päivän :(

Back to häröily O

[q]Ober, 25.7.2007 13:16:
Voi vittu menin sitte eilen kännipäissäni poistaa KAIKKI numerot puhelimesta sillä perusteella ettei tulis soitettuu kellekkää mitää läähätyspuheluita.
[/q]

*myötätuntoo* :DD

Voi vittu menin sitte eilen kännipäissäni poistaa KAIKKI numerot puhelimesta sillä perusteella ettei tulis soitettuu kellekkää mitää läähätyspuheluita.

[q]Hyzenthlay, 30.7.2008 20:33:
Flunssa! mten tähän aikaan vuodesta voi tulla flunssa :(
[/q]

Sanopas muuta.. Hieman on unitytkin nyt vaarassa jos ei tää hellitä.. Sopivasti alkaa kesäloma la niin hyvä alottaa saikkari tänään..

iski ihan tajuton halu ulkomaille.. ei vaa voi lähtee ku projektit sitoo kotimaahan..

[q]Kit^, 25.7.2007 10:23:
näin just ihan huippu-unta, mis kerranki teki jotai repäsevää ja muutti ulkomaille.. sit just ku olin alkanu saamaa elämää kasaa ja kaikki oli huikeeta ni heräsin.. sit tajuu et se oliki vaa unta.. höh.
[/q]

Suosittelen.

Ei millää haluis mennä nukkumaan, ku se meinais sit sitä, et pitäis herätä ja lähtee ajaan paratiisista poijes.
En tahdo pois.

[q]Ober, 25.7.2007 13:16:
[/q]

Mä en o ikinä ollu niin vahingonilonen ku eilen ku sain sut yllytettyy tohon :D

Oon taas tehny liikaa töitä, katkes työpäivä paniikkikohtaukseen

[q]Kriss G, 25.7.2007 18:50:
---
Ober, 25.7.2007 13:16:

---

[/q]
Älä lässytä muistan sun sanat "teemu,,, toi ei oo ehkä ihan fiksuu":DDD

Saatana kun käy kurkkuun ja silmiin siitepölyt + aina niin taatusta ilmansuunnasta pk-seudulle tulevat savusaasteet. Paistaakohan jotkut siellä itseään voissa?

[q]tiiplis, 20.7.2007 09:45:
Eilen kuulin et mun kummisetä on kuollut tiistaina ja tänään se mulle hitaalle hämäläiselle sit kolahtaa :(
[/q]

Ja tänään sit meno kukkasysteemiä valkkaamaan ja hautajaisvaatteita katsastamaan. Vihaan vaateostoksia muutenkin :(

Isän veli on sairaalassa. Viimeistä kuulemma viedään Ja setä on ollut koko ajan ihan yksin

tämä päivä voisi mennä ohi nopeasti. Muru menee iltavuoroon parin tunnin päästä, eikä jaksa keksimällä keksiäkään mitään kivaa tekemistä itsekseen. Salikaan ei kiinnosta eilisen dokaamisen jälkeen.

blääh.

ja näin tosi tyhmää unta yöllä.

Ihan paska keli!*grr* Tänään piti paistaa aurinko. Noi sääennusteet ei oo kyl tänä kesänä pitänyt tippaakaan paikkaansa. Kyllähän se nyt sadetta ja pilvistä tälle päivälle näyttää mut eipä näyttäny vielä eilen. Ei oo sit ees takkia mukana töissä.*igor*

[q]Sphyxia, 25.7.2007 07:52:
+ että piti olla just Vinokourov, joka Ranskassa kärähti ... Olisi saannut olla vaikkapa Rasmussen.
[/q]

Heheh, ei kestänyt kauan, kunnes siitäkin päästiin eroon.

mulla ei oo ikinä ollut näin paha olla kun nyt. tää on jotain ihan kamalaa.

Kaveri lähteeki Hankoon huomenna ni ei keretä nähä :( Ja kaikenlisäks sillä on jotain kerrottavaa minkä haluu sanoa livenä eikä meilillä tms. ni en vieläkää kuule mikä se on

Karmee liskojenyö takana huhheijaa

[q]Ober, 26.7.2007 03:38:
---
Kriss G, 25.7.2007 18:50:
---
Ober, 25.7.2007 13:16:

---

---

Älä lässytä muistan sun sanat "teemu,,, toi ei oo ehkä ihan fiksuu":DDD
[/q]

Mä muistan myös ratkasevan "se on ainoo tapa olla varma" sitte läks numerot. Urpo!

Vitun paska tulostin. En ois halunnutkaan sitä kuittia

O