päivän :(

Back to häröily O

[q]Equalizer, 3.6.2007 17:08:
Sanonpa tohon vaan että skruu and juu..työvoimaliikkuvuus MY ASS
[/q]

Jotta oikein skruu? Jep. Ei työvoimaa oo kukaan kieltäny liikkumasta. Jotkut asiat tässä elämässä (omat valinnat, yleensä) vaan pitää maksaa itse. Jos se on ongelma, niin your ass todellakin.

Sanonpa tohon vaan että skruu and juu..työvoimaliikkuvuus MY ASS

[q]pupuankka, 3.6.2007 13:30:
Koirallani on mäyräkoirahalvaus *uuh**nyyh*
[/q]
Voi kun ikävää.*lohduttel* Toivottavasti se saadaan hoidettua kuntoon.

Lopputili kaikkine maksuineen ja herkkuineen jo yli 3 viikkoa myöhässä laskuja törkee läjä ja uudesta urakasta saa massia vasta 4 viikon päästä...

Kusettajat o vitu kivoj....

[q]RiD, 3.6.2007 20:45:
Mä oon aivan vitun tuhannenlpillun romuna :/
[/q]

kukaa ei lähe mun kaa ulos tekee jotai kivaa..

kai sitä pitäs vaa tehä fiksu veto ja mennä ajois nukkuu..

voi v.. ketuttaa istua sisällä luennolla ku ei pätkääkää kiinnosta koko aihe.. lisäks pitäs viel lukee huomiseen tenttii.. joo ei näi..

tahtoo ulos rannalle tai jonneki..

oon kyl nyt sen verran kipee et argh :(

t. seksipuhelin-marjatta

No kun loma alkaa vast 2 viikon päästä ja mun pitäs päästä ottaa rusketusta pintaan ASAP

sora + rekka + auton sivulasi =

muru tekee koko viikon 12-16 tuntista työpäivää, loma ei tunnu oikein lomailulta yksinään (myös kaverit töissä)

[q]martina, 4.6.2007 14:39:
*uuh**nyyh*
[/q]

angiina :(

Elämä. En enää voi tajuta, miten osaa ryssiä kaikki asiat niin totaalisesti.

Eilen vaihdettiin jalkaan ennen aikaisesti joku kipsisaapaskenkä systeemi kun edellinen kipsi painanut jalkaa Mut nyt on ihan hiton kovat kivut ollut eilen illasta saakka. Nukutuks ei oo saanu, pää on kans kipenää kun ei oo saanu nukuttua. Todella paskat fiilikset. Parin tunnin päästä jalka kuitenkin tsekataan lääkärin toimesta. Ois kyl pop jos sais ens yönä nukuttua eikä tarttis kokoajan nappailla noita särkylääkkeitä. Huomenna ois enemmän kuin kiva olla virkeenä pääsykokeissa.

poltin selän... ei näin

Mun rakas on pipi Forumilta tietoa etsiskeltyäni, oon melko varma että Eetu-pupsilla on pasteurella, joka ei ikinä parane kokonaan

Muru on niin raukka, kun viettää vasemmalle, eikä ole oma pirteä itsensä.

Onneks huomenna eläinlääkäriaika...Mietin vaan et pitäiskö saada jo tänään...

Tänä aamuna ei tullu edes junaa ratarikon takia ja joutu menee taksil töihin..onneks firma kustantaa

lenssu tällaisella ilmalla on yhtä tuskaa !!
edelleenkin niin väsy, kait sitä joskus saa nukuttuu.

ehkä maailman paskin fiilis

O