päivän :(

Back to häröily O

Päivän :( oli se, ku oli aamul jonkinlainen darra...tuli ryypiskeltyy eilen viiteen asti aamul...(pikkujoulut)

5 päivää muuttoon, kohtuullisen haikee fiilis*uuh* tulihan täällä viisi vuotta vietettyä

Yliarvostettu juhannus jatkuu vieläkin.. ja kohta on jo taas yliarvostettu joulu.. turhia juhlia on vaan noh turhanpaljon..

kissojen epäsopu mikä vaatii taktikointia ja kärsivällisyyttä kun pikku hiljaa tätä selvitellään

[q]Super-Kerttu, 28.7.2008 07:31:
LOMA LOPPUI!

No joo, ehkä tää arkeen paluu tekee ihan hyvää tälle pöhöttyneelle, turvonneelle ja ameebamaiselle olemukselle!
[/q]

Sama homma. Kuukauden lomailu päättyi. Mut alkoi tosiaan jo laiskistuu sen verran et hyvä et arki alkaa. Pääsee taas normaalirutiiniin.

Tyhmä ongelma silmä, joka on vieläki pipi.:( Tahtoo halin ja lääkkeet jotka auttaa.

ISO

[q]H3li, 24.6.2007 20:11:
Huoh.
Kela muisti mua perintälappusella. ollaan muka saatu liikaa asumistukee noin kaks tonnia.
kyl kyl, perheessä on 1 työtön, 1 opiskelija ja 1 alle kouluikäinen.

sit vituttaa viel enempi, jos oon ite sutinu esim. unohtamalla jonkun muy importante liitelappusen.

no onneks junat ei ollu täynnä.
[/q]

nyt kyl pyydät selvityksen et miten muka! kaks tonnii o ihan vitusti!!! sehän on monen kk asumistuet!!

Taas on joku ihmeen silmätulehdus päällä

Karmee olo, nielu on kipeä ja turvoksissa eikä ääntä taida vieläkään lähteä. Että pitääkin olla koko ajan jotain kipua tai särkyä, en oo ollut kuukautta terveenä kuluneen vuoden aikana.

Pitäs ajatella asiat järjellä, eikä tunteita sekoittaa mukaan!

saatanan saatana.

mummo tos justiinsa kerto et silloin ku ne oli ollu porukoiden kans täälä niin isällä oli ottanu sydämmestä (taas) ja ei ollu ees nitroja mukana ja eikä voinu SANOOOOO et ottaa sydämmestä!

ja nyt kuulemma ottaa munuaisista.. tai siis selästä munuaisten kohdalta.. *uuh**uuh**uuh*

miksei voinu sanoo...

Maanantai

Ei jaksais tehdä töitä sitten pätkääkään. Kunpa pääsis jo lomalle...

työ

-kouluhaastattelu meni päin mäntyä. tuskin pääsen sisään.
-v*tuttanut jo monta päivää samat tietyt asiat ja tänään ne kiukuttaa extra paljon.

Day of Silence 26.6.2007 voi percele*dissaa*kun suosikki nettiradio vaikenee tuon takia..*senkin*sanon minä.

äh.. tahtoo pianon takasin. se on nyt ollu koht kaks vuotta eri paikassa mun kaa. pakko saada se seuraavaan kämppään.. tarvii välineen, jolla toteuttaa itteään.. kanavan, johon laittaa ittensä likoon urheilun ohessa. varsinki nyt turhauttaa ku on kipee eikä oikee jaksa tehä mitää eikä voi mennä salillekaa.

ja ehdottomasti toinen päivän :( on taas tää iänikunen valvominen. päivät valuu hukkaa ku on iha jumissa ja pihalla ku ei pysty nukkuu.. eikä hereillä oo taaskaa ketää jolle purkaa kaikkia fiiliksiä joita näin öisin pukkaa pintaan. tarvis juttukaverin. eikä oikee raaskis herätellä kavereita ku ei sillee oo kuitekaa mitää polttavaa asiaa. kaipais vaa seuraa. jonkun joka kuuntelee. tai vaa ois siin jossai lähettyvillä.

mä en ala. kaikki on taas vaa nii kökköä. tai oikeestaa vielä pahempaa, mikää ei taas oo mitää. synttärit ke, big deal. ennen niilleki jakso aina kehittää jotai ja niit oli aina kiva odottaa. nyt ei vaa kiinnosta. tosi jees. lyönkö itteeni nyt vai nyt..*släp*

Pari kuukautta vanha mp3 soitin päätti lakata toimimasta.

O