päivän :(

Back to häröily O

väärät sanat, paska fiilis itselle taas...ahdistaa, kunpa tehdyn saisi tekemättömäksi...

rahanmeno jälleen kerran ois kesän matkaa varten moninkertanen määrä rahaa jos ei tuhlais näin kauheesti *toktok*

Hävitin iriver mp3 soittimen, jossa oli paljon omatekemiä settejä tallessa, joita ei oo kaikkia saanut koneelle siirrettyä :( Masentaa pikkusen... Ja oli vielä siitä harvinainen/hyvä/edullisesti saatu soitin missä on tuo line-in plugi..

Ja nyt se sit löyty :D

Typerä typerä typerä minä! Typerä minä!
valitsin ehkä hiukan väärät sanat avatessani keskustelun erään kanssa.

[q]Muhvi-, 21.5.2007 17:49:
No emmä tunne ketää. :'O

Ja oon ujo, ellen juo ja en tykkää juoda. :D Tainno eniten se sinne meno ja pois pääsy yksin ahistaa. :<
[/q]

Vähän samanlaista ongelmaa on itelläkin ollut. Ehkä jopa vieläkin jossain määrin...

Jonkun aikaa oli bileissä käyminen todella vähäistä kun ei ollut motivaatiota lähteä yksin minnekään. Mutta kun se kotona nysvääminen on kuitenkin aika huono tapa ratkaista ongelma. Uusia tuttuja saattaa löytyä hyvinkin odottamattomissa tilanteissa ja kannattaakin rohkeasti lähteä mestoille ja sosialisoitua. Nykyään meikäläinenkin törvää melkeinpä joka pippaloissa vähintään johonkin tuttuun.

[q]MiMoSa, Joo jee!*jiihaa* Kantsi tulla tänne ruikuttaa kun heti sai seuraa.*vink* Mäkin olin aatellu just Thaimaahan tai Intiaan lähteä.*nauru*
[/q]

noni, tästä tuli siis päivän :D
meidän täytyy sit tehdä kompromissi ja lähteä burmaan noiden kahden väliin!

Psyyke tekee temppujaan ja osaa yllättää omituisuudellaan - taas aivan väärään aikaan

migreeni... argh... tulee paskamainen työyö...*poks*

Jokseenkin paska olo Huonosti nukuttu yö ja herännyt jo puoli viis kun ei enää pystynyt nukkumaan. *nuha**haukottel**uuh**poks*

[q]opmdevil, 6.5.2007 02:40:
Pahan mielen tuo Mikkeli.

Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?

Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!
[/q]

Sieltä perslävestä kannattaa muuttaa pois mahdollisimman nopeasti*vink**hihu*

Tunnin huipannu ja pyörryttäny... *hikoil**pökr*

Pitäs osata tehä päätöksiä, lopullisia sellaisia mutta kun ei vaan pysty. Pitäis ajatella asioita järjellä - siihenkään ei pysty. Koko elämä on yhtä saatanan itkua ja pettymystä. Täst kaikesta pääsis jos vaan olis pikkusen vähemmän heikko ihminen ja kestäis menetykset ja osais nauttia elämästä sellaisena kun se on. Mutta ei. Siihen vaan en pysty.

Miksi mikään ei voi koskaan onnistua!
*Hakkaa päätä seinään*

-> koko ajan tulee nenästä verta kiva kun on painetta poskionteloissa ja suu koko ajan kuiva kun pitää hengittää suun kautta, mut ei voi nenääkään oikein niistää kun muuten alkaa taas tulemaan verta

Vituttaan aivan saatanasti. Vittu mikään ei voi mennä putkeen. saatana.

[q]RiD, 6.5.2007 19:37:
Vituttaan aivan saatanasti. Vittu mikään ei voi mennä putkeen. saatana.
[/q]

No VITTU aivan *toktok*

[q]Jammailija, 30.10.2009 11:56:
On mul kyl huono tuuri autojen kanssa: Aamul töihin lähtiessä odotti auto betopalikoiden päällä ilman vanteita ja renkaita. Autopaikalta suoraan kerrostalojen edestä röyhkeästi yön aikana kähvelletty.

Tähän kun lisää, että edellinen auto meni lunastukseen ja sitä edellinen varastettiin, niin onhan täs jo yhdelle ihmiselle autohuolia*ding*.
[/q]

siis Käpylässä tollasta???

Väsyttää oudosti ja silmiin sattuu :( ja duunissa illat :/

pitää taas hajoilla kolme viikkoa putkeen tässä vitun lastentarhassa

[q]Fuzzy, 7.5.2007 13:09:
*uuh**nyyh* on vaan huono fiilis... mistään ei enää saa kiksejä. Arkipäivät taas ihan perus samanlaiset ja sit tulee taas se yks vitun sama vkloppu.
[/q]

*hali**lohduttel*

O