päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Yksi ihana ihminen muutti taalta tanaan takas Suomeen ja kaivataan jo nyt hanta kauheasti... Ihan itkemiseksi on mennyt tanaan. MA VIHAAN HYVASTEJA! Argh!
[q]opmdevil, 7.5.2007 13:31:
---
Mitä mitä? Pitäisiköhän sitä käväistä Kharmassa sitten keskiviikkona. Mihin aikaan sinne pitää tulla murjottamaan?
---
[/q]
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11807
Kalenterista saa yleensä vastauksen moniin eri pulmiin viettää "vapaa-aikaa"..
Ihan vitun paha olo
auts.. :( mut ota silti yhteys lääkäriin, eikai sen mitään sietämätöntä kuulu olla. Ei oo kyllä itsellä kokemuksia viisaudenhammasleikkauksista..
Koulu on hävittänyt multa 20 opintoviikkoa, kaikki ihan vitun sekasin enkä tiedä ollenkaan että valmistunko vai en.
Rules.
nyt se sit iski, kevätlenssu.
ei voi hengittää nenän kautta ja kurkku on kipeä, ja muutenkin ihan kökkö olo :(
Työvuorot Viime viikolla, kun oli vappu ja muutenkin kauheesti menoja, tuli työvuoroja vaikka millä mitalla. Nyt sitten kun olis vapaata, ja voisin lähtee millä hetkellä hyvänsä johonkin, niitä ei tule yhtään. On tää taas niin reilua..
On taas niin vitullista säätöä ton lakin saannin kanssa, että taitaa jäädä vaan haaveeks koko touhu. Iha käsittämättömiä periaatteita tuolla koulussa.
Ikävä kultsia
Ois jo perjantai!!
[q]Zenni, 11.5.2007 19:19:
Voi vittu noi 400mg Buranat on perseestä. Jo viides menossa, eikä helpota vieläkään. :(
[/q]
niitä pitääki ottaa kaks het kerralla..
Missä ne mun ihanat viestit viipyy mitä mä sain viel viikko sitte??
Ne oli parhait!!!*plur*
[q]mayah, 7.5.2007 20:37:
Tää viisurin poiston jälkeensä jättämä kipu on kyllä niin vitun saatanasta, et tekis vaan mieli itkee ja huutaa.
[/q]
Mä sain aikoinaan Panacodia jälkikipuihin. Niitä kaks huiviin ni elämä hymyilee kummasti, asiat vaan naurattaa ja lopulta väsyttää
http://www2.uiah.fi/~rritvos/nmm/kuvat/matti_ja_mervi%5B1%5D.jpg
[q]Hyzenthlay, 7.5.2007 21:10:
auts.. :( mut ota silti yhteys lääkäriin, eikai sen mitään sietämätöntä kuulu olla. Ei oo kyllä itsellä kokemuksia viisaudenhammasleikkauksista..
[/q]
Kyllä se mulla ainakin oli todella sietämätöntä enkä ees saanu mitään vahvempia lääkkeitä vaikka kävin uudestaan lääkärissä, mulla oli vaan 600mg buranaa. Mulla leikattiin se hammas pois ja sen tilalle jäi hirveä kolo. Pari päivää sen jälkeen se oli ihan tosi kipee ja aina kun sinne koloon meni vaikka esim. vettä niin vihlas niin et tuntu et taju lähtee.*pökr* Muutenkin se oli välillä niin kipee ettei pystyny tekee mitään muuta kun maata sängyllä kun sattu niin paljon. Huh huh, onneks ei oo enää yhtään viisaudenhammasta jäljellä.*dissaa*
Voisiko olla yhtään ailahtelevampi.. Ääripäitä hela tiden.*uuh*
Jo pari viikkoa kestänyt sairastelu jatkuu kun tänään todettiin korva- ja poskiontelontulehdus molemmin puolin. Edellinen antibiotti kuuri kerkeskin just loppumaan sunnuntaina. Ja nyt jos ens maanantaina ei ole terve niin ens keskiviikkona oleva jalka leikkaus joudutaan siirtämään (tarkottaa vähintään kuukautta myöhemmäks...)
nyt sit on tosi huono olla, puol 6 asti ollut hereillä ku on niin tukos ja nieluun sattuu, ei pystynyt kunnolla nukkumaan.
ja sen ajan minkä nukuin, ni näin tosi ihanaa unta, ja sit ku heräs ja tajus et se olikin vaan unta ni vitutti sit sekin... argh!!
uutuuttaan kiiltelevä, hieno, uusi toimistomme on pirun viileä
en tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta aamulla heräsin naama aivan tukossa
Pelottava sekopää vainoaa! ensin mesessä ja nyt puhelimen välityksellä.
Kauhulla odotan koska se on ovella. Saakutin psykopaatti, kun ei puhetta usko!
[q]H3li, 8.5.2007 12:00:
---
Septique, 8.5.2007 11:54:
Allergiat potkii mua naamaa ja teen kuolemaa
---
ai suaki/ai säkin.
[/q]
Ikävä kyllä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 486