päivän :(

Back to häröily O

Työ*igor* Kaiken näköistä paskaa kerääntyy niskaan, enkä pysty muuta kuin raportoimaan että nää nyt vaan on kesken kunnes joku muu tekee jotain. Se on kiva et tulee viikonloppu, mut ei noi maanantaiks tosta mihinkään häviä.

Eläinlääkäri, johon saa ajan vasta ensi maanataille. Sen seurauksena yks surkea rusakko varmaan kesii nahkansa irti viikonlopun aikana, enkä mä pysty sitäkään muuta ku katsoo vierestä ja yrittää pestä ja hoidella näkyviä oireita*nyyh*

Vittu että kiristää.

Ikävä kotiin. Minä niin tahtoisin kotiin.. Ikävä ystäviä, perhettä, sitä ihanaa tunnelmaa sielä, niitä pieniä piirejä.. *sydän*

Halun kotiin

Ihan järjetön känkkäränkkä-fiilis Tuntuu et kukaan ei tajua ja kaikki on ihan pirun vaikeita vaikka oikeesti mä se tässä olen vaikea. Tekis vaan mieli huutaa kaikille tai vaihtoehtoisesti mököttää yksin hiljaa ja olla puhumatta kellekään.

Se et yksityiselle hammaslääkärille meni pelkästään tarkastuksesta 89,77, otettii muutama kuva josta tosin ois voinu kysyy multa ensin ennenku menee ottaa kuvii mun hampaista koska en ois ees tahtonu niitä.. noh ainaki sai varmistuksen et pienii reikii on mut helvetin kalliiks tuli vaik ois kuin yksityinen..

kävin kattoo asuntoo, johon olin melkei jo haaveillu muuttavani. sen verran hyvät detaljit oli netissä ja kuvatki oli hyviä. todellisuus vaa oli karu: kämppä oli tosi surkeessa kunnossa, vaik oli muuta väitetty. Eipä siellä kauaa tarvinnu olla, kävin kääntyy ja lähin pettyneenä ulos ei noin pahasti saa ihmisiä johtaa harhaan..

Yli 80 egen kännykkälasku.

Miten helvetissä se voi olla ees mahollista et on kertyny tollanen summa maksettavaa kun kerta melkeen kaikkiin kavereihin ja ystäviin oon jatkuvasti yhteydessä netin kautta. ILMASEKS.

Sinne sit meni aika reippaasti taas ne sossun tuet.

Ja vielä kaiken lisäks se, että kun netistä katoin vertailuhintoja, niin mulla on kaikkein halvin mahollinen liittymä käytössä mitä tarjolla on. Tai itseasiassa jopa halvempi, nykyään tätä liittymää ei enää edes saa, vaan vanhat asiakkaat on saanu pitää vanhan halvemman hinnottelun.

Voiko mulla oikeesti sitten mennä tollasii summii rahoja siihen että joudun soittelee virastopuheluja ties mihin toimistoihin ja istua jonottamassa, joka maksaa normaalin puhelun verran joka kerta. Vai mistä vitusta toi summa koostuu! En voi tajuu.

Mä ja mun lastentauti

sata asiaa. krapula.laittaskoha kukaa pahakseen jos menisin tohon tiskin alle nukkumaan? tarviin energiaa - kaveri pääsi just sairaalasta, taksíkuski pahoinpiteli reppanan. kaikenlaisia sekopäitä tähänkin maailmaan mahtuu:(

:( tän VUODEN kanssa
Mistä näitä juttuja riittää ja aina vaan paranee

[q]Rouman, 11.8.2008 03:12:
Bernie Mac kuoli :( RIP
[/q]

Täääääh? o_O

heräsin jo viideltä enkä saanut sit enää unta :(

En osaa jättää töitä työpaikalle. Minkäs minä sille voin, että mulla on tunteet ja että asiat jää mieleen pyörimään

Herätys seuraavaan työvuoroon olis viideltä. En tosin jaksa murehtia sitä nyt, itkettää ihan tarpeeksi muutenkin.

Ei pääse Unity Islandiin kun tyttelillä ei riitä ikää ja liputkin vissiin vietiin käsistä

Huonosti nukutut yöt siitepölyallergian vuoksi, eikä asiaa muutenkaan helpota öisin mieleen tulevat asiat joita pohdiskellaan pikkutunneille asti..*igor*

15 h työpäivä. On se kiva, etten saa oikeaa palkkaa tästä riemusta.
Tänään mä olin ihan koira. Onneksi ne ees kiittivät tällä kertaa.

Ei tiedä yhtään miten päin pitäis olla tiettyjen asioden suhteen. Plus et selkään sattuu niin vitusti että pitää vetää buranaa että pystyy edes ajattelemaan nukkumista...

kaarituki pesukoneessa

Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.

Sattuu muuten niska ihan helvetisti

Alkoi loma sitten käsi paketissa ja 5vkon sairaslomalla. Kipu aika hirvee, mut kyl tää täst.

O