päivän :(

Back to häröily O

Piti sitten eilen asentaa koko windows uusiksi, kun kone lakkasi toimimasta. Sen lisäks että menetin kaikki tiedostoni, niin on kauhee homma vielä päivitellä tää kone taas ajantasalle, ladata kaikki ohjelmat uudestaan jne... *nyyh**hmph**uuh**poks**grr*

Vittu mitkä raivarifiilikset. Onneks pääsen salille rankasee mun selkää kaiken tän vitutuksen edestä.

Pitikö kiskoo ne 4 kaljaa sen pelin aikana, ja kukkua töllöttämässä viisuja yöhön! Nyt on töissä ihan öklö olo..

äsken oli Excel-koe ATK:ssa... päin helevettiä meni

[q]MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.
[/q]
Kaikki sun ongelmat ratkee, kun hommaat miehen..

haluun viiiiinaaaaaa!

kolme viikkoa pitää olla selvinpäin. hajottaa x(

[q]opmdevil, 11.5.2007 09:23:

Toiseksi minua ärsyttää taas vaihteeksi se, että kun menee baariin istumaan, siihen tulee joku saamarin valopääporukka tenttaamaan, että "Käytkö täällä usein", "miten vanhat olet", "Oletko Mikkelistä", "Missä sä opiskelet", "Missä sä olet töissä","Mitä sä teet siellä?" Alkoi vituttamaan joten vaihdoin pöytää.
[/q]

Missä sä oikeen käyt *täh*

Perkeleen pääsykokeet. Missä mun motivaatio on, en millään jaksais lukee!

Nukuin hyvin ja kaikkee mut ei ole kiva lähteä töihin. Niska on niin jumissa, että päässä vihloo, ja pahasti :( muutenkin on vaan semisti sellanen fiilis et ei oikee ilostuta. vituttaa pikemminkin. lähes kaikki.

näyttäis vähän siltä etten sittenkään pääse pois täältä jo kesällä... :(

Niin se elämä vaan alkaa potkimaan päähän....*uuh*

Jäin hevosen alle*uuh* Hieno ilmalento. Nyt paikat sikakipeenä, ja treeniä treenin perään. Ei hyvä.

[q]H3li, 11.5.2007 11:58:
---
crissy, 11.5.2007 11:08:
sveitsi ja tanska ei päässy finaaliin eilisis euroviisuis...

---

what's the big deal, en tajuu.
[/q]

it´s a big deal!

Typerat allergiat! Frendi naki mun silmat ja kysyi etta oonko ma jaany rekan alle. No kiitos vaan.

siistii väkertää tiivistelmää 7-sivusesta englanninkielisestä artikkelista, kun pää on ihan pehmeenä tän kuumeen takia ja tää pitää viel tehdä nytheti, ei oo yhtään aikaa enää hukattavaks

¨tyhmä ja ajattelematon käytökseni raksua kohtaan

Kiva maitotyttö-paita täynnä jotain mustaa paskaa joka ei lähde pesussa poies.
Onnistun sössimään aina kaiken.

Vittu oikeesti, mä en vaan jaksa...

Rasittava paska viinahöyryissä. *lmao**igor*

*eiei**uuh**poks*

Frendin polttarit tuli maksamaan 160 per nenä. Puhe oli jostain viidestä kybästä...

[q]crissy, 11.5.2007 19:27:
---
Zenni, 11.5.2007 19:19:
Voi vittu noi 400mg Buranat on perseestä. Jo viides menossa, eikä helpota vieläkään. :(

---

niitä pitääki ottaa kaks het kerralla..
[/q]

Ai. Mulle riittää yleensä puolikas.

sveitsi ja tanska ei päässy finaaliin eilisis euroviisuis...

O