päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ei oo mitkään kovin suuret odotukset tästä päivästä.
[q]Tee-Järvine, 3.7.2007 08:57:
tosta vaan EI voi saada tarpeekseen, eihän?
:)
[/q]
Noin niinkuin maun puolesta ei, mutta se sisältää yhdet 44% rasvaa ja pussissa on 150g. Lisäksi se on kuitenkin sipulia, joten hengitys on tällä hetkellä jotain, jonka voi aistia Turusta asti. Paha olo, turvottaa ja morkkistuttaa moinen "syön hatutukseeni"-syöminen.
[q]Jone, 3.7.2007 08:54:
..paahdettua sipulia..
[/q]
tosta vaan EI voi saada tarpeekseen, eihän?
:)
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
[q]ezzy, 3.7.2007 12:38:
onko mitään hienompaa fiilistä, kun oot vitun kipeenä himassa nukkumassa ja exä soittaa lähtevänsä norjaan uuden miehensä luo...
[/q]
Se, kun lyöt sitä tiiliskivellä naamaan, kun seuraavan kerran näette. Taatusti hienompi fiilis.
onko mitään hienompaa fiilistä, kun oot vitun kipeenä himassa nukkumassa ja exä soittaa lähtevänsä norjaan uuden miehensä luo...
Rahanpuute vituttaa ja ahistaa
Sattuu
En ole saanu viel yhdestäkään asunnosta mitään yhteydenottoa vaikka moneen yksittäiseen asuntoon olen hakenut ja silti ne ensin roikkuu netissä viikon ja sit kuitenkaan ne ei ollut mulle.
Kohelsin yhen kerrostalon tikapuissa kun olin tulossa katolta alas ja naarmutin mun 100 eken killerloopit vittu.
jäätävän paha olo ollu koko päivän enkä ees oo ollu eilen juomassa.. saa mitää aikaseks ku särkee päähän ja vatsaan ja heikottaa.. tekis mieli ulos muttei oo vaa voimia lähteä..
"Kiva" alotus tälle aamulle...palkka ei taaskaan oo tullu ajoissa tilille..*eiei*
TÄÄ ON JO VIIDES KERTA!!!(viimeks tuli 5pvää myöhässä)
Aivan ku mä en tarviis rahaa vai...*dissaa*
[q]kottarainen, 3.7.2007 17:58:
---
Freja, 3.7.2007 07:40:
ai mä oon luullu et noi o vaa hautajaisautoja, ja et ruumiit haetaa si kämpistä tms mistälie jollai vähemmän koreella.
---
Niin, mistä mä tiedän vaikka ne lähtisikin jollain muulla noin muuten. En ole tuohon käytäntöön perehtynyt. Tässä tapauksessa kuitenkin ambulanssi lähti tyhjin käsin pois turhan elvytyksen jälkeen ja tollanen hautausauto tuli tilalle (mistä siis johtopäätös). Tais olla etukäteen suunnitellut palvelut jo iänkin puolesta.
[/q]
Ambulanssit ei ota ruumiita kyytiin käsittääkseni sen suuren desinfiointiurakan takia ja yleensä perus pakettiautot hakee ruumiit sitten pois. Mutta voihan se olla, että ruumisautollakin kuljetellaan noita just tyhjää potkasseita..
Päänsärky
Kipeänä, sairaslomaa
[q]Norb, 4.7.2007 09:58:
Tonhan pitäis olla päivän :)
[/q]
Ihan kiva provikkatyö vs. paska olo ja lääkärin käskystä kotona makaaminen.
surku kaverin puolesta. tuntuu tosi pahalta et ihmiset voi kohdella toista niiiin pahasti...
ja ku mäkään en voi tässä asiassa oikeen auttaa, muuten ku kuunnella.
mun uus hostelli on kauhein murju missä oon ikinä
joutunut nukkumaan, hyi saatana! :(
toivottavasti pian löydän varsinaisen kämpän täältä.
Käteen sattuis aivan perhanasti. Vois vihdoin varata sen lääkäriajan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- ...
- 1,566
- Seuraava »