päivän :(

Back to häröily O

Työkaverit näköjää lähteny taas lunchille pyytämättä mua mukaan

[q]Coleman, 8.5.2007 14:58:
Pyöräily on perseestä!*hmph* Varsinkin jos samalla reissulla puhkee rengas ja hajoo vaihteistot..ja sit pitäis olla rahaa viel korjaukseenki kävellään sit stana*grr*
[/q]

Äläs nyt.. aikuinen miäs :D

Pyöräily on perseestä!*hmph* Varsinkin jos samalla reissulla puhkee rengas ja hajoo vaihteistot..ja sit pitäis olla rahaa viel korjaukseenki kävellään sit stana*grr*

En jaksais tehä töitä. Tai siis koko ajanhan tässä mä teen samalla, mut silti.

Tarvis jotai säpinää tähä päivään ny.

[q]Jutu, 9.5.2007 13:14:
Huoh. Oon jotenkin saanut tuhlattua 800 euroa kuussa ei-mihinkään. No joo, 260 euroa meni veljelle koneesta ja satanen meni vaatteisiin. Mihin ne loput 440 euroa on mennyt *uuh**pökr*
[/q]

*känni*?

Jännitys... huonosti nukutut 2 viimestä yötä... Stressi.. argh!!

[q]Septique, 8.5.2007 11:54:
Allergiat potkii mua naamaa ja teen kuolemaa
[/q]

Ja sama jatkuu. Tää on iha kauheeta

Tuli myytyä rakas auto.. :(

[q]Claquesous, 9.5.2007 13:15:
*känni*?
[/q]
No ku oliskin, mutta eipä oo mennyt siihenkään rahaa. Ehkä 40 euroa on mennyt alkoholiin viime kuussa.

äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*

[q]alek száhala, 9.5.2007 13:11:
http://www2.uiah.fi/~rritvos/nmm/kuvat/matti_ja_mervi%5B1%5D.jpg

[/q]

WANHA!

Huoh. Oon jotenkin saanut tuhlattua 800 euroa kuussa ei-mihinkään. No joo, 260 euroa meni veljelle koneesta ja satanen meni vaatteisiin. Mihin ne loput 440 euroa on mennyt *uuh**pökr*

Pahin allergiakohtaus vähään aikaan *pökr*

Aina ku aamulla kuvittelee et "täst tulee hyvä päivä" - siitä ei todellakaan tule hyvä päivä. Miks helvetissä mut ymmärretään väärin/mun tekemisiä epäillään, täysin syyttä.

[q]alek száhala, 9.5.2007 13:11:
http://www2.uiah.fi/~rritvos/nmm/kuvat/matti_ja_mervi%5B1%5D.jpg

[/q]

lähinnä *viiltel*

Ihan järkyttävä koomaväsymys päällä vaikka mielestäni nukuin ihan hyvät 8h yöunet. Vai onko tämä krapulaa yhdestä illalla nautitusta kaljasta?

Mun vanhat ja hyväksi astutu lenkkarit teki mulle tänään rakon, joka on kai päivä o_O mutta nyt mä en pääse kauppaan, kun kaikki kengät sattuu.

Ei kai Kalliossa kukaan ihmettele vaikka meen rantaläpsyttimillä?

Huono olo ollut kouluruokailun jälkeen. Varmaan ollut vähän pilaantunut joku salaatti tai jotain

Ja kaiken lisäksi kamala ikävä murua. Vois olla jo tiistai niin näkis edes vähän aikaa

[q]Zenni, 9.5.2007 17:23:
---
wammi, 9.5.2007 12:32:
äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*

---

Hmmph, vieläks oot kipeenä :(
[/q]

kummasti tää aina pukkaa uudestaan, ku ei malta sairastaa*uros*

korva kipeä, keuhkot yrittää tulla ulos, ulkona on ihan vitun kylmä, rahat loppu.
miksi tulinkaan takas?

O