päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Zenni, 23.7.2007 17:36:
On se ny saatana ton sään kans.
[/q]
kyllä on joutunut väkisin luopuu positiivisista keloista tän kesän suhteen ja myönnettävä, että on kyllä ollu ihan perseestä tää sää. 10 minuutin välein vaihtelee aurinkoista ja pilvistä ja tuulee helvetisti.
Väkisinkin alkaa olee syksyinen fiilis kun istuu illat himassa ja kattelee tota harmaata taivasta
ei enää mitää sanottavaa.
Saikkuja ja kesälomia ja omia lomia - joudun tekeen tän päivän vähemmän miellyttävää työtä. Tuskin saan edes kunnolla taukoiltua.
[q]Freja, 23.7.2007 15:26:
Kesä on tehny musta ihan läskin ja pullan ja argh kaikkee inhottavaa
[/q]
2nd that!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*
Voi vitun vittu kun vituttaa!!!
[q]Jago, 20.7.2007 18:56:
On niin paljon asioita, joita haluaisin muuttaa elämässäni, että en tiedä edes mistä aloittaa.
Viimeaikoina on tullut ajatelleeksi hirveästi näitä asioita ja tiedän että en voi ikuisesti elää tavalla, jossa koen että kulutan vaan aikaa, mutta en saa siitä mitään käteen(muistoja, kokemusta, mahdollisuutta parempaan tulevaisuuteen)
Jopa hauskat asiat voivat näyttää harmaalta, jos ne eivät ole seurausta jostain mitä on tehnyt sen hauskan eteen
[/q]
Huoooh, mulla on niiiin sama fiilis
Kaikki tuli taas pintaan :(
[q]mayah, 24.7.2007 08:52:
---
Mitäs kivaa tekis tälleen loman kunniaksi? Hmm.. vois olla TOSI hauskaa maata koko päivä kotona läppäri sylissä. Sit viel ku rahat on finaalissa, ni ei voi lähtee ostoksillekaan tai tekee ylipäätään mitään mikä maksaa mitään.
Vois lähtee turkuun.
[/q]
Joo toi on nihkeetä. Meillä oli kans lomalla sama tilanne ja sadepäivinä
katottiin läpi kaikki elokuvat, mitä hyllystä löytyi.
Esim. sellaiset helmet kuin Paluu tulevaisuuteen I ja II
ja paljon muita käsittämättömiä vanhoja nauhotuksia :D
Suosittelen siis tutustumaan oman kirjahyllyn saloihin!
[q]larzizi, 24.7.2007 11:19:
Kaikki paikat täynnä hyttysenpurempia Eniten niitä on tietysti tossa jalkapöydällä ja yksi löytyy jopa jalkapohjasta
Kutiaa muuten ihan perkeleesti
[/q]
Etono auttaa!
Löydät sitä apteekista.
Kelailin taas vaihteex kuinka säälittäviä te ootte, mut sit muistin, et en oo seurustellu 8 vuoteen. Se ei vielä oo :( vaan se et muiden silmis oon six säälittävä.
Itsetietoisuus varmaan sanalla sanoen. :(
Mun rakas piäni karvanaama joutuu huomenna leikkaukseen
Oli aika kamalat vitutusahdistukset aiheesta yhteiskuntakelvoton työttömyys tuossa puol seiskan aikaan aamulla, kun kuuntelin ohiajavia autoja ja mietin, kuin kiva olis olla yhdessä niistä, matkalla johonkin ja tehdä edes jotain sen sijaan, että makaa hyödyttömänä himassa. Sain unta vasta vähän ennen kahdeksaa, sitä ennen en koko yönä ollut edes torkahtanut. Nukuin sit pyykkitupa-ajan ohi. Yks ainoa semipakollinen asia viikossa, joka liittyy jotenkin normaalien ihmisten elämään ja arkirytmeihin, enkä pysty hoitamaan sitäkään.
Alkais jo koulu. Saisinpa sen käytyä kunnialla.
Kaikki paikat täynnä hyttysenpurempia Eniten niitä on tietysti tossa jalkapöydällä ja yksi löytyy jopa jalkapohjasta
Kutiaa muuten ihan perkeleesti
näin just ihan huippu-unta, mis kerranki teki jotai repäsevää ja muutti ulkomaille.. sit just ku olin alkanu saamaa elämää kasaa ja kaikki oli huikeeta ni heräsin.. sit tajuu et se oliki vaa unta.. höh.
[q]Steven Hoaks, 25.7.2007 09:20:
Mikäs Satulilla on *hali**lohduttel*
[/q]
Joku hiivatin nuhapöpö no onneksi huomenna pääsee takaisin työmaalle
Toinen päivä saikkua
olen kipeänä. eilen vielä vitutti, että on kurkkukipeä ja nuhamainen olo, muttei tuu räkää eikä oo kuumettakaan. yöllä sitten heräsin himmeessä kuumetokkurassa. jeejee. on tää kesä kivaa. inhoon noin yleensäkin olla kipeenä kun ei jaksa tehä mitään, veto niin pois, mutta kesällä se on vielä enemmän perseestä. onneks on ees paskakeli.
Ahistaa rankasti. Vittu.
Kolmas päivä kuumeilua. Korkein kuume, mitä kolmeen päivään on ollu :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 535
- 536
- 537
- 538
- 539
- ...
- 1,566