päivän :(

Back to häröily O

ehkä paskin viikonloppu ever. huoh.

Päähän koskee :(
Näin unta että oli perjantai ja herätessä tajusin et on maanantai :(
Ikävä :(

Tuli parin tyypin sanoista tosi paha mieli, et piti mennä vessaan kokoomaan itteni, ettei ois tullu vedet silmiin.

Pitäis alkaa pakata tavaroita tulevaa muuttoa varten. Ei ole mitään mihin pakkais, ei mitää laatikoita. En ollu ajatellu näin pitkälle ja niin muuten, ei mitää uutta asuntoakaan vielä ole.

Pitiki mennä ottamaan työvuoro rahanahneuksissani, nyt ei kyl nappais yhtään lähtee töihin. *toktok*

Menin tänään arvauskeskukseen silmätulehduksen takia,kun näytin aika kykloopilta aamulla.Pelästyin omaa peilikuvaani. Odotushuoneessa pikkupoika jäi katsomaan säikähtäneenä mun kammottavaa ulkomuotoa ja kysyi äidiltään,kovaan ääneen toki:"äiti miks ton tytön silmä on tollanen?!"

Pikkupoika meinas saada vielä rumemman silmän...*igor*

autot ja niiden monimuotoiset viat...

Ai että tympäsee... *toktok* Kameran muistikortti meni paskaks. Tietenkin täynnä ekan kesälomapäivän kuvia. Sitten huomasin vielä himassa että printterin lcd-näyttö on kans paskana.

Juuri huollosta tullut läppärikin vihoitteli taas viime perjantaina. Ihan kun tässä olis koko ajan aikaa ja varaa setviä näitä teknisiä ongelmia.

harmittaa kaverin rahatilanne. ja itekkin niin pa, ettei pysty jelppii. :(

muuten kaikki ihan jees, mutta taas tälläinen perinteinen
"liian vähän unta, ei ruokaa ja liikaa kahvia" -setti, joka
aiheuttaa snadia pahoinvointia ja vaikeaa työmotivaation
hiipumista :/

-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.

[q]subu, 2.7.2007 21:02:
No vittu saatana! *uuh**lohduttel*

Ei oo mullakaan helppoo mut nyt kuulostaa jo pahemmalt! Koitetaan keksii jotain ettei tarvi koko kesän suunitelmii uusii.
[/q]

No luottokortti pelastaa täytyy toivoo et ens kuussa räjähtää sit pankki (*justjoo*)

*toktok*

[q]Hyzenthlay, 29.6.2007 10:33:
Palkkapäivä parin pakollisen menon jälkeen jäi 4 euroa tilille, ja oon lähössä reissuun enkä saa sitä ennen palkkaa. Ampukaa joku mut..

odotan sitä päivää oikeesti, etten jaksa enää nousta sängystä töihin. Pelkkää pettymystä vaan kuukausi toisensa jälkeen. Nyt voi sanoo et mun kesä on PILALLA.
[/q]
No vittu saatana! *uuh**lohduttel*

Ei oo mullakaan helppoo mut nyt kuulostaa jo pahemmalt! Koitetaan keksii jotain ettei tarvi koko kesän suunitelmii uusii.

Heräsin yöllä todella pelottavaan ja kammottavaan painajaiseen... siihen liittyi seksuaalista väkivaltaa..silpomista..kauhua..

[q]kindertin, 2.7.2007 20:05:
Onpas kiva käydä shoppailemassa.. Mistään ei löydy kivoja vaatteita tälläselle keskivartalolta lihoneelle kropalle..

Ja uikkarit Miksei niitä voi tehdä muille kuin a-kupin tisseille? Vaikkei mullakaan mitkään dolly parttonit ole,niin jokasesta tursuu yli
[/q]

ei hitto, mun mielestä asia on ihan päinvastoin mistään ei meinaa löytää vyötäröltä istuvia vaatteita, kun kaikki paidat on jotain alaspäinlevenevää ja väljää mammamallia. Lisäks a-kupin jos omistaa, niin onnistuu ehkä löytämään yhdet sopivat uikkarit koko kaupungista..

[q]Little Sunshine, Lohduttava tieto...
[/q]

kimppakämppä?
:D

[q]Avernian, 1.7.2007 21:27:
Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.
[/q]

asuitko hoasilla? Kerro kämppikselle, miten asian laita on, ja jos ei muutosta tule niin valitusta hoasille.

Joo, ei vittu. Ei tää tästä nyt parane. Ei ilman olutta.

[q]Hyzenthlay, 2.7.2007 21:03:
---
kindertin, 2.7.2007 20:05:
Onpas kiva käydä shoppailemassa.. Mistään ei löydy kivoja vaatteita tälläselle keskivartalolta lihoneelle kropalle..

Ja uikkarit Miksei niitä voi tehdä muille kuin a-kupin tisseille? Vaikkei mullakaan mitkään dolly parttonit ole,niin jokasesta tursuu yli

---

ei hitto, mun mielestä asia on ihan päinvastoin mistään ei meinaa löytää vyötäröltä istuvia vaatteita, kun kaikki paidat on jotain alaspäinlevenevää ja väljää mammamallia. Lisäks a-kupin jos omistaa, niin onnistuu ehkä löytämään yhdet sopivat uikkarit koko kaupungista..
[/q]

Mä luulin ensin et löytäisin paljonkin vaatteita just ton kumman muodin takia mut ääh..ne toimii sit vaan niillä jotka ei oikeesti oo raskaana..lerputtaa kaikkialta muualta paitsi navan kohdalta
Ja oikeet mammavaatteet on ihan törkeen hintasia

O