa varsinaisten lukukausien aikana tasasesti n. 50% osallistujista), joten meen varmaan ottaa hylsyn taas.
Vittu sentään, tää on hanurista
-M
Blah, järkky kooma(vä-syt-tää) ja näyttäis jengillä lomat loppuneet ja puhelua satelee duunissa.
Jos kokeilis pitää vähän lomaa itsekin täs...
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*
[q]thomas, 30.7.2007 13:52:
---
MiMoSa, 30.7.2007 13:51:
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*
---
mukava työpaikka sulla ;)
[/q]
On joo!*dissaa* Siis tää haju on ihan kuvottava, onneks kohta pääsee kotiin. Sit saa nähdä tuleeko työnteosta oikein mitään sillon, kun ne noita kallioita alkaa räjäyttelee.*hmph* Et ihan mielelläni jäisin kyl kotiin sillon, ylimääräinen loma ei olis ollenkaan pahitteeks.*pepsodent*
Selkä kipee
sitten omaa.... alkaa Vituttaa tää työttömyys jo pikku hiljaa... istua nyt vaan kotona ja tehä kaikkea millä sais päivän kulumaan pikkusen nopeemmin*toktok*
Aamu ei ollu mikään kauheen mukava,aamupäivä virastoissa työkkäri jne) ja sit kaverin kämppää kattomaan ja nyt mua jo väsyttää nii paljo et vois mennä yö-unille :( PITÄS käydä puntilla,mut yksinää ei kiinnostas lähtee + tää väsymys ja nälkä mitähän tästäki päivästä tulee :/
Voi vittu mikä keli TAAS! Voisko tuo vesisade niinkun pikkuhiljaa jo loppua!!!! Hyvin alko päivä taas kun tuolla vesisateessa pyöräili töihin ja kasteli vaatteensa.*igor* Onneks oli vaihtovaatteet mukana mutta eipä paljon lämmitä kun vituttaa niin paljon tuo ainainen vesisade!*grr*
Tänään juoksin hymy korvasta korvaan postiin hakemaan Thomannin pakettia.
Noh, niin siellä oli sit Kaosspad MINI eikä tilattu KP3 :(
eli eikun lähettää takas ja odottaa uutta lähetystä. enpä onneks oiskaa halunnu sitä vielä! :S
[q]Taika, 31.7.2007 08:19:
milloinkahan sitä taas muistaa käyvänsä töissä eikä olevansa lomalla?
eilen aamulla torkutin kelloa kaksi kertaa, tänään viisi kertaa kun sieltä sängystä ei vaan millään tunnu pääsevän ylös. kohta tunnin verran olen tuijottanut työkoneen ruutua saamatta aikaan mitään järkevää (paitsi juotua aamukahvin).
ehkä tää tästä helpottaa jo sitten syyskuussa*haukottel*
[/q]
Kuvailit just mun jokaisen työpäivän x)
Väsymys
Olen vuosien saatossa oppinut ymmärtämään, että suurin osa ottamiani kuvia käyttävistä tahoista kokee selkeästi tuskaisen hankalaksi ilmoittaa lehdille kuka jonkun kuvan on ottanut; olishan se kuitenkin yksi rivi tekstiä lisää siihen mailiin, jossa matskut toimitetaan. Niinpä oon lakannut olettamasta saavani nimeni kuvan viereen sen ottajana jopa täysin ilmiselvissä tapauksissa.
Ilmeisesti tämäkään ei kuitenkaan riitä. Seuraavaksi saa näköjään opetella hyväksymään sen, että kuvan viereen laitetaan jonkun toisen nimi sen ottajana. Tulee aika muikea fiilis moisesta kun on vääntänyt kuvaa tuntitolkulla.
Saatanan saatana. Ehkä oon ylidramaattinen, mutta tää on ihan perseestä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 538
- 539
- 540
- 541
- 542
- ...
- 1,566
- Seuraava »