päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 1,566
- Seuraava »
tuli "vahingossa" tuhottua (?) käyttäjäprofiilini koneelta..
tässä taustaa:
kone jumitti, vaikkei ollut oikeen mitään ohjelmia päällä. menin tutkiskelee windowsin tehtävienhallintaa ja mua alkoi häirtsee kun internet explorerilla näytti olevan joku prosessi meneillään, vaikken käytä sitä.
menin sit järkevänä sulkemaan sen explorerin ja 2-3 muuta "turhaa" prosessia ja sen jälkeen menikin koko näyttö tyhjäks. en pysty tehdä mitään ku loggaan itseni mun käyttäjäprofiiliin.
ei ole ku taustakuva näytöllä, ei mitään alapalkkeja tai kuvakkeita, ei edes käynnistä-valikkoa. hiiren näppäimistäkään ei tapahdu mitään. tuntuu ku kaikki ois pyyhkiintyny pois..
ny kirjottelen täältä toisen käyttäjäprofiilin puolelta, jossa vielä kuvakkeet tallella..
Pääsin juuri ilmaisemaan neljännen kerran neljän päivän sisällä osanottoni. :/
[q]Tyeicha, 19.7.2007 16:09:
menin sit järkevänä sulkemaan sen explorerin
[/q]
Explorer.exe sattuukin olemaan windowsin oma juttu mikä justiinsa mahdollistaa ikonit ja tuon alapalkin... IE:lle on omansa. Yleensä explorer.exe tosin käynnistää itsensä heti uudelleen koska käyttöjärjestelmä on aika hyödytön ilman sitä - rebootin luulisi auttavan
Poskiontelontulehdus ja korvatulehdus, antibioottikuuri siis taas. Toivottavasti nyt alkaa olo paranee.
[q]sapeli, 19.7.2007 16:51:
---
Tyeicha, 19.7.2007 16:09:
menin sit järkevänä sulkemaan sen explorerin
---
Explorer.exe sattuukin olemaan windowsin oma juttu mikä justiinsa mahdollistaa ikonit ja tuon alapalkin... IE:lle on omansa. Yleensä explorer.exe tosin käynnistää itsensä heti uudelleen koska käyttöjärjestelmä on aika hyödytön ilman sitä - rebootin luulisi auttavan
[/q]
jotain tollasta hiukan pelkäsinkin.. ai et onkin taas tosi järkevä olo!
Taaaas kipeenä!!
ja prkl suoli huutaa exit!
Sain kuulla tänään et meijä vikat reenit tällä perioodilla on ensviikon keskiviikkona.. kiva kiva mulle o buukattu lennot VASTA lauantaiksi...oisin hiukka mielummin nuo muutaman extrapäivän lahdessa/suomessa/kotona/tonin/kavereitten/porukoitten kans ku yksinää tääl
voi vittujen kevät..oispa tienny sillo lentoi buukatessa,mut eihä se ollu mahdollista edes tietää moista muutaman harjotuksen pois jäämistä. huomen selvii pystyyks lentoi muuttamaan ja tuleeks se kauheen kalliiks :/ tahtoisin nii kovaa et pääsisin jo viikolla kotiin..
Dami reissun jälkeen suomi on paska maa*dissaa*
Tää tukkoisuus, kurkkukipu, korvien lukkiutuminen ja hikoilu....:/ Ja Jaskan synttäreitä pitäs viettää...
[q]Foxmagon, 19.7.2007 20:42:
Äitiä ikävä.
[/q]
mä voin olla sun varaäiti
äidit on kyl *sydän*
Eilen kuulin et mun kummisetä on kuollut tiistaina ja tänään se mulle hitaalle hämäläiselle sit kolahtaa :(
Sain lukea netistä kun mulle lähes tuntematon pariskunta levittelee musta mitä ihmeellisintä paskaa.*grr* Oon kuulemman niin huonossa hapessa etten pääse päivittäin liikkuu kun alkoon hakee päivän pullon ja koirat saan kusetettua... HAH*lmao* Niin ja nukuttuakaan en saa kun pillereiden avulla... hmm, eiköhän asia oo toistepäin, voisin nukkuu vaikka kuinka ja kauan... Mutta on se mukavaa kun jotkut tietää mun elämästä paremmin kun mä itse...*joo**senkin* Ja tossa oli vaan osa tarinaa... Nekin säälittävä keski-ikäinen pariskunta jotka antaa vanhempiensa pompotella niin paljon että vaihtaa jopa nimiään for real jos suuttuu esim iskälle...*ding**tirsk* Ja härreguud, kuudetta lasta pukkaa tähän maailmaan, voi luoja sentään. En ymmärrä kuinka vaikeeta on keskittyä vaan siihen omaan elämään, luulis ainakin hommaa riittävän tollaisen katraan kanssa. Kyllä ihan varmasti pyydän sit apua jos siltä tuntuu!!*nauru* Tosin tuskin heiltä kuitenkaan....*eiei*
AAAnyWayS, Hauskat ViiKoNlopUt kaIkiLLe!!!*hymy*
Lomasäät. *toktok* http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707196371799_uu.shtml
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.
ketää ei juopottele miu kanssa
On niin paljon asioita, joita haluaisin muuttaa elämässäni, että en tiedä edes mistä aloittaa.
Viimeaikoina on tullut ajatelleeksi hirveästi näitä asioita ja tiedän että en voi ikuisesti elää tavalla, jossa koen että kulutan vaan aikaa, mutta en saa siitä mitään käteen(muistoja, kokemusta, mahdollisuutta parempaan tulevaisuuteen)
Jopa hauskat asiat voivat näyttää harmaalta, jos ne eivät ole seurausta jostain mitä on tehnyt sen hauskan eteen
[q]Freja, 20.7.2007 11:28:
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.
[/q]
Taisit onneksi päästä
Mun ystävä oli löydetty toissayönä kadulta makaamasta, kallo halki. Ei tiedetä mitä on tapahtunut. Paikalle oli soitettu ambulanssi, jonka kuskit olivat sanoneet, että tuo on vain sammunut, viekää putkaan. Aamulla oli sitten poliisilaitoksella havahduttu, että tässä on jotain muuta vialla. Nyt ystävä on teholla leikattuna. Ei tiedä mitä seurauksia tulee.
Kun mä ajattelen, että se raukka on maannu jossain vitun putkassa vaikka sen ois pitänyt olla sairaalassa leikattavana. Kuinka helvetissä ne ambulanssikuskit on voineet lähettää sen putkaan. Ihmisiähän nekin vaan on, mutta voi jumalauta sentään. Mulla vaan pyörii päässä kuva ystävästä siellä putkassa, sinne yksin makaamaan jätettynä. Antakaa sen olla kunnossa, antakaa.
Äitiä ikävä.
Jouduin olemaan selvinpäin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 1,566