päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kävin parturissa :(
SAATANA TAPAN!
Joku PASKAHOUSUVELLIPERSESAATANANÄPÄRÄ viimeyönä koittanut NUSSIA meikän pyörän pihalta. Ei nähtävästi älykkyys riittänyt siihen että sai pyörää liikkeelle niin pitänyt sitten raivossa se nuijia paskaksi
Ai jumankekka kun olisin saanut verekseltään kiinni sen äidin pikkupikkurunkkarin, olisin kertonut kuinka paljon rakastan sitä *sydän*
Loppuduunipäivän vietän nojaten työpöytään ja huokailen haikeasti samalla kuvitellen kuinka käppäilen jannun selän taakse ja kolautan pesarilla kuuppaan kun se äheltää meikän pyörän parissa...
Reija on hiljaa ja väsynyt.
bääää, joutuu huomen taas töihi :(
Se olis sit kuumetta. 38c and loving it. Vitun hienoa.
On vaan kökkö ja harmi olo ja pientä kuumeilua :(
aivan järkyttävä vitutus ja epätoivonen fiilis iski.. vois melkei juoda pään täytee tänää..
[q]Freja, 19.5.2009 05:38:
Mä ja mun lastentauti
[/q]
korvatulehdus ?
Yöllä hirvee hikoilu ja koomailuolo, aamulla kurkku karheana ja päässä humisee :/
Yksi mulle kiva ihminen lähtee maanantaina reiluksi vuodeksi pois Suomesta ja moon nyt jo kyynel.*nyyh*
Pitää alkaa siivoaa :(
[q]JussiS, 9.12.2009 15:24:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
---
Eihän silmänympärysvoide mikään ryppyvoide oo. Ja jos tonikäisenä alat käyttämään, niin oot auttamattomasti jo myöhässä :P
[/q]
No tämä mun ostama on nimenomaan silmärypyille eli silmänympärys- JA ryppyvoide samassa.
Älä ala naisen kanssa väittelemään voiteista, turpaan tulee 6-0! *släp*
Lihakset kipeet kun kävin just uimassa pitkästä aikaan. Ja kohta työhaastatteluun enkä oo valmistautunut yhtään*ding*.
[q]inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
[/q]
Mä ostin itselleni 25vee synttärilahjaksi ensimmäisen silmänympärysvoiteeni :) Se on tosin kosteuttava eikä ryppyvoide. Ryppyvoiteita en lähtis viel näin nuorena käyttään.
Oon tietävinäni, että 25vuotiaasta eteenpäin kantsii käyttää silmänympärysvoidetta, ja ryppyvoiteita vasta 30+.
HUoh.
No nii just taas.
[q]mayah, 8.7.2007 07:33:
Vitun unirytmi.
[/q]
Älä muuta sano.. Heräsin ensimäisen kerran klo 04.45. Sen jälkeen uni tuli tunnin erissä..*grr*
Loma loppuu *itkee silmät päästä*, But I'll be back asap.
Näyttää pahasti siltä, että muurahaiset aikoo
vallata meidän asunnon juuri sopivasti, kun on
reilun kolmen viikon kesälomareissu edessä.
No pitää keksiä jotkut karkotteet kehiin ennen
lähtöä, kun ei oo kauheen kiva tulla reissusta
kotiin, jos kämppä on täynnä muurahaisia...*sars*
5. päivä lomaa menossa ja aurinkoa ei vieläkään missään..*nyyh*
[q]Lenita, 23.7.2007 09:09:
Tuu tänne mä lainaan sulle rahaa!
[/q]
Kiitos hani!<3 Kylläpäs piristi mieltä salaatit ruttopuistossa hyvän seuran kera. :)
I owe U 1.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- ...
- 1,566
- Seuraava »