päivän :(

Back to häröily O

Tämän päivän työpäivä... paskanpuhujat ja lapselliset ruskiakielut*grr*

[q]Zenni, 21.5.2007 16:46:
Ongelma on ollukki siinä etten oo ollu ihan varma kenen puoleen täs ois pitäny kääntyä.. vois varmaan puhua viel rehtorin kans jos tää asia kääntyis paremmin päin. Tosiaan hieman vituttaa ku toi mokailu koituu mun kohtaloks.
[/q]

no eihä toi voi mitenkää sun syyks mennä jos sä oot palauttanu opettajalle tehtävän ja se on sen hukannu. rehtorille vaan selittään tilanne ja jos sulla on palautus tilanteeseen todistaja niin vaan parempi, kerrot siitä myös, koska jos opettajat on tollasia nii nehä voi todeta että joo etsä mitää tehtäviä oo palauttanu.

Paska työpäivä, paska olo.. ei oo pariin vuoteen saanu kokea tämmöstä väsymystä ku tänään.. joka paikkaan sattuu ja kolottaa, masu poksahtaa taas *nyyh*.. ryömin takasin peiton alle enkä tuu sieltä koskaan enää pois *uuh*...

[q]alphamagic, 21.5.2007 16:26:
Vuosituhannen paniikkikohtaus.
No mut sen seurauksena vapaapäivä - hiphei.
[/q]

voi sinua. Paljon empatiaa ja sympatiaa täältä *sydän*

[q]ezzy, 21.5.2007 17:44:
---
Muhvi-, 21.5.2007 17:33:
En oo ollu kunnon bileis varmaa 6 kk:teen. :( Kukaa ei ikin lähe.

Sen siitä sit kai saa ku vaihto kiksumiehen hevariin.

Ja ei se kiksumieskää enää jaksa sit kai ees kaverin hengaa.

---

Eiköhän siellä bileissä ole aina tuttuja, joten uskaltaa lähteä yksinkin :) Itselle ei o ainakaan koskaan ollu ongelma.
[/q]

No emmä tunne ketää. :'O

Ja oon ujo, ellen juo ja en tykkää juoda. :D Tainno eniten se sinne meno ja pois pääsy yksin ahistaa. :<

Oon vaikee *sydän*

En oo ollu kunnon bileis varmaa 6 kk:teen. :( Kukaa ei ikin lähe.

Sen siitä sit kai saa ku vaihto kiksumiehen hevariin.

Ja ei se kiksumieskää enää jaksa sit kai ees kaverin hengaa.

[q]Muhvi-, 21.5.2007 17:49:
---
No emmä tunne ketää. :'O

Ja oon ujo, ellen juo ja en tykkää juoda. :D Tainno eniten se sinne meno ja pois pääsy yksin ahistaa. :<

Oon vaikee *sydän*
[/q]

Itse muutin stadiin suoraan ulkomailta ja klubituksen/irkin kautta tuli heti parisataa tuttua bileisiin eikä ollu enää ongelmia lähtee kemuihin =) Itsekään en harrasta juomista. Tosin enpä o käyny bileissäkään enää pariin vuoteen.

[q]rose, 21.5.2007 17:43:
---
alphamagic, 21.5.2007 16:26:
Vuosituhannen paniikkikohtaus.
No mut sen seurauksena vapaapäivä - hiphei.

---

voi sinua. Paljon empatiaa ja sympatiaa täältä *sydän*
[/q]

Kiitos
Perjantaina taas kerran lääkäri asian tiimoilta - jospa ne vihdoin kuuntelis

Joskus vaan tuntuu ettei sua arvosteta ollenkaan.. Oot itsestäänselvyys ja ihan mitäänsanomaton, kukaan ei kysy mielipidettä vaan olettaa tietävänsä ite paremmin..*uuh*

Hajottaa..

Toisen ihmisen kaltereiden taakse pistäminen, ja jopa useammaksi vuodeksi, ei välttämättä aina ole niitä kaikkein kivoimpia päätöksiä tehdä. No, täällä maailmassa on monia asioita, joista seuraa hyvin outo fiilis ... :/

voi suatana!!!

osaako joku auttaa..? siirsin aiemmin kuvia läppäriltä, jossa windows, ulkoselle kovalevylle. nyt ku niitä koittaa avaa macilla, ei onnistu. jotkut kuvat on säilyny, mut sit tilalle on tullu mystinen kansio thumbs.db, joka ei aukee millää ohjelmalla..

onko mun kuvat siis ikuisesti kadotettu..?! *uuh**nyyh*

Näki unia joista luuli päässeen jo eroon, bah se taitaa olla tää kesä ja paikat missä tullu käytyä mikä sen kaiken tuolta jostakin kaivaa taas... pisti taas ajatukset sekasin haluis yhen laatikon
hemmetin unet *eikä*

[q]hemuz, 22.5.2007 17:45:
tv-lupatarkastaja
[/q]

Salkkarit huusi käytävään asti?

[q]Intuition, 22.5.2007 14:14:
Tulevat hiki helteet = Hhhy-hy-hy!!!!! Olispa jo Syksy.. :/
[/q]

ja syksyl valitetaa ku on märkää

Erään mulle tärkeän ihmisen äiti elää tällä hetkellä viimeisiä päiviään :(

Elämä on.*poks*

Täs mun olossa on tällä hetkellä vialla about kaikki mahollinen.

[q]sapeli, 22.5.2007 12:56:

Jos tiedostojen siirto ei onnistunut, voi puuttuvat tiedostot yhä olla läppärillä tallessa.
[/q]

eli huonolla munkilla en saa niit kuvia ikinä enää auki..? niitä ei enää oo sillä alkup. koneella..

Elämän karut kävyt*dissaa*

Unen saaminen on näemmä liikaa pyydetty.

[q]*Stella, 23.5.2007 09:07:
Ärsyttää kun eilen annoin miehelle lahjoja niin kolme neljästä oli sellaisia mitä se oli saanu ennenki. Se ei ärsytä mua mut ne itkuraivarit mitä vedin kun kuulin sen niin nolottaa ihan sikana. Olisin haluunnu antaa jotain superspesiaalia mut en onnistunu.
[/q]

Eikö sen ajatuksen pitäis kuitenki olla se tärkein asia?

O