päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- ...
- 1,566
- Seuraava »
jotain 9. yö putkeen ilman kunnon unta. Toinen korva vinkuu ja sirisee niin vittumaisesti ettei mitään rajaa....vittu että alkaa olla hermot hiukan heikossa hapessa. Pakko kai se on sinne lääkärille mennä
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaskaaaaaaaaa
Kaikki. Mut etenkin tää päivä.
miun kisu oli saanu punkkikarkotteesta jonku älyttömän allergisen reaktion ja ei ollu pysyy tolpillaan ja makas vaa.onneks porukat tajus pestä sen ja sitte juottaa ruiskulla vettä...illalla oli kuulemma jo syönytki vähän ja kävellyt kylppäristä keittiöön.vähän säikähin ku ite oon tääl saksassa ja raukka pieni kippeenä kotona porukoilla :( Koirille ei kyl tullu siit mitää oirieta..mistähän moinen?
ikävä
[q]KritikaL, 2.2.2008 19:34:
---
Nexus__69, 2.2.2008 19:32:
---
KritikaL, 2.2.2008 19:27:
Ei oikeesti kotona oleminen voi vituttaa näin paljoo
---
voi se, mut miks oot kotona? mikset mikon kans tai tai jossai tyttöjenjuttui tekees? :)
---
Herra on juurtunu sohvaan ja mulla ei ole yksinkertasesti varaa tehä mitään...
[/q]
no mikset oo sen kans siel sohval? :D
Ja ja just oisin pyytäny sua baariin mukaan mut jos ei sulla oo rahaa niin ei se sitten natsaa.. :(
Aivan saatanallinen maanantaiangsti.
Kuulin äsken et yks tyyppi, josta välitin aiemmin tosi paljon, on nyt aika huonossa kunnossa ja tuskin palautuu enää koskaan entiselleen.*nyyh* Toisaalta haluisin nähdä tän ihmisen, mut samalla kuitenkin toivon, etten nää sitä enää ikinä, niin muistan vaan ne "hyvät ajat" ja sen minkälainen se oli sillon enkä sitä millanen se on nyt.*uuh*
[q]baty, 27.7.2007 16:37:
mummi kuoli*nyyh*
[/q]
Osanottoni
Mulla alkoi loma loistavasti: kuumetta yli 38 astetta. Sairastan tosi harvoin, kuumetta on ollut tällä vuosikymmenellä peräti kaksi kertaa ennen tätä. Ja nyt sit pitää olla
Sviduf varasin saunan vääräksi päiväksi, joten tänään mitään saunomaan pääse rkele *senkin*. Oma moka.
Välillä tuntuu et en koskaan opi ja aikuistu...
vähän liian aikanen herätys (=liian vähän unta)
toivottavasti ennättäis nukkuu päikkärit ennen ku pitää lähtee sinne ristiäisiin...
Mä en jaksa olla kipee, en jaksa!!
[q]emppu, 28.7.2007 12:38:
Krapula. Paljon join? 4 bissee. Vituttaa*igor* Eik oo eka kerta täs lähiaikoina tällasest annoksest tai pienemmäst :D
n00b
[/q]
Vanhuus ei tule yksin Tai sit harjottelet nykyään ihan liian vähän!
Sinne se meni :´(
Sain tänään työvuorolistat ja koska olen ollut viime aikoina turhan paljon kipeänä ja poissa töistä, pomo oli ihan vittuillakseen (anteeksi ruma sanamuoto) tehnyt mulle yli 30 tuntia vajaan työlistan... Tuntilaisena on kiva olla...*toktok* Mutta tästä nostan sellasen melun ja laitan sen äijän vielä kiemurtelemaan!!!*senkin*
Ehtiä juosta lenkillä 10 min ja huomata ettei nilkka kestä. taaskaan.
huoh.. eiks vois olla vaa ehjät nilkat.. eikä sellaset et ne hajoo pienimmästäki nuljahduksesta..
[q]Freja, 28.7.2007 22:52:
Ryan sai potkut CSI Miamis
[/q]
eiiiih..!! nyt sä paljastit sen..
äsh. mun piti just kattoo se tallennettuna boxilta, ku en kerenny alusta asti nähä..
Ryan sai potkut CSI Miamis
tosi paha mieli monesta eri syystä ei oo ollu kiva päivä.. ja dvd-soitinki päätti hajota, ja just tänään.. ja sit eilen viel eilen baarissa.. tulee pokailee sellanen mies joka on yrittäny sitä enneki ja ei ees muista mua eikä sitä et on tehny mulle oharit. hoh hoo.. *släp*
Hyvin aikuismainen kommetti, mutta: VITTU ku kisat meni huonosti *toktok**nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- ...
- 1,566
- Seuraava »