päivän :(

Back to häröily O

Oli vissii ruoka raflassa hieman aikansa elänyttä, tai jotain.. oikein hyvää oli siinä paikan päällä, mutta vajaa tunti syömisestä ja burjonnu kaiken pihalle. Masuun sattuu edelleen tosi paljon *uuh*.

Meni taas lounassetelit hyvään käyttöön *dissaa*. Eipähän tarvii käydä siinä paikassa sitten enää.. Onneksi ei kaverille tullu mitään. Toivotaan, ettei oksurumbaa jatku koko yötä*igor*

Mä oon aivan vitun tuhannenlpillun romuna :/

[q]Hyzenthlay, 7.6.2007 10:34:
---
crissy, 7.6.2007 09:30:
köyhyys on perseestä!

---

niin totta nimim. yöunetkin menee rahaongelmia miettiessä
[/q]

mulla venailee tuol laskuja ja bensaa pitäs autoon ostaa ja jotain safkaaki ja rahaa on 49e.. viikon päästä liksa

Työpaikalla lämpötila +28 ja pomo kuittaa että käykää vaan juomassa mutta älkää jääkö istuskelemaan... olisin jututtanut hemmoa vähän pidempäänkin, mutta karkasi käsistä, pentele

http://www.tyosuojelu.fi/fi/ajankohtaista/721

[q]astaroth, 6.6.2007 21:13:
vituttaa. aivan perkeleesti. VITTU!
[/q]

[q]crissy, 7.6.2007 09:30:
köyhyys on perseestä!
[/q]

niin totta nimim. yöunetkin menee rahaongelmia miettiessä

tää kurssi on oikeesti ihan järkyttävä.. mä en kestä..!!!!! tahtoo ulos.. tahtois lopettaa koko kurssin ja ohjelman..

[q]Hyzenthlay, 7.6.2007 10:38:
no mul on 0eur tilillä ja 31. päivä palkka. Juhannuksetkin välis viel ja kaikkee
[/q]

*poks**poks**poks**lohduttel*

Kolmostiellä Nurmijärvellä tapahtuneessa onnettumuudessa kuoli vanha nurmijärveläinen kaveri. Tuntenut kymmenen vuotta, viimeks näin sen lauantaina kun tuli mun valmistujaisiin. Vittu.

Tää päivä on vaan ollu niin paska alusta loppuun.
Mä olin kaks päivää vapaalla ja sillä välin kaikki mahdollinen oli kussut.
Ei vaan jaksa enää.

onhan tässä taas tätä.. vähän kaikkea skeidaa...

[q]Yallu, 26.11.2009 15:30:
---
Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940

Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.

---

Tietyissä kulttuureissa sylivauvojen korvat kyllä rei´itetään. Ei tuossa nyt sinällään ole mitään erikoista.. Ihan Suomessakin tehdään näin ja ihan tänä päivänäkin vielä ja ei ole mikään uusi juttu Suomessa..
[/q]

Ai korvat rei'itetään sitä varten, että niihin saa ripustella timanttikorvakoruja? Mä en jaksa uskoa tuohon.

masennus

Kello on 6.47 ja oon hereillä. Oon mennyt nukkumaan about kahdelta ja oon kuolemanväsynyt. Tänään päivä jatkuu ainakin kahteen yöllä.

Eilen oli pääosin hauska päivä. Sain asioita tehtyä ja ihmisiä tavattua. Yhtä sellaistakin, joten en ollut tavannut aikoihin ja jonka kanssa oli todella hauskaa ottaa päivitystä kuluneisiin aikoihin. Täysin sattumalta tuli sitten kuitenkin siinä samalla aiheutettua helvetin paha mieli eräälle todella tärkeälle ihmisille ja nyt vetää naamaa ruttuun kun ajatteleenkin koko asiaa.

Äsht. Toi palovamma. Ei toi parane tosta ikinä tällä kelillä. Eikä oikein tiedä pitäisikö siinä pitää jotain haavalappua ettei pöpöt pääse haavaan vai pitäisikö olla ilman, jotta se hengittäis.

Oli pakko pistää haavalappu ainakin töitten ajaksi ettei farkut hankaa siihen. Voin sanoa, että sattuu ihan kiitettävästi kun yrittää ottaa sitä pois

Tää elämä on pelkkää paskaa, ei jaksa enää.

Vittu Manpowerin palkanlaskijat laskeneet palkkani ihan vituilleen ja 12 päivän työstä sain totaalista rahapulaa (tilillä eilen alle 10 ) helpottamaan uhkeat 68,98 euroa.
Kyllä näillä nyt kelpaa taas maksaa vuokran ja laskut, ostaa ruokaa ja yrittää elää. Vittu!

*toktok*

[q]Flügel, 8.6.2007 16:48:
Vittu Manpowerin palkanlaskijat laskeneet palkkani ihan vituilleen ja 12 päivän työstä sain totaalista rahapulaa (tilillä eilen alle 10 €) helpottamaan uhkeat 68,98 euroa.
Kyllä näillä nyt kelpaa taas maksaa vuokran ja laskut, ostaa ruokaa ja yrittää elää. Vittu!

*toktok*
[/q]
Heh heh, aika halvalla oot töihin lähtenyt =)

köyhyys on perseestä!

[q]%,
---

Heh heh, aika halvalla oot töihin lähtenyt =)
[/q]

Todellakin, täysin on taas suositusten mukainen kesätyöläisen palkka...mur.
Hyvin alkoi taas viikonloppu!*igor*

O