päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- ...
- 1,566
- Seuraava »
kaikki menee päin vittua. öitä. =(
Yritä täs ny sit koodaa ku toi v*n tulipallo heijastaa niin ettei näytöstä nää mitään. Viekää mut takasin mun kellariin!
ja viel silmätulehdus kaiken muun paskan lisäksi... miten tässä jaksaa enää.
No toissapäivänä vähän otti päähän kun kaks hammasta lohkes Mut onneks ees Helsingin päivystys toimii
aivan jäätävä vitutus iski ihan kulman takaa.. vittu ku kaikki ottaa aivoon.. prkl pms!!!!!!!!!!!!!!! *grr**grr**grr**grr**grr*
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........
Itseasias eilisen :(
Silver Star Traditional Grape Long Drink maistuu niin pahalle. En suosittele.
yksin nukkuminen on perseestä
toivottavasti tätä ei ole, ku korkeintaan tämä yö.
mä olen toivoton tapaus sen suhteen, että en tykkää ollenkaan nukkua yksin. jotenkin vaan turvallisempi ja mukavampi nukkua, kun toinen ottaa kainaloon ja halii :)
Pitkästä aikaa jo muutaman päivän ollut tosi paska fiilis. Tekee mieli vaan olla yksin
Mut kai tästä vielä noustaan
Tää maailma on niin sairas et ei mitään järkeä. Jos olisin tienny miten paska paikka tää on, en olis koskaan tehny lasta elämään tän skeidan keskelle. Elämä on sitä mitä siitä ite tekee, mut ei se kyl taida ihan niinkään olla oikeesti. Tää on sairas paikka. Ja mä todella vihaan tätä.
ikävä kultaa kun se on matkalla
[q]vivesteri, 19.5.2007 21:11:
yksin nukkuminen on perseestä
toivottavasti tätä ei ole, ku korkeintaan tämä yö.
mä olen toivoton tapaus sen suhteen, että en tykkää ollenkaan nukkua yksin. jotenkin vaan turvallisempi ja mukavampi nukkua, kun toinen ottaa kainaloon ja halii :)
[/q]
Niin totta! Ja ikävä kyllä tulossa taas yö kun joutuu halimaan vaan tyynyä.
Väsyttää ihan liikaa, vaikka nukkuis miten. Ei oo energiaa tehä mitään, mikään ei ees innosta. Ja pitäis lukee himona *poks*. Plus että taas näki, keihin ei voi luottaa. Hyvähyvä.
Mä haluun kotiin *nyyh*..
[q]Taskupeikko, 19.5.2007 21:22:
---
vivesteri, 19.5.2007 21:11:
---
Niin totta! Ja ikävä kyllä tulossa taas yö kun joutuu halimaan vaan tyynyä.
[/q]
Maailman paskin fiilis. Eilen hautasin syntymästään asti sairaana olleen käärmeenpoikasen, tänään toisen. Ensimmäisen kuolema sentään oli odotettavissa ja siksi myös helpotus, mutta toinen meni aika järkyttävällä tavalla. Se oli ollut hukkapiilossa jo toista kuukautta ja löytyi Lohjalta. Viime yönä se karkasi toistamiseen väliaikaisesta boxistaan ja sai sähköiskun kahvinkeittimestä. Jälleennäkeminen oli kaikkea muuta kuin ihana kun se puolikuolleena ja kärähtäneenä mun luo tuotiin, eikä auttanut muu kuin tappaa se. Voi toista ku se kärsi niiin kamalasti! Joskus ne pahimmat painajaiset toteutuvat. :(
[q]Avernian, 19.5.2007 20:37:
Mikä sut possessoi, että ostaisit ruotsalaista lonkeroa suomalaisen sijaan? :o[/q]
En tiennyt että se oli ruotsalaista. Mutta suomalainen lonkero maistuu myös pahalle, poikkeuksena Alkon lonkero.
1.Viikonloppu alkaa ja mä olen kipeä. Seuraava vapaa viikonloppu on ööö. en edes tiedä milloin.
2. Ei löydy asuntoa
loppu tääkiviikonloppu liian nopeesti =( eilen oli megakivaa veljen kans hilluu kaupunkilla ja nyt sitte töihi ja koko viikko ois ees..
aivan mieletön keli ja pitää lukee..!! *grr**dissaa*koko ajan keksii kaikkee muuta kivaa, jota vois tehä..
onneks sentää parvekkeel voi lukee ni pääsee nauttii tost säästä..
Olen mokannut. Ja aivan järkyttävä olo.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- ...
- 1,566
- Seuraava »