päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]pipa, 20.5.2007 15:55:
---
cjet, 20.5.2007 11:30:
Olen mokannut. Ja aivan järkyttävä olo.
---
Joo naisten hakkaaminen ei toivottavasti tee kellekkään hyvää oloa. Vaikka se siltä hetkellisesti näyttikin. Toivottavasti et hakkaa enää tän jälkeen muita. Olet HIRVIÖ.
[/q]
WTF?!
mitä mä haluun elämältä? liian paljon valinnan varaa. josko sitä valitsis helpomman elämän ja säästäis omaa päätä?
Tää ei vaan voi oikeesti olla enää edes totta, tän on pakko olla jotain ihan sairasta läppää!
Meillä ollaan taas kipeenä!!!!!!
Toistaseks 1/3, mutta eiköhän me loputkin ehditä toi(kin) tauti saamaan.
Kyllä vituttaa. Ja isosti vituttaakin.
en sit pääse pendulumin keikalle...
Snadisti alakuloinen fiilis :/
Juokseminen ei auta kaikkiin ongelmiin.*uuh*
Ihan tajuton väsymys. Oon nukkunu tosi huonosti yöllä ja univelkaa on. Haukottelulle ei tule loppua, eikä jalat nousseet portaissa sen vertaa että oisin päässy kompuroimatta ne ylös.
Huoli pikkuisesta wanhusnäädästä, toivottavasti leikkaus menee hyvin ja karvatuubi toipuu ennalleen, huoh. *uuh**poks*
prkl unohin sitte palauttaa koulun avaimet pikesussa eli pitää pistää postissa tj *toktok*
sitä pärkeleen mailia ei oo tullunna!!!!! aaargh!
Läheinen ihminen menehtyi sairauskohtaukseen*uuh*
YO-tulokset saapuivat.
Äidinkieli lähti 4 pistettä vajaan L:nä ja saapui takaisin 2 pistettä huonompana! Juuri ja juuri M:n rajan yli. *toktok*
Fysiikka niin ikään tippui 7 pistettä ja C:stä A:ksi. Ottaa kyllä niin pirusti aivoon!
Mun hampaaseen sattuu edelleenki niin paljo *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
Syömisestäki voi vaa haaveilla
[q]Kit^, 21.5.2007 23:31:
osaako joku auttaa..? siirsin aiemmin kuvia läppäriltä, jossa windows, ulkoselle kovalevylle. nyt ku niitä koittaa avaa macilla, ei onnistu. jotkut kuvat on säilyny, mut sit tilalle on tullu mystinen kansio thumbs.db, joka ei aukee millää ohjelmalla..
[/q]
Thumbs.db on esikatselukuvien tiedosto, eikä itsessään ole käsittääkseni avattava tiedosto. Jos tiedostojen yhteismäärä on pienempi, on siirrossa käynyt jotain - esim. tila on ehkä loppunut kesken tai piuha ollut huonosti kiinni (tai otettu kesken irti). Ehkä läppäri oli mennyt virransäästötilaan tms. kesken kaiken?
Macin pitäisi kyllä pystyä avaamaan about kaikkia samoja kuvatyyppejä, mutta joitakin poikkeuksia on. Bmp-tiedostoista en ole varma koska ne on lähinnä windowsin käyttämiä vanhoja kuvia, ja psd-tiedostot ainakin voi nähdä vain jos on photoshop asennettuna. Samoin monien ohjelmien omat tiedostot ei välttämättä muilla näy.
Jos tiedostojen siirto ei onnistunut, voi puuttuvat tiedostot yhä olla läppärillä tallessa.
no niin just
[q]Zenni, 21.5.2007 14:46:
---
typ0, 21.5.2007 14:43:
eiks tosta pitäs jo pistää edesvastuuseen?
---
Näin mäki kelasin, mut kukaan tässä paskakoulussa ei tunnu tietävän asiasta mitään. Näyttäis vähän siltä, että koko vastaus on haihtunu savuna ilmaan, ja maikat vaan hokee että ei sille enää mitään voi.
[/q]
lol ei tollasta voida hyväksyä, avaudu vaik koululautakuntaan ja selitä asia. ei toi homma noin mee jos opettaja mokaa nii se ei oo sun syy kärsiä siitä. sun valmistuminen siirtyy mikä ei oo oikeudenmukasta sua kohtaan jos oot tehny ne tehtävät.
Eipä tullu sitä lakkia tänä keväänä. Kiitokset vaan sille maikalle, joka hävitti yhden mun vastauspapereista.
Vuosituhannen paniikkikohtaus.
No mut sen seurauksena vapaapäivä - hiphei.
Kaikin puolin paska olo. Duunissa asiat ei mee niin kuin pitäisi ja henk. koht. tasollakin ahdistaa.
[q]Muhvi-, 21.5.2007 17:33:
En oo ollu kunnon bileis varmaa 6 kk:teen. :( Kukaa ei ikin lähe.
Sen siitä sit kai saa ku vaihto kiksumiehen hevariin.
Ja ei se kiksumieskää enää jaksa sit kai ees kaverin hengaa.
[/q]
Eiköhän siellä bileissä ole aina tuttuja, joten uskaltaa lähteä yksinkin :) Itselle ei o ainakaan koskaan ollu ongelma.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- ...
- 1,566
- Seuraava »