päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Aika surullisia juttuja täs maailmas tapahtuu :/
[q]Miinapiina, 28.6.2007 14:56:
kaiken tän stressin ja lahopäisyyteni vuoksi menetän sitten 1/4 tulevasta työmarkkinatuesta. :(((((
[/q]
Kannattaa muistaa että jos elämiseen (ruoka, vuokra, pakolliset laskut, yms) menee enemmän kuin mihin oikeastaan olisi varaa, voit hyvinkin saada toimeentulotukea sosiaalitoimistosta Se on kuitenkin siellä takaamassa sen perustoimeentulon, mikä on yhdeltä ihmiseltä jotain 400e plus vuokra. Sillä selviää.
puhelu isän kanssa....
Ikävä ei päästä irti otteestaan*eiei*
Ja sade alkaa ahdistaa siinä määrin et koirat hyppii seinille ku ei oo päässy purkaa pihalle energiaansa, tukka pitäis saada laitettuu ennen lauantaita kun on tänne maalle tulossa reilut sata ihmistä juhlimaan mamin synttäreitä... Ja ikävä on suuuuri ja kokoajan...*uuh*
[q]Samu*, 28.6.2007 09:54:
---
MiMoSa, 28.6.2007 08:47:
Sääennuste. :(
---
Tällei allergikkona on pakko todeta, että se on ihan hienoa että sillointällöin satelee ja tuulee hieman enemmän että kaikki siitepöly ja muu pöly & skeida kaduilta, katoilta ja ylipäätään kaikkialta valuu viemäreihin ja poijes.
Tosin en itsekään toivo mitään kesän 2004 kaltaista, koleaa the sadekesää
[/q]
Joo, on se kyllä tällaisen ei-allergikon mielestäkin hyvä et välillä sataa niin ilma raitistuu. Kaikista eniten vaan vituttaa kun ollaan huomenna lähdössä risteilemään ja olis ollu niin kiva saada vähän aurinkoakin. Jos vettä tulee oikein kunnolla, niin ei voida olla ees ulkona vaan pitää siirtää kamat sisälle eikä se sillon oo yhtään sama asia.*nyyh* Mut kyllä mä vielä luotan meidän tuuriin et toi sää tosta vielä paremmaks muuttuu.*joo* Mitään hellettä ei kyl tänä vuonna saada. :(
Sääennuste. :(
kaiken tän stressin ja lahopäisyyteni vuoksi menetän sitten 1/4 tulevasta työmarkkinatuesta. :(((((
vittu ku pitää miettii kaikkee turhaa ja sen takii unohtaa ne oikeesti tärkeet asiat.
vitun stressi!! ja miten voinki olla näin huonomuistinen *toktok* *toktok*
tätä just kaipasinki, ku muutenki on niin vitun paha olla.
Ottaa paahan kavereitten lahopaisyys. Tarviiko asioita aina vaantaa rautalangasta?!?
[q]satumetsä, 28.6.2007 18:00:
Monimutkaisia ja ärsyttäviä juttujahan noi on.
[/q]
Tänään on vika duunipäivä. Himassa ei ole vielä nettiä, joten siirryn netittömään aikakauteen muutamaksi viikoksi. :(
Puhelimella tavoittaa, jos on asiaa.
Bonuksena inttiinlähtö, 180 päivän :(
[q]sapeli, 28.6.2007 15:32:
Kannattaa muistaa että jos elämiseen (ruoka, vuokra, pakolliset laskut, yms) menee enemmän kuin mihin oikeastaan olisi varaa, voit hyvinkin saada toimeentulotukea sosiaalitoimistosta Se on kuitenkin siellä takaamassa sen perustoimeentulon, mikä on yhdeltä ihmiseltä jotain 400e plus vuokra. Sillä selviää.
[/q]
joops, sossun luukulla ollaan myös, ku on noita lapsukaisia 2 kpl ja ei opintotuki opiskelun ajalta riittänyt meille kaikille... taidan saada tuota työmarkkinatukee just sen verran et vajetta ei jää (se on siinä ja siinä, hakemusta ei oo vielä ees käsitelty)
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?
nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?
nää kaikki vaan ressaa ku ei oo ees sitä päätöstä tullut vielä... :(
RAHATILANNE!
[q]Miinapiina, 28.6.2007 15:49:
joops, sossun luukulla ollaan myös, ku on noita lapsukaisia 2 kpl ja ei opintotuki opiskelun ajalta riittänyt meille kaikille... taidan saada tuota työmarkkinatukee just sen verran et vajetta ei jää (se on siinä ja siinä, hakemusta ei oo vielä ees käsitelty)
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?
nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?
nää kaikki vaan ressaa ku ei oo ees sitä päätöstä tullut vielä... :(
[/q]
Sanotaan näin et ei se sossun rahojen hakeminen haittaakaan, ja usein ne voi tehä silleen että ne maksaa heti jos on tarvetta ja sitten kela maksaa niille. Aina noi ei toimi, eli on jotain pykäliä tai viiveitä ettei se hakeminen auta, mutta mun mielestä jos koskaan meinaa mennä alle sen perustoimeentulorajan niin kannattaa uhrata se tunti pari ja käydä siellä jututtamassa virkailijaa.
Olo on kuumeinen.
Varmaan 5/6 mun postauksista tähän topikkiin johtuu kivusta, särystä ja sairastamisesta. Nyt on sit taas kuumetta, vaikka ostin vikoilla rahoilla antibioottikuurin ja sen piti jo tehota. Perus kuumelääkkeisiin ei sit enää olekaan varaa, kaks laskua rästissä pöydällä ja tilillä kakskymppiä. Mulla ei oo silmälappua huomiseks ja ulkona sataa niin ei huvita lähteä rämpimään tiimariinkaan.
Nyt tartteis jotain kivaa piristystä.
Eilinen.. kauhee morkkis :((((
[q]Tapsa pt. 1 of 2, 29.6.2007 08:53:
---
Little Sunshine, 29.6.2007 08:46:
Toisten nurkissa asustelu...
---
meitähän on täällä raumalla näköjään useampikin toisten nurkissa pyörimässä!
:D
[/q]
Lohduttava tieto...
[q]H3li, 28.6.2007 19:42:
RAHATILANNE!
[/q]
nii just!!!!!!
[q]Little Sunshine, 29.6.2007 09:39:
---
Tapsa pt. 1 of 2, 29.6.2007 08:53:
---
Little Sunshine, 29.6.2007 08:46:
Toisten nurkissa asustelu...
---
meitähän on täällä raumalla näköjään useampikin toisten nurkissa pyörimässä!
:D
---
Lohduttava tieto...
[/q]
Mä pyörin omissa nurkissani vähän väliä.. olohuoneen ikkunan viereinen nurkka on lempparipaikka. Joskus eksyn toiseen nurkkaan ja joudun suureen ahdinkoon :(
Piti ottaa tapit pois nänneistä
Ja kohta varmaan poistokoppaan joutuu napakillutinkin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- ...
- 1,566